kouvotsvoni
Banjottu
Tarviiko sitä toiseenkaan suuntaan huudella?
Moni tuntuu lykkäävän lääkäriin menoa tuon kortin menetyksen pelossa.
Moni tuntuu lykkäävän lääkäriin menoa tuon kortin menetyksen pelossa.
Tasapuolista se ainakin olisi, että kuittaa asiattomuuden asiattomuudella. Poistin sen, liikenteen muumipapoista vaan olisin jotain laittanut.Tarviiko sitä toiseenkaan suuntaan huudella?
Silmä silmästä tekee maailmasta sokean.Tasapuolista se ainakin olisi, että kuittaa asiattomuuden asiattomuudella. Poistin sen, liikenteen muumipapoista vaan olisin jotain laittanut.
Jos aloitetaan Suomesta, niin ilmastonmuutos pysähtyy täysin ja koetaan jääkausi.Kaikki yksityisautoilu pitäisi kriminalisoida maailmanlaajuisesti.
jenkkiauton kuljettajalla ei taida olla kaikki ihan kotona:wink:
Itse asiassa tuollaisessa tilanteessa pienemmän auton tulee tehdä tilaa. Ylipäätään tuollaisen tilanteen jumiutuminen vaatii kahta ääliötä, joista kummallakaan ei ole kiire mihinkään.jenkkiauton kuljettajalla ei taida olla kaikki ihan kotona:wink:
Niin toivottavasti ne pysyvät Tamsterissa, mutta tuskinpa siihen voi ihan 107% luottaa.jenkkiauton kuljettajalla ei taida olla kaikki ihan kotona:wink:
onneksi ei tarvitse olla missään tekemisissä tampereen liikenteen kanssa oikeastaan koskaan
Juurikin nain. Ihme aalioita kylla.Itse asiassa tuollaisessa tilanteessa pienemmän auton tulee tehdä tilaa. Ylipäätään tuollaisen tilanteen jumiutuminen vaatii kahta ääliötä, joista kummallakaan ei ole kiire mihinkään.
Tulipa mieleen vähän vastaava tapaus muutaman vuoden takaa. Yks mummo tuli vastaan tuollaisella kapealla tiellä pikkukotterolla, sen olis pitänyt peruuttaa noin viisi metriä, mun taas noin 50. Kun se mummo ei tehnyt elettäkään vaan katseli hämmentyneenä, kävin kysymässä viitsisikö hän peruuttaa. Ei kuulemma osannut, muttei myöskään voinut antaa mun peruuttaa hänen autoaan. Joten sitten itse peruuttelin sen 50 metriä.Juurikin nain. Ihme aalioita kylla.
Jarna-ansa havaittu!Itse asiassa tuollaisessa tilanteessa pienemmän auton tulee tehdä tilaa.
Ei, kyllähän se jo vaatii "jonkun puuttumisen kodista" että ylipäätään ostaa jenkkiauton. :thumbup:jenkkiauton kuljettajalla ei taida olla kaikki ihan kotona:wink:
Kyllä. Hyi helvetti sellasia ajo-ominaisuudettomia lahnoja :yuck:Ei, kyllähän se jo vaatii "jonkun puuttumisen kodista" että ylipäätään ostaa jenkkiauton. :thumbup:
Olis kannattanut peruuttaa kärry sopivasti linkkuun ja mennä kysymään, että: "Jäädäänkö tähän loppuelämän ajaksi vai perutatko sinä?".Tuosta Tampereen pösilökaksikosta tuli mieleen, kun äitee oli ajamassa peräkärryn kanssa mökille. Mökkitie just ja just yhden henkilöauton levyinen. No eikös tullut mökkinaapuri vastaan. Ei elettäkään, jotta olisi lähtenyt pakittamaan.. Piti minun sitten hypätä rattiin ja lähteä pakittamaan (kortittomana vielä), kun ei äidillä niin hyvin peräkärrypakitus onnistunut ja ei se ornari itse halunnut pakittaa (sama matka olisi kummallakin ollut)