On muuten ihan totta, että vois pistää. Joskus olen pistänytkin, kai. Tai sitten en.Yks juttu on vituttanut jo jonkin aikaa.Kun te modet poistatte jonkun viestin,niin miksi se on niin vaikeaa lähettää privana viesti,että miksi viesti poistettiin.Ihan yleinen tapa muualla meinaan.Mutta muuten loistavaa duunia teette ei siinä mitään.
Olin pirun selkee vastaus.Kiitos siitä.On muuten ihan totta, että vois pistää. Joskus olen pistänytkin, kai. Tai sitten en.
Volvot on ainakin kivoja. Saatana!Taitaa olla tuo privaviestin kirjottelu helposti aika aikaaviepää puuhaa. Lisäksi luultavasti jos sellaisia enämpi alkaisi kirjoitella, niin toisinaan joku paukapää alkaa avautua takaisinkin ja sitten olet kanssaan 10 vuoden ihmissuhteessa. Ja lapsia hankitaan ja pihassa on vittu maailman turvallisin Volvo.
ONKO SITTEN KIVAA SAATANA!
Toisaalta sie oot Vapaan selänpesuringissä.Joo, mutta ihan väärät henkilöt ovat sen tehneet.![]()
Tilanteen mukaan olisi joustavinta mennä. Tiettyjen sanojen tai ilmausten kieltäminen vain aiheuttaa vastareaktion. Niitä joko viljellään moden harmiksi harmittomissa paikoissa tai sitten muutetaan kiellettyä sanaa/ilmaisuasua aavistuksen.Eiköhän se kuitenkin ratkaise aika lailla, että missä yhtedessä kyseinen sana esiintyy, kuten "söin neekerin suukon" tai sitten "vit** neek***".
Mielestäni modet täällä ihan asiallisia ja jopa johdonmukaisia. Poliisi taas (jos vaikkapa pippelin mitta tms. vaivaa ja vituttaa), tuntuu huonon päivän sattuessa lätkäisevän jotain mielivaltaista kostoksi.Mun mielestä on normaalia, että moderoinnissa on välillä pientä poikkeamaa. Samalla lailla ne poliisitkin on toisina päivinä paljon tiukemmalla päällä ja välillä katsotaan sormien läpi.
Näin minäkin sanoisin, jos olisin joutumassa nukkumaan lusikka-asennossa kahden moderaattorin kanssa.Mielestäni modet täällä ihan asiallisia ja jopa johdonmukaisia.
TottaNäin minäkin sanoisin, jos olisin joutumassa nukkumaan lusikka-asennossa kahden moderaattorin kanssa.
Nälkäpalkalla ja haukut päälle:thumbup:Moderaattorin asema ei ole kadehdittava. Onneksi palkkio on huima ja kiitosta sataa.Jaksamista!
Et ymmärtänyt mun pointia nyt lain. Nytkin ihan keskustelun heität sitten leikiksi. Mutta antaa olla jo tämä keskustelu. Mikään ei muutu eikä tule muuttumaan. Huudellaan ornaria vaan ja naureskellaan. Pilataan visat ja kerrotaan samat vitsit kerta toisen jälkeen.Tässä JA:n esittämässä linjanvedossa on kyllä ajatuksen siementä.
![]()
Mutta se vaan miuta nyt mietityttää, kuinka paljon kenenkään huumoria on täältä poistettu ja niistä rangaistu? Ryssittelyt on kyllä poistettu, ilmeisesti koska YYA sopimuksessa se kiellettiin, mutta eipä pal muuta.
Marttyyri.Nälkäpalkalla ja haukut päälle:thumbup:
Mielipiteitä voi kaiketi olla erilaisia. Jos ei olisi, tämä olisi pelkkää julistamista.MUTTA NYT LOPPU TÄMÄ KESKUSTELU, KUN SE EI JOHDA MIHINKÄÄN JA PUOLET FORUMISTEISTA NUOLEE JO MODEJEN PERSETTÄ, EIKÄ SUHTAUDU TÄHÄN MUUTEN KRIITTISESTI KUIN MIELIPITEEN ILMAISIJOITA KOHTAAN JA VAAN KIITELÄÄN MODETIIMIÄ VAIKKA TOIMII AIKA PUOLUELLISESTI. TODISTETUSTI.