Jos itse tulee oltua odottelujonossa kärjessä jossain valoissa (esim. jonkin sortin päätie, josta kääntymässä) joiden tiedän olevan lyhyet eli vihreä palaa varsin lyhyen aikaa niin alitajuntaisesti pakko kytätä koko ajan että koska vihreä syttyy. Ja kun vihreä palaa niin risteystä ei silloin tule ajettua 15km/h vaan reippaalla vauhdilla jotta mahdollisimman moni muukin ehtisi vielä mukaan.
Sen verran monta kertaa vituttanut kun on ensin odotellut esim. kolmantena autona jonossa ja valon vaihduttua vihreälle ei ensin tapahdu yhtään mitään ja sitten arvonnan jälkeen ensimmäinen lähtee liikenteeseen ja kun itse on pääsemässä risteysalueelle palaakin jo valoissa punainen. hivenen riepoo siinä vaiheessa se ryssinyt auto joka ärsyttävän hitaasti lipuu eteenpäin kohti määränpäätään.
Sen verran monta kertaa vituttanut kun on ensin odotellut esim. kolmantena autona jonossa ja valon vaihduttua vihreälle ei ensin tapahdu yhtään mitään ja sitten arvonnan jälkeen ensimmäinen lähtee liikenteeseen ja kun itse on pääsemässä risteysalueelle palaakin jo valoissa punainen. hivenen riepoo siinä vaiheessa se ryssinyt auto joka ärsyttävän hitaasti lipuu eteenpäin kohti määränpäätään.