Liki juhannuskartkisa, Forssa part II

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
... tuota voisi harkita, mutta keskiviikkona tulee uusi auto - voi olla että en raaski olla ajamatta sillä ;)
Heti alkuun pilaat uuden auton ottamalla kyytiin läjän törppöjä. :D
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Heti alkuun pilaat uuden auton ottamalla kyytiin läjän törppöjä. :D
Takaluukusta löytyy muovimatto ja koiraverkko on kanssa asennettu -> siellä voitte matkustaa sulassa sovussa ;)
 

Örfil

Guest
Ajjai, sadekisaa saattaa pukata - nyt menee jännäksi!

 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
ai sattana, yllätyksiä täynnä mahdollisesti tämä kisa :thumbup:
onkos kellään kokemusta sadekelin väännöstä? itsellä ei ainakaan :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
ai sattana, yllätyksiä täynnä mahdollisesti tämä kisa :thumbup:
onkos kellään kokemusta sadekelin väännöstä? itsellä ei ainakaan :D
Ei mullakaan, mutta nyt on ehkä helpompi yltää idolini vertaisiin suorituksiin. :D
 

Örfil

Guest
Ai kastella housut ;)


Ei ole kokemusta sadekisoista eli jännäks menee.

Asiasta toiseen, tänään on firman Treen mestaruuskisat. Yhteensä 17 kuskia ottaa toisistaan mittaa Suzukartissa 2.5 tunnin ajan. Tavoitteena on päästä kympin sakkiin.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Kerran ajoin Tallinnassa ulkoradalla tihkusateen aikana (harjoituksissa iski) - vaikka rata ei ollut vielä edes kokonaan märkä (vesipisarat erotti asfaltilta) niin kierroajat tippu ja reilusti (oisko ollut 52s -> 59s-1min) ja liukkauden kyllä huomas...
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Vähän jänskättää jos vettä tulee... Mutta ei se mitään, tasoittuvatpahan kalustoerot ;)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
lfb sanoi:
Vähän jänskättää jos vettä tulee... Mutta ei se mitään, tasoittuvatpahan kalustoerot ;)
Itseasiassa se voi olla, että mopoin auto on sateella parempi.. ainakin mulla, kun tykki lähtee käsistä. :D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Sateella vaikuttanevat paljon enempi pienetkin ilmanpaine-erot sekä pienet vääntymiset rungoissa. Paimion vuokra-autoilla joskus vaihdoimme veljen kanssa sateella päittäin autoja, ja toinen oli jotain 2,5 sekuntia toista parempi. Kuivalla erot eivät olleet ikinä likikään noin suuria.
 

Örfil

Guest
Kuskimäärä näyttäs olevan 9 kpl. Yhdestä ei ole kuulunut mitään eikä maksua ole tullut, joten oletan että meitä on 9 kuskia ylihuomenna radalla.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jussi sanoi:
Kuskimäärä näyttäs olevan 9 kpl. Yhdestä ei ole kuulunut mitään eikä maksua ole tullut, joten oletan että meitä on 9 kuskia ylihuomenna radalla.
Jos tarkoittanet minua, minä en ole varma, että kykenkö ajelemaan, nivustyrä on lisännyt stressiäni ja välillä se vittuilee. En halua tulla. Leikkaus on arvioitu alle kuukauden tai kahden päähän. Lääkäri tunnisti tilannettani. Katsotaan myöhemmin jos stressini siitä paranee.

Edit: Itse asiassa minua on turha odottaa radoille niin kauan kunnes olen leikkauksen jälkeen hyvässä kunnossa. Kuntoni ei kestä edes muutaman kilometrin kävelyä.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
OK, olin vaan epätietoinen kun en saanut ilmoitusta tilanteestasi.

Onneksi Forssan kisan rahoitus ei ole riippuvainen pääluvusta, niin myöhäiset peruutuksekin ovat mahdollisia.
 

Örfil

Guest
Radalla on oltava niin, että kuski on kuskikokouksessa 09:50 ajokamat päällä.

10:00 starttaa aika-ajojen 1. osuus.

Manselaiset ovat paikalla n. 09:30 ja hoidan maksun ensitöikseni kuten viimeksikin.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Kiitos tiedosta! PKS:n porukka lähtee Kantusta 8.15, joten varmaan ollaan 9.30 maissa radalla!
 

Örfil

Guest
Viime kisan aikojen perusteella kehottaisin teitä lähtemään jo 06:30 ;)
 

Örfil

Guest
Kisa ajettu, linkki lehdistötilaisuuteen ilmestyy kohta.
 
Ylös