Siinä tulee nyt jatkuvasti reilu puolen minuutin katkoksia jolloin kaikki autot odottavat ja kävelijöillekin palaa punaiset. INSINÖÖRIT![]()
Pitäähän sitä pienemmilläkin liikennemäärillä saada ruuhkautumista aikaiseksi.
Siinä tulee nyt jatkuvasti reilu puolen minuutin katkoksia jolloin kaikki autot odottavat ja kävelijöillekin palaa punaiset. INSINÖÖRIT![]()
Pitäähän sitä pienemmilläkin liikennemäärillä saada ruuhkautumista aikaiseksi.
Käsi pystyyn jos alkoi ärsyttää tämä
Itseänihän tämä ei ärsytä tokikaan lain'
Mielentilatutkimusta Dompparille.
Tässä ympyräisessä on neljä liittymää joista yksi on ainoastaan IN-ONLY,
Eiks toi ollu se sun takapuolen tatuointi?
Arvastit oikein. Miksi ympyrään ajanut pysähtyy ja alkaa viittilöidä lisää autoja eteensä? Saatko jotain kiksejä siitä että mahdollisimman moni paskoo saman pöntön täyteen ja tukkoon? Mopolla vois muutenki vetästä ruuhkaan ohi vasemmalta tai oikealta eikä tarvii jäädä ihastelemaan tukosta.Vai onko niin että kaikesta tästä hapatuksesta huolimatta MINÄ olen syylinen ja minimirangaistus olisi 2,5 vuotta ehdotonta.
Niin!
Arvastit oikein. Miksi ympyrään ajanut pysähtyy ja alkaa viittilöidä lisää autoja eteensä? Saatko jotain kiksejä siitä että mahdollisimman moni paskoo saman pöntön täyteen ja tukkoon? Mopolla vois muutenki vetästä ruuhkaan ohi vasemmalta tai oikealta eikä tarvii jäädä ihastelemaan tukosta.
Turun Härkämäessä on tietöitä
Mä viittilöin kanssa aina kolmion takaa tuleville, että mene nyt vaan, ei mulla mikään hätä ole.