:thumbup:Mun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
:thumbup:Täällähän on vedetty linjaa oikein urakalla.
Näytä liitetiedosto 13388Mun mielestä eräs forumisti tarttis suht säännöllisin välein bitch slappia stereona.
Marttyyri.
Oliko mielestäsi fiksua postata: Onko Albert Oil ornari? ensimmäiseksi viestiksi mun iltavisaani? Oliko?
:frown:Täällähän on vedetty linjaa oikein urakalla.
:nope::frown:
6+1. Yks ei vaan osaa. Mutta muut liitelee ihan perhosina. Sitä iloriemua, kun pojat ovat tuossa tajunneet, että jalat pitää olla just noin, että pääsee ilmaan. Ja sit vaan pientä räpyttelyä.Eiks toi oo ennemmin joku 5.2 -systeemi.
Njäh:thumbfh: Huano provo jopa sun tekeleeksi.:nope:Itte en ole huomanut, että olisi ollut joku kohu. Nooh...ehkä yhren miehen shöy...
No ei. Mutta ei siitä enää sen enämpi. Vähän kävi ketuttamaan, kun vaivalla tekee tivaa, ja mode ekana siellä suuna päänä ornatoimassa ja seuraava heppu pistää vastaukset näkyviin.:thumbfh:Oliks toi se asia, minkä takia se toikki meni ns vituiks? Mä kuvittelin, että siellä olis ollut enemmältikin ornarointia näistä jälkimainingeista johtuen. Täytyy sanoa, että kun ton alustuksen luin, ja kouvon kommentin näin, eikä siellä muitakaan kommentteja sulta ollut vielä tuolloin, niin kuvittelin, että tuo oli aivan tiedostettu asia, että joku toinen heittää kyssärin toiseen postaukseen ja homma lähtisi siitä käyntiin.
Mutta tuon jälkeen en sitä toikkia sitten lukenutkaan, joten sen myöhemmät vaiheet jäi täysin huhupuheiden yms varaan.
ok. Nyt mä ymmärrän sen Micaelin viestinkin paremmin, jossa valitteli, että toikki oli lukossa tjsp.No ei. Mutta ei siitä enää sen enämpi. Vähän kävi ketuttamaan, kun vaivalla tekee tivaa, ja mode ekana siellä suuna päänä ornatoimassa ja seuraava heppu pistää vastaukset näkyviin.:thumbfh:
Ei ollut provo, eikä prnoa!Njäh:thumbfh: Huano provo jopa sun tekeleeksi.:nope:
Pystyt parempaan!:ahem::thumbup:
Tää ei ratkee. Ei sitten niin millään tämä ratkee!
Ok, mä relaan!:thumbup:Ei ollut provo, eikä prnoa!
Mutta tottahan toki aikuisen ihmisen kannattaisi miettiä etukäteen, koska niitä myrskyjä vesilasissa kandee nostattaa. Paljon melua melko pienistä asioista YHDELTÄ tyypiltä. :nope: Vähempikin mouhottaminen ja touhottaminen riittäisi. Relaa!
No nyt meikäsetäkin on sotkettu asiaan, josta en tiedä hevonkukkuak'! Tosin enhän mä tiedä mistään muustakaan. Jatkakaa.Marttyyri.
Oliko mielestäsi fiksua postata: Onko Albert Oil ornari? ensimmäiseksi viestiksi mun iltavisaani? Oliko?
No oletko?No nyt meikäsetäkin on sotkettu asiaan, josta en tiedä hevonkukkuak'! Tosin enhän mä tiedä mistään muustakaan. Jatkakaa.