Liikenneraivo

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kaverin alaikäinen tytär oli eilen selvinnyt liki naarmuitta katolleen ajosta. Kyydissä oli vain, mutta käyttäkää niitä vöitä.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Kaverin alaikäinen tytär oli eilen selvinnyt liki naarmuitta katolleen ajosta. Kyydissä oli vain, mutta käyttäkää niitä vöitä.
Mites sanoisit siihen muuten, että onko suositeltavaa käyttää vyötä housuissa?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kaverin alaikäinen tytär oli eilen selvinnyt liki naarmuitta katolleen ajosta. Kyydissä oli vain, mutta käyttäkää niitä vöitä.
Ei sitä pimputteluakaan jaksa kuunnella jollei muistanut käyttää liikkeelle lähtiessä.
 

Örfil

Guest
En usko, että mulla pahemmin on harhaluuloja tupakoinnin terveysvaikutuksista. Mulla vaan on skeptisyyttä noihin kustannuslaskelmiin ja ois kiva joskus perehtyä niihin. Useimmat tutkimukset näyttää vaan olevan ulkomaisia, eikä aina saatavillakaan.
Tee omat.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
En usko, että mulla pahemmin on harhaluuloja tupakoinnin terveysvaikutuksista. Mulla vaan on skeptisyyttä noihin kustannuslaskelmiin ja ois kiva joskus perehtyä niihin. Useimmat tutkimukset näyttää vaan olevan ulkomaisia, eikä aina saatavillakaan.
Kyllä mä ne tänne joskus postasin.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Tuli poljettua tuo kuolonkolaripaikka. Ohitin autoletkan rennosti oikealta pysäkin kautta, ja punaisen valotolpan vasemmalta puolelta Mannerheimintien pyörätielle. Suojatien valot olivat vihreät niin ei jääny liikkeelle lähtevien autojen alle. Sitten Töölönlahden suojatiellä jalkautuminen ja pyörän työntö poliisiauton eteen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuli poljettua tuo kuolonkolaripaikka. Ohitin autoletkan rennosti oikealta pysäkin kautta, ja punaisen valotolpan vasemmalta puolelta Mannerheimintien pyörätielle. Suojatien valot olivat vihreät niin ei jääny liikkeelle lähtevien autojen alle. Sitten Töölönlahden suojatiellä jalkautuminen ja pyörän työntö poliisiauton eteen.
Rompe, tuo vanha kunnon polkupyöräterroristi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Poliisi epäilee: mies ajoi tahallaan toisen päälle S-marketin pihalla
Nuoren miehen epäillään ajaneen tahallaan toisen miehen yli Eurassa viime yönä, kertoo poliisi.
30-vuotias harjavaltalainen mies sai törmäyksen seurauksena leikkausta vaativia vammoja ja on tällä hetkellä sairaalahoidossa. Epäilty yliajo tapahtui Eurassa S-marketin pihalla.

Teosta epäilty 25-vuotias mies ja hänen kyydissään ollut 40-vuotias mies on pidätetty. Kuljettajaa epäillään tapon yrityksen lisäksi törkeästä rattijuopumuksesta.

Poliisi tutkii asiaa.
Mitä helvetin vittua nyt taas.


Ja eilen (ei ole liikenneraivoa, mutta silti) Töölössä 9-vuotias kuoli suojatiellä kuorma-auton alle.

Lisää perseilyä:

Torniossa oli tiistaina vakava vaaratilanne lähellä, kun ekaluokkalainen tyttö oli ylittämässä suojatietä. Autoilija oli pysähtynyt päästääkseen tytön suojatien yli, mutta auton takaa tulleet mopoilijat eivät pysähtyneet tai hidastaneet suojatien eteen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Otetaan kaikilta kaikki liikennevälineet pois. Myös polkupyörät.

t. Päivi
 
Ylös