Linjanvetotoikki

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Marttyyri.

Oliko mielestäsi fiksua postata: Onko Albert Oil ornari? ensimmäiseksi viestiksi mun iltavisaani? Oliko?
:confused: Oliks toi se asia, minkä takia se toikki meni ns vituiks? Mä kuvittelin, että siellä olis ollut enemmältikin ornarointia näistä jälkimainingeista johtuen. Täytyy sanoa, että kun ton alustuksen luin, ja kouvon kommentin näin, eikä siellä muitakaan kommentteja sulta ollut vielä tuolloin, niin kuvittelin, että tuo oli aivan tiedostettu asia, että joku toinen heittää kyssärin toiseen postaukseen ja homma lähtisi siitä käyntiin.

Mutta tuon jälkeen en sitä toikkia sitten lukenutkaan, joten sen myöhemmät vaiheet jäi täysin huhupuheiden yms varaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
:confused: Oliks toi se asia, minkä takia se toikki meni ns vituiks? Mä kuvittelin, että siellä olis ollut enemmältikin ornarointia näistä jälkimainingeista johtuen. Täytyy sanoa, että kun ton alustuksen luin, ja kouvon kommentin näin, eikä siellä muitakaan kommentteja sulta ollut vielä tuolloin, niin kuvittelin, että tuo oli aivan tiedostettu asia, että joku toinen heittää kyssärin toiseen postaukseen ja homma lähtisi siitä käyntiin.

Mutta tuon jälkeen en sitä toikkia sitten lukenutkaan, joten sen myöhemmät vaiheet jäi täysin huhupuheiden yms varaan.
No ei. Mutta ei siitä enää sen enämpi. Vähän kävi ketuttamaan, kun vaivalla tekee tivaa, ja mode ekana siellä suuna päänä ornatoimassa ja seuraava heppu pistää vastaukset näkyviin.:thumbfh:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
HÄHHÄH HÄÄ!!!
Kiitos!

Oli vähän totista rypistämistä tuolla työalueella tänään, mutta tähän Toikkiin tänään kirjaillut kirjeet pelastivat päiväni.
Mmmmahtavaa!

Hähhähhää!!! Buahhahhhaaa!
Huumorin kukka se on kaunehin kukka!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
No ei. Mutta ei siitä enää sen enämpi. Vähän kävi ketuttamaan, kun vaivalla tekee tivaa, ja mode ekana siellä suuna päänä ornatoimassa ja seuraava heppu pistää vastaukset näkyviin.:thumbfh:
ok. Nyt mä ymmärrän sen Micaelin viestinkin paremmin, jossa valitteli, että toikki oli lukossa tjsp.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Njäh:thumbfh: Huano provo jopa sun tekeleeksi.:nope:

Pystyt parempaan!:ahem::thumbup:
Ei ollut provo, eikä prnoa!

Mutta tottahan toki aikuisen ihmisen kannattaisi miettiä etukäteen, koska niitä myrskyjä vesilasissa kandee nostattaa. Paljon melua melko pienistä asioista YHDELTÄ tyypiltä. :nope: Vähempikin mouhottaminen ja touhottaminen riittäisi. Relaa!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei ollut provo, eikä prnoa!

Mutta tottahan toki aikuisen ihmisen kannattaisi miettiä etukäteen, koska niitä myrskyjä vesilasissa kandee nostattaa. Paljon melua melko pienistä asioista YHDELTÄ tyypiltä. :nope: Vähempikin mouhottaminen ja touhottaminen riittäisi. Relaa!
Ok, mä relaan!:thumbup:

*Jättää mouhottamisen ja touhottamisen vähäksi aikaa muille*