Lisää Banneja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nimimerkki Nopeahuoli on bannattu kuukauden ajaksi eri puolilla Keskusteluforumia tapahtuneen jatkuvan provosoinnin ja eripuran lietsomisen takia.
Tuohon perusteluun liittyen vaadin mm. Jaskalle bannia jatkuvasta vittuilusta joka ilmenee jokaisen viestin lopussa ett silleen!!!!1

Taisi tuo noppiksen vinoilu vain osua jonkun moden arkaan paikkaan. Oudolta nimittäin tuntuu kuukauden banni näin ulkopuolisen silmissä:confused: Muutenkin moderointiuudistus on herättänyt ihmetystä, kun ei voi tietää mitä asioita päätetään kollektiivisesti ja mitä joku säälittävä pelle tekee yhteisen nikin takaa. Sopisi myös "moderaattorit"-nikin miettiä mikä on mennyt pieleen, kun minullekin tulee tällaisia ajatuksia mieleen. Aikaisemminhan olen ollut hyvinkin tyytyväinen modejen linjauksiin sekä suoraselkäisyyteen.

No sillälailla!

Pääasia, että joku Ahti-veekybä-yoshi-orava saa rauhassa provoilla muutamalla kymmenellä nickillä ilman että ylläpito millääntavoin puuttuis asiaan :rolleyes:

Niinkuin jo olen useamman kerran maininnut, tällä forumilla eivät säännöt näköjään ole samat kaikille. Joskus muinoin ne kai vielä oli, mutta ei enää nykyisin.

Mun mielestä riittää mainiosti, jos jonkun henkilön jutun menevät henkilökohtaisiksi jotain toista hahmoa kohtaan, niin pelkät v-postaukset poistetaan. Tämä yleensä riittää, niin olisi riittänyt Noppiksenkin kanssa.

Yleensä nämä jutut lähtevät hetken tunnekuohusta, joka laantuu pian.

Mitä itse luin noita viestejä Moderaattorit-palstalta, niin ihmettelen miksi banni (jos sellaisia piti antaa) tuli ainoastaan yhdelle keskusteluiden osapuolista?

Muutenkin olen vakavasti miettinyt sitä, että haluanko puuttua enää millään tavalla hiekkalaatikon ns. "moderointiin". Homma on mennyt selkeästi alamäkeen esimerkiksi viimeisen kuukauden aikana :nope:.

Olisikohan Arnold syytä bannata moisen viestin jälkeen ;)
Ei ole ollenkaan moderointilinjan kanssa yhteensopiva :D

En tiedä asiasta sen tarkemmin, mutta voisikos banniin vaikuttaa aikaisempi varoitus ?

Sam sanoi:
Olisikohan Arnold syytä bannata moisen viestin jälkeen ;)
Ei ole ollenkaan moderointilinjan kanssa yhteensopiva :D

Tänne niitä mahtuu.

Miten muuten bannaus tapahtuu (en ole koskaan tehnyt sitä), bannataanko nimimerkin käyttöoikeus vai IP-osoite/IP-osoitteet? Jos kyseessä on jälkimmäinen, silloin bannautuu myös nimimerkki Juskanen. :(

Jr- sanoi:
En tiedä asiasta sen tarkemmin, mutta voisikos banniin vaikuttaa aikaisempi varoitus ?
Kumma juttu kun ei sitten muille tullut edes varoituksia. Aikaisemmin tapahtuneen perusteella esim. Jaskan varoitus oli täysin alimitoitettu juttu:mad_old: Ei ole nykyään minkäänlaista linjaa:nope: Aivan säälittävää - aivan sättimistä siis ;)

Sam sanoi:
Kumma juttu kun ei sitten muille tullut edes varoituksia. Aikaisemmin tapahtuneen perusteella esim. Jaskan varoitus oli täysin alimitoitettu juttu:mad_old: Ei ole nykyään minkäänlaista linjaa:nope: Aivan säälittävää - aivan sättimistä siis ;)

Itsehän en kuitenkaa asiasta huutelis, jos en siitä mitään tietäisi. Vai oliko Sam lukemassa eilen illalla foorumia?

En lukenut enää kovin myöhään - ei tää paska enää jaksa niin paljoa kiinnostaa ;) Oman mielipiteeni olenkin muodostanut asioita seuranneena ja siihen aikaisemmin osallistuneena. Tuskin tässä on sen kummempaa ollut kuin aikaisemminkaan. Nopeahuoli on ollut omalla tyylillään ärsyttävä ja kun moderaattorin tai hänen kaverinsa keinot loppuvat antaa samalla mitalla takaisin isketään muulla keinoin ja itketään vielä perään että oli se kamalaa. Saa nähdä tuleeko tämän ketjun ensimmäiseen viestiini koskaan mitään vastausta vai bannataanko minutkin.

Sam sanoi:
Tuskin tässä on sen kummempaa ollut kuin aikaisemminkaan. Nopeahuoli on ollut omalla tyylillään ärsyttävä ja kun moderaattorin tai hänen kaverinsa keinot loppuvat antaa samalla mitalla takaisin isketään muulla keinoin ja itketään vielä perään että oli se kamalaa.

No eihänse homoksi nimittely sen kummempaa ole ollut ko. hahmon toimesta ennenkään. Ketähän täällä itkee perään ja ketä ei ? Itse lopetan aiheesta keskustelun tähän.

Jr- sanoi:
No eihänse homoksi nimittely sen kummempaa ole ollut ko. hahmon toimesta ennenkään. Ketähän täällä itkee perään ja ketä ei ? Itse lopetan aiheesta keskustelun tähän.
Äitiiiii!! Toi haukkui mua :( :(

Minuakin on täällä sekä varsinkin sätin puolella haukuttu vaikka miten, sinä yhtenä suurimmasta. Olenko siitä valittanut ja vaahdonnut täällä? Yhdessä vaiheessa rupesi sen verran ottamaan päähän, että vittuilin takaisin ja jo siitäkin meteli nousi. Silloin se kohdistui lähinnä Jaskan kanssa kinailuun, mutta sekin asia saatiin lakaistua puhtaaksi keskinäisellä sopimuksella. Ei siinä kummempaa tarvinnut. Kyllä hernehtiä voi mistä vain, mutta kannattaa joskus miettiä miksi ja miten jotkut asiat tuodaan julki. Kasvun paikka?

Jr- sanoi:

ns "logien" perusteella herra nimenomaisesti mainitsi välttäneensä homo-nimittelyn käyttöä, viitaten samassa mm. omaan rumaan 36-vuotiaaseen kehoonsa ja kuvan laittamiseen Forumilla. :rolleyes:

Muutaman päivän banni olisi riittävä rangaistus lähes mistä tahansa kirjoittelusta. Kaikkien, myös modejen, olisi syytä muistaa Manun loistava ohje: " Provosoida saa, muttei saa provosoitua".

Stalinismi on kuollut. Eläköön Stalinismi.

P.S. Nyt taitaa jäädä kuulumiset Kaliforniasta, vai minne noppis oli muuttamassa, kuulematta.

sooda sanoi:
P.S. Nyt taitaa jäädä kuulumiset Kaliforniasta, vai minne noppis oli muuttamassa, kuulematta.

Oregoniin.

Oli ilmeisesti se parin viikon odotus muutamalle kuitenkin liian pitkä, joten päättivät hankkiutua Noubesta eroon nyt, eikä vasta kuun lopussa :rolleyes:

Se on kylla jannaa etta heti kun joku hieman sanavalmiimpi heppu kyseenalaistaa menettelya, niin se on menoa.
Jos ei sanan saila riita, pannaan bannia. Hiano meno. :thumbdown :thumbdown :mad: :mad:

Myllis sanoi:
Se on kylla jannaa etta heti kun joku hieman sanavalmiimpi heppu kyseenalaistaa menettelya, niin se on menoa.
Jos ei sanan saila riita, pannaan bannia. Hiano meno. :thumbdown :thumbdown :mad: :mad:
Katsos, Noppiksella on ihan väärät kaverit. Ei tällaiset vanhat kalkkikset kertakaikkiaan voi vaikuttaa forumin järjestykseen. Eiköhän meidät kaikki olisi syytä lakaista jo pois ja jättää forum nuoren ja tulevaisuuden sukupolven käsiin:rolleyes: Sittenhän täällä ei olisi erimielisyyksiä ja kaikilla olisi mukavaa:ahem:

Myllis sanoi:

Eläköön internet ja mielipiteen vapaus.

Kiinassahan kummankin käyttöä on rajoitettu.

Saa olla Antti ylpeä luomuksensa nykyisistä vahtijoista!

Tuo mielipiteen vapaus on jokaiselle erilaista.

Kun muistelee kuinka paljon meikalaistakin on taalla haukuttu useampien ihmisten toimesta ilmaan minkaanlaista varoitusta, on hiukkasen kyseenalaista etta Noppis saa bannia.
Myos aikanaan varoituksen antaminen oli erittain kyseenalaista.
Molemmissa tapauksissa asioilla oli useampi osapuoli, mutta kas kummaa, vain Noppis sai bannia.

(ja nyt jos joku privana kertois mulle kuka modeista on tama pikkusieluinen paska, niin panen sellaista tekstia tanne etta banjo heilahtaa vartin sisalla. Vittuako taalla pikkulasten leikkikentalla jaksaa palloilla.. :mad: )

Myllis sanoi:
Tuo mielipiteen vapaus on jokaiselle erilaista.

Kun muistelee kuinka paljon meikalaistakin on taalla haukuttu useampien ihmisten toimesta ilmaan minkaanlaista varoitusta, on hiukkasen kyseenalaista etta Noppis saa bannia.
Myos aikanaan varoituksen antaminen oli erittain kyseenalaista.
Molemmissa tapauksissa asioilla oli useampi osapuoli, mutta kas kummaa, vain Noppis sai bannia.

(ja nyt jos joku privana kertois mulle kuka modeista on tama pikkusieluinen paska, niin panen sellaista tekstia tanne etta banjo heilahtaa vartin sisalla. Vittuako taalla pikkulasten leikkikentalla jaksaa palloilla.. :mad: )
Olen täysin samaa mieltä:cool: Ei paljon banjot paina nykyisenkaltaisessa forumissa:cool:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.