Heti alkuun pilaat uuden auton ottamalla kyytiin läjän törppöjä.jaska sanoi:... tuota voisi harkita, mutta keskiviikkona tulee uusi auto - voi olla että en raaski olla ajamatta sillä
Heti alkuun pilaat uuden auton ottamalla kyytiin läjän törppöjä.jaska sanoi:... tuota voisi harkita, mutta keskiviikkona tulee uusi auto - voi olla että en raaski olla ajamatta sillä
Takaluukusta löytyy muovimatto ja koiraverkko on kanssa asennettu -> siellä voitte matkustaa sulassa sovussaJacques sanoi:Heti alkuun pilaat uuden auton ottamalla kyytiin läjän törppöjä.
Ei mullakaan, mutta nyt on ehkä helpompi yltää idolini vertaisiin suorituksiin.FO110K sanoi:ai sattana, yllätyksiä täynnä mahdollisesti tämä kisa :thumbup:
onkos kellään kokemusta sadekelin väännöstä? itsellä ei ainakaan
Tai tehdä albertitJussi sanoi:Ai kastella housut
Itseasiassa se voi olla, että mopoin auto on sateella parempi.. ainakin mulla, kun tykki lähtee käsistä.lfb sanoi:Vähän jänskättää jos vettä tulee... Mutta ei se mitään, tasoittuvatpahan kalustoerot
Jos tarkoittanet minua, minä en ole varma, että kykenkö ajelemaan, nivustyrä on lisännyt stressiäni ja välillä se vittuilee. En halua tulla. Leikkaus on arvioitu alle kuukauden tai kahden päähän. Lääkäri tunnisti tilannettani. Katsotaan myöhemmin jos stressini siitä paranee.Jussi sanoi:Kuskimäärä näyttäs olevan 9 kpl. Yhdestä ei ole kuulunut mitään eikä maksua ole tullut, joten oletan että meitä on 9 kuskia ylihuomenna radalla.