Ei vaan kusisilla ajohaalareilla tietenkin! :thumbup:jps sanoi:Puukollako irroitit?
Ei vaan kusisilla ajohaalareilla tietenkin! :thumbup:jps sanoi:Puukollako irroitit?
Tekis melkein mieli ihan uteliaisuudesta kysyä että miksi ne ajohaalarit oli kusiset mutta voi olla että mä en haluais tietää vastausta joten en kysy.Jacques sanoi:Ei vaan kusisilla ajohaalareilla tietenkin! :thumbup:
No pitäähän mulla olla samat rituaalit kuin idolillani! Haalarinikin olivat tarkoituksella liian isot (tosin vain yhtä numeroa).burb sanoi:Tekis melkein mieli ihan uteliaisuudesta kysyä että miksi ne ajohaalarit oli kusiset mutta voi olla että mä en haluais tietää vastausta joten en kysy.
Juu maksettu on, en vain ole ilmoittanut lain´.Jussi sanoi:Muistutuksena että maksujen aika on meneillään....
Kyllähän tämä jalka kisaamisen kestää - makselen illemmalla maksut! Helsingin suunnasta jos joku on kyytiä vailla, niin se onnistuu - laittakaa viestiä vain tulemaan.Jussi sanoi:Kolmelta kuskilta puuttuu vielä maksu.
Stadista tuleminen voisi olla järkevää kimppakyydillä. Mutta olisiko mitään, että kun sun vaikutusalue näyttää olevan Kannelmäki ja minä lähden Vuosaaresta, niin olisit matkan varrella jos itse lähden autolla ja otan sut Kantsusta kyytiin..?jaska sanoi:Helsingin suunnasta jos joku on kyytiä vailla, niin se onnistuu - laittakaa viestiä vain tulemaan.
Darren sanoi:Stadista tuleminen voisi olla järkevää kimppakyydillä. Mutta olisiko mitään, että kun sun vaikutusalue näyttää olevan Kannelmäki ja minä lähden Vuosaaresta, niin olisit matkan varrella jos itse lähden autolla ja otan sut Kantsusta kyytiin..?
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että tarvitsen kyydin. Voisin hypätä matkaan vaikkapa ykköstien varrelta Espoon Ikean kohdalta, sitä kautta varmaankin ajat kuitenkin?jaska sanoi:Kyllähän tämä jalka kisaamisen kestää - makselen illemmalla maksut! Helsingin suunnasta jos joku on kyytiä vailla, niin se onnistuu - laittakaa viestiä vain tulemaan.
eiköhän tämä järjesty!lfb sanoi:Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että tarvitsen kyydin. Voisin hypätä matkaan vaikkapa ykköstien varrelta Espoon Ikean kohdalta, sitä kautta varmaankin ajat kuitenkin?
No mutta sittenhän täytyykin kokeilla motarilla paljonko se ottaa mittariin! :ahem: Jos tehdään niin, että jätän oman autoni Kannelmäkeen jonnekin parkkiin ja haetaan sitten sen jälkeen lfb. Pääasia siis, että bensakulut tulee jaettua.jaska sanoi:... tuota voisi harkita, mutta keskiviikkona tulee uusi auto - voi olla että en raaski olla ajamatta sillä
Tehrään näin! Lisäksi Jakkues on tulossa kyytiin, joten auto on täynnä.Darren sanoi:No mutta sittenhän täytyykin kokeilla motarilla paljonko se ottaa mittariin! :ahem: Jos tehdään niin, että jätän oman autoni Kannelmäkeen jonnekin parkkiin ja haetaan sitten sen jälkeen lfb. Pääasia siis, että bensakulut tulee jaettua.