Liki juhannuskartkisa, Forssa part II

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Tosta saikin mukavasti lisämotivaatiota ajaa entistä lujempaa ;)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jacques sanoi:
Ei vaan kusisilla ajohaalareilla tietenkin! :thumbup:
Tekis melkein mieli ihan uteliaisuudesta kysyä että miksi ne ajohaalarit oli kusiset mutta voi olla että mä en haluais tietää vastausta joten en kysy.
 

Örfil

Guest
Saattoi olla että ihan peljästyksestä tuli nesteet ulos. Nähtyään mahtavan Team Tampereen voitokkaat soturit sotisovissaan :thumbup:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
burb sanoi:
Tekis melkein mieli ihan uteliaisuudesta kysyä että miksi ne ajohaalarit oli kusiset mutta voi olla että mä en haluais tietää vastausta joten en kysy.
No pitäähän mulla olla samat rituaalit kuin idolillani! Haalarinikin olivat tarkoituksella liian isot (tosin vain yhtä numeroa).
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Täytynee tässä vielä huomauttaa että meikäläisen osallistuminen on toistaiseksi epävarmaa. Tällä hetkellä fifti-sixti kallistuu sen puolelle että en ole tulossa mutta katellaan. Tilanne elää.

EDIT: Jussille tiedoks että privaboksis on täynnä ;)
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kymmenes kuski ilmoittautui! Kerään maksut viikonlopun/ens viikon alun aikana.
 

Örfil

Guest
Hätäisenä miehenä laitoin maksutiedot jo tänään. Maksun voi hoitaa ens viikon aikana.
 

Örfil

Guest
Kisan hintahan on siis 27e per nuppi tuli kuskeja yks tai kymmenen. Tosin perujia ei tässä vaiheessa kohdella silkkihansikkain vaan ajohansikkain ;)
 

Örfil

Guest
Muistutuksena että maksujen aika on meneillään....
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jussi sanoi:
Kolmelta kuskilta puuttuu vielä maksu.
Kyllähän tämä jalka kisaamisen kestää - makselen illemmalla maksut! Helsingin suunnasta jos joku on kyytiä vailla, niin se onnistuu - laittakaa viestiä vain tulemaan.
 

Örfil

Guest
Asia ok, kyttäillään tilitapahtumia...

Ja hyvä kun pääset kisaan mukaan!
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
jaska sanoi:
Helsingin suunnasta jos joku on kyytiä vailla, niin se onnistuu - laittakaa viestiä vain tulemaan.
Stadista tuleminen voisi olla järkevää kimppakyydillä. Mutta olisiko mitään, että kun sun vaikutusalue näyttää olevan Kannelmäki ja minä lähden Vuosaaresta, niin olisit matkan varrella jos itse lähden autolla ja otan sut Kantsusta kyytiin..?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Darren sanoi:
Stadista tuleminen voisi olla järkevää kimppakyydillä. Mutta olisiko mitään, että kun sun vaikutusalue näyttää olevan Kannelmäki ja minä lähden Vuosaaresta, niin olisit matkan varrella jos itse lähden autolla ja otan sut Kantsusta kyytiin..?

... tuota voisi harkita, mutta keskiviikkona tulee uusi auto - voi olla että en raaski olla ajamatta sillä ;)

Jussille tiedoksi, jotta maksettu!
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Kyllähän tämä jalka kisaamisen kestää - makselen illemmalla maksut! Helsingin suunnasta jos joku on kyytiä vailla, niin se onnistuu - laittakaa viestiä vain tulemaan.
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että tarvitsen kyydin. Voisin hypätä matkaan vaikkapa ykköstien varrelta Espoon Ikean kohdalta, sitä kautta varmaankin ajat kuitenkin?
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
lfb sanoi:
Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että tarvitsen kyydin. Voisin hypätä matkaan vaikkapa ykköstien varrelta Espoon Ikean kohdalta, sitä kautta varmaankin ajat kuitenkin?
eiköhän tämä järjesty!
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
jaska sanoi:
... tuota voisi harkita, mutta keskiviikkona tulee uusi auto - voi olla että en raaski olla ajamatta sillä ;)
No mutta sittenhän täytyykin kokeilla motarilla paljonko se ottaa mittariin! :ahem: Jos tehdään niin, että jätän oman autoni Kannelmäkeen jonnekin parkkiin ja haetaan sitten sen jälkeen lfb. Pääasia siis, että bensakulut tulee jaettua.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Darren sanoi:
No mutta sittenhän täytyykin kokeilla motarilla paljonko se ottaa mittariin! :ahem: Jos tehdään niin, että jätän oman autoni Kannelmäkeen jonnekin parkkiin ja haetaan sitten sen jälkeen lfb. Pääasia siis, että bensakulut tulee jaettua.
Tehrään näin! Lisäksi Jakkues on tulossa kyytiin, joten auto on täynnä.

Asun aseman vieressä, joten auto kannattää jättää radan alla oleville "liityntäpysäköinti" -paikoille.
 
Ylös