Tolerantti
Well-known member
Mustakiikari? Micra se ei ainakaan ole. Joku Suzuki tai Mazda?
Voisiko olla Daihatsu Charade?
Mustakiikari? Micra se ei ainakaan ole. Joku Suzuki tai Mazda?
Vihreä on Daewoo Matiz. Etualalla oleva punainen on Ford Fiesta ja sen takana oleva hopeinen pikkukottero on Suzuki Swift.Kuvassahan on useita autoja. Mikäs toi vihreä on?
Tiesinhän mä noi...saletisti, mutta kokeilin vaan tietääkö joku muu. :thumbup:Vihreä on Daewoo Matiz. Etualalla oleva punainen on Ford Fiesta ja sen takana oleva hopeinen pikkukottero on Suzuki Swift.
Takana on parkissa punainen Toyota Yaris.
Näyttäisi olevan. Aika harvinainen malli vissiin suomessa, itse muistin vaan jonkun vähän uudemman ja vähemmän kulmikkaan mallin.Voisiko olla Daihatsu Charade?
Hähäähää...jätkä ei erota Micraa Daihatsusta. Amatööri!Mitä täällä taas tapahtuu? Bongasin Nissan Micran aivan normaalisti olohuoneestani ja te täällä olette jo pelihousuja repimässä jaloista.
Ihme touhua taas kerran.
Klo 23 valot sammuksissa ikkunasta microja bongailet?Mitä täällä taas tapahtuu? Bongasin Nissan Micran aivan normaalisti olohuoneestani ja te täällä olette jo pelihousuja repimässä jaloista.
Ihme touhua taas kerran.
Klo 23 valot sammuksissa ikkunasta microja bongailet?
Kuka sen sinne oli tuonut? Parkkipaikkoja ei pihalta löytynyt?Bongasin Nissan Micran aivan normaalisti olohuoneestani .
Klo 23 valot sammuksissa ikkunasta microja bongailet?
Kun tulee tiettyyn ikään, niin ei enää sekään häiritse.Mulla seisoi tänään valoissa.
On, ja ovat niistä kovin ylpeitä. Helsingissä kuitenkin huomaa, että liikennevaloista on vain haittaa. Paremmin pääsee ajamaan kun ovat keltaisella vilkulla, kunhan vain poliisi ei ole hidastamassa liikennettä.Onko pohjanmaalla liikennevaloja? :eek!: