Ai niinku "itsekin pelkäisin, jos olisin Andy"? :doubtful:Itsekin "terävöidyn" poliisiauton nähdessäni, mutten varsinaisesti myönnä pelkääväni. Tosin juuri sinun kohdallasi ymmärrän pelkotilat paremmin.
Ai niinku "itsekin pelkäisin, jos olisin Andy"? :doubtful:Itsekin "terävöidyn" poliisiauton nähdessäni, mutten varsinaisesti myönnä pelkääväni. Tosin juuri sinun kohdallasi ymmärrän pelkotilat paremmin.
Eikun mä tiedän Andyn jutuista juttuja.Ai niinku "itsekin pelkäisin, jos olisin Andy"? :doubtful:
Lopeta hengittäminen tai ota kypärä pois päästä, niin kirkastuu heti.Tällä hetkellä ärsyttää tämä helkkarinmoinen sumu.
Kyllä mulle kokemus poliisin palveluksista kääntyy täysin negatiivisen puolelle. Olen joskus naputellut nettirikosilmoituksen esim. autoni naarmuttamisesta sekä pyörävarkaudesta, mutta niistä ei ole tullut koskaan edes automaattikuitausta että "kiitos viestistäsi, mutta resurssimme ei juuri nyt riitä selvittämään tutkintapyyntöäsi", tms. jollainen vähintään muilta instannseilta tulee jos mailia jonnekin lähettää. Heidän "palvelunsa" kohdallani tuntuu negatiivisessa mielessä toimivan todellakin tehokkaasti, esim. juurin minun poimintani yhtenäisestä jonosta ohituskaistalla, odottamaan pientareelle puoleksi tunniksi, minkä jälkeen viidensadan maksumääräyksen kirjoittaminen kouraan. Minä en pidä poliisia ystävänä, vaan sadistisena simputtajana.Eikun mä tiedän Andyn jutuista juttuja.
Juuri tähän minä viittasin, pelkotilasi ymmärtää paremmin, kun tietää vähän mitä kaikkea on tapahtunut.Kyllä mulle kokemus poliisin palveluksista kääntyy täysin negatiivisen puolelle. Olen joskus naputellut nettirikosilmoituksen esim. autoni naarmuttamisesta sekä pyörävarkaudesta, mutta niistä ei ole tullut koskaan edes automaattikuitausta että "kiitos viestistäsi, mutta resurssimme ei juuri nyt riitä selvittämään tutkintapyyntöäsi", tms. jollainen vähintään muilta instannseilta tulee jos mailia jonnekin lähettää. Heidän "palvelunsa" kohdallani tuntuu negatiivisessa mielessä toimivan todellakin tehokkaasti, esim. juurin minun poimintani yhtenäisestä jonosta ohituskaistalla, odottamaan pientareelle puoleksi tunniksi, minkä jälkeen viidensadan maksumääräyksen kirjoittaminen kouraan. Minä en pidä poliisia ystävänä, vaan sadistisena simputtajana.
Encorena soittavat aina Kyttä on natsipaska.Andy varmaan jossain kiljupunk-bändissä.
Kai siinä sun esimerkkiautossa on edes se valkoinen kolmio perässä.Se kun joku on väärällä kaistalla, eikä osaa vaihtaa oikealle. Ajaa siinä sitten jotain 20km/h ilman vilkkua eteenpäin muita pidätellen. Extra-ärsytys jos itsekin olen vaihtamassa kaistaa samaan suuntaan. Pitäiskö
a) vaihtaa kaistaa törpösti alinopeudella ennen sitä, ja sitten se huomaa että tuossa on tilaa ja tulee taas eteen
b) odottaa että se saa vaihdettua ja vaihtaa itse samalla tavalla seuraavaksi
c) kiihdyttää edelle sen vaihtaessa, koska hidastelijan edessä on aina tilaa
Mitäpä sitä, jos vaan ajanut siellä. Minäkin heterona ajelin tänään ties missä, enkä mitään lappuja jättänyt jälkeeni.Voi vulvien kevät. Joku hetero ajanut Kemin Prisman parkissa. Eikä lappua tietenkään jättänyt Lapin rehti mies/nainen.
Eikös ne yleensä ole homoja, jotka rassaa sinun takapuskuria?Voi vulvien kevät. Joku hetero ajanut takapuskuriin Kemin Prisman parkissa. Eikä lappua tietenkään jättänyt Lapin rehti mies/nainen.
Moon suvaitsevainen, avarakatseinen enkä kranttu lain.Eikös ne yleensä ole homoja, jotka rassaa sinun takapuskuria?
Varmasti olikin hetero, anti-hetero olisi jättänyt lapun että terveisiä pärsiistä.Voi vulvien kevät. Joku hetero ajanut takapuskuriin Kemin Prisman parkissa. Eikä lappua tietenkään jättänyt Lapin rehti mies.