Liki Juhannuskisa - lehdistötilaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jaska ottaa rennosti ennen aika-ajoa :D
IMG_2788.jpg

4 voorumistia samassa kuvassa (FO, Jussi, Cmoney ja jusban):
IMG_2837.jpg

joku etenee kylkimyyryä, kuka tunnustaa :D (vaikuttais jusbanilta?)
IMG_2947.jpg

A-finaalin startti (Jussi, Cmoney, Darren, lfb, jusban, FO):
IMG_2979.jpg

Voiton ratkaisu (Jussi nro 5, Cmoney nro 3):
IMG_3090.jpg

IMG_3091.jpg

IMG_3095.jpg

IMG_3100.jpg

Viimeksi muokattu:
Kehtas vielä tuuletella :D

Perkele - taas sama ero maalissa!

T: "ikuinen kakkonen"

B-finaalin menoa (FO nro 2, Alppu nro 1, jaska kolmantena):
IMG_2967.jpg

A-finaalia EI voiteta tällä tyylillä :D :
IMG_3015.jpg

IMG_2866.jpg

IMG_2958.jpg

Jussi sanoi:
Kehtas vielä tuuletella :D

Perkele - taas sama ero maalissa!

T: "ikuinen kakkonen"
nooh, vielä se onni kääntyy, Kaanaan "kotiradalla" viimeistään :thumbup:

Näin on, siellä on ajolinjat vimosen päälle kohdallaan :ahem:

Jussi sanoi:
Näin on, siellä on ajolinjat vimosen päälle kohdallaan :ahem:
Nostin kaasuakin 10 metriä ennen ruutulippua, hyvin rullasi. Voi olla että jossain Kaanaassa mun täytyy muutama kiekka opiskella ajolinjoja suhun verrattuna. Katsotaan...

No niin, lyhyt sepustus omalta osaltani. Hyppäsin AA:n autoon nro 7:n, joka ei ilm. kulultaan ollut niitä parhaita, mutta turha sillä on selitellä, vika oli kuskissa - olin liian hidas. Jos ois ollut kypärämikki, niin ois "hienoja" kommentteja saatu". Alkuosa AA:sta meni rataan ja autoon tutustuessa, esim. jarrutustyylin hakemisessa meni ekat kiekat, samaten kun tajuamiseen että pääsuoran jälkeinen mutka on edes puolitäysi (vasta kisassa tajusin miten nopea se oikeasti on :rolleyes: ) - pariin mutkaan en koskaan löytänyt sopivaa ajolinjaa, edes kisassa.

Kisaan vaihdoin autoa ja kun auto oli pikkaisen parempi ja kuski tajusi enemmän miten pitää ajaa, niin ajatkin parani, mutta ei tarpeeksi. Olin edelleen selkeästi FO110K:ta ja vähemmän (mutta selkeästi) Alppua hitaampi, mutta toisaalta hyvin selkeästi Jakkuesia nopeampi. Joten oikeastaan kierroksesta 2 lähtien kisa oli kuin uusi AA. Harjoittelin ajamista ja koitin kokeilla erillaisia linjoja eri mutkiin, mutta ehkä tämä ei ole tarkoitus.

Tämän takia toivoisinkin lisää kuskeja mukaan näihin karkeloihin. Olkaa ihmiset rohkeita, ei minä tai jakkueskaan nopeita olla, mutta ainakin yritetään ja ei se nopeus tuo sitä hauskuutta vaan että siellä on samantasosia kilpakumppaneita joiden kanssa skabata.

Lähden kostoks ajamaan tänään Forssaan yhden kisan :ahem:

Jussi sanoi:
Älä nyt, mä olen meistä kolmesta takuulla nopein :thumbup:
Taku ja Taku. Ehkä tommosilla 4-pyörä kinnereillä, mutta 2-pyöräisillä jäisit kuin tikku 'lumeen'.:ahem: :ahem:

Cmoney sanoi:
No Darren kun saa lisää tasaisuutta peräkkäisiin kierroksiin niin siinä on hyvä haastaja myöskin.
Ja myös lfb:n vauhti oli hetken aikaa melko hyvää. I see the potential...
Eikä unohdeta sitä että kyseessä on mun kotirata! :D

nojoo, ehkä pääsen tällä kertaa edes maaliin..

Jacques sanoi:
Eikä unohdeta sitä että kyseessä on mun kotirata!QUOTE]
Ok, päivitetyt kertoimet:
Jacques 1,30
Jussi 1,99
Darren 2,94
lfb 5,00
jne...

Jussi sanoi:
Tänään alkoi mun Kubica-kuuri: aamu alkoi klo 08:30 juoksulenkillä järven ympäri, illalla käsitreenit ja ruokavalion pudotan "-" kaloreille.

Tavoitteena on pudottaa min. 4 kg eli saada elopainoksi 71 kg Hyvinkään kisaan mennessä.

Ostin firmasta nyt kesälomaksi ajolippuja 20 x 10 min Kaanaasen ja Suzuun, ajan ne + käyn ajamassa kaksi muuta kisaa tässä välillä Forssassa sekä yhden ajopäivän Mika Salo Circuitilla

Nyt on siis otettu järeät aseet käyttöön ja uhottu niin että rinta pullistelee :D Saapahan Moe taas häpeämisen aihetta ;)
Treenivideo Eye of the tigerilla säestettynä. Juoksee, horjahtaa järveen, katsoo kypärää silmästä visiiriin, ajaa karttia, se on tiikerin silmä...

Viimeksi muokattu:
Punainen on voittajan väri :cool: Tää on selvää urheilupsykologiaa :ahem:

Ps. ei mitään, kakkonen oli mun junnu ja kolmas sen serkku. Ajettiin sukulaismiesten kesken eilen kisa Vorssassa. Pojan kummisetä oli 4. isoveli 5. ja faija jäi keskeytyksen myötä vikaksi.

Jussi sanoi:
Punainen on voittajan väri :cool: Tää on selvää urheilupsykologiaa :ahem:

Ps. ei mitään, kakkonen oli mun junnu ja kolmas sen serkku. Ajettiin sukulaismiesten kesken eilen kisa Vorssassa. Pojan kummisetä oli 4. isoveli 5. ja faija jäi keskeytyksen myötä vikaksi.
Kakkonen on aika ylpeä suorituksestaan ja kolmas haluis mennä vaihtamaan kalsarit tai sitten sä puristat vitun lujaa.:D :D :ahem:

Elä pilkkaa nuoria miehiä! Kavereilla on ikää 14 ja 15. Etpä tainnut olla itsekään tuossa iässä mikään supliikkimiäs :wink: :D

Pojat pätki läjän miehiä, joista yks ajaa kilpaa enskalla (päitsin veteraani 2.), toinen ammatikseen autoa ja kolmas ajaa muuten vaan kymmeniätuhansia kilsoja vuodessa.

Jussi sanoi:
Pojat pätki läjän miehiä, joista yks ajaa kilpaa enskalla (päitsin veteraani 2.), toinen ammatikseen autoa ja kolmas ajaa muuten vaan kymmeniätuhansia kilsoja vuodessa.

Työn puolesta olen todennut, että paskimmat karting-kuljettajat (siis jos puskista reväistään suomalaisia enskertalaisia) löytyvät joukosta moottoripyörällä kilpailevat ja ammatikseen siviiliautoilevat.