Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heh, niinpä tietysti. Jos oikein tarkkoja ollaan niin teknisesti ottaen (tai jotain semmosta) ne tissit ei ihan silleen paljaita edes ole.

Ari Up oli syntynyt tammikuussa 1962 ja Slitsin Cut julkaistiin 1979. Eli tissien iäksi haarukoituu 16-17v.

Rome-Vinyl-Snowboard--Womens-2012-Large.jpg

Jalluputelia oon vähä suunnitellu. Ehkä kaksikin.

edit: kolmen tähden, koska omaan hienostuneet makunystyrät ja ymmärrän laadun päälle toisin kuin esimerkiksi Howdy.

Ykkösjallu on janojuoma. Jos pitäisi kolmosta nauttia, otan mielummin sitten konjakkia tai brandya. Ja se on kakkosjallu, jota ei ole ollut saatavilla aikoihin, ettäs tiedät JPS. Paitsi siis tietty nyt.

Eikös tuota kakkosjallua myyty joku pieni erä Alkoissa? Näin minä lueskelin TUOLTA noin. Tietty luin niin myöhään, etten jaksanut edes lähteä kysymään moista.

Sukkia hankin. Kovasti tekisi mieli hankkia jotain muutakin.

Kirjoja (kovakantisena):

Travis Elborough - The Long Player Goodbye
Nick Hornby - Slam
Nick Hornby - Juliet Naked
David Tremayne - Lost Generation
Francis Wheen - How Mumbo Jumbo Conquered the World

51T6WK22xgL._BO2,204,203,200_PIsitb-sticker-arrow-click,TopRight,35,-76_AA300_SH20_OU01_.jpg
51zIS7TyFgL._SL500_AA300_.jpg

31calNH-79L._SL500_AA300_.jpg
5193jI6UJbL._SL500_AA300_.jpg
41092A6WKPL._SL500_AA300_.jpg

Kirjoja (kovakantisena):

Nick Hornby - Juliet Naked

Ainakin pokkarina oli ihan mukava luettava. Ihan ei samalla tavalla itseen iskenyt kuin esim. High Fidelity tai nyt luennassa oleva A Long Way Down. Vahvaa Hornby-tasoa kuitenkin. :thumbup:

Ainakin pokkarina oli ihan mukava luettava. Ihan ei samalla tavalla itseen iskenyt kuin esim. High Fidelity tai nyt luennassa oleva A Long Way Down. Vahvaa Hornby-tasoa kuitenkin. :thumbup:

Saas kattoa koska tota johkaantuu lukemaan, mutta omat Hornby-kokemukset ovat olleet kautta linjan hyviä. Fever Pitch ja High Fidelity jopa loistavia. Tuo Wheenin kirja on muuten ideana napattu juurikin Hornbyn kirjallisuuskolumneja sisältävästä Polysyllabic Spree -kirjasta.

Saas kattoa koska tota johkaantuu lukemaan, mutta omat Hornby-kokemukset ovat olleet kautta linjan hyviä. Fever Pitch ja High Fidelity jopa loistavia. Tuo Wheenin kirja on muuten ideana napattu juurikin Hornbyn kirjallisuuskolumneja sisältävästä Polysyllabic Spree -kirjasta.

Fever Pitch on toki luettu myös. Se oikeastaan loi tuon Hornby-kiinnostuksen itelle.

Fever Pitch on toki luettu myös. Se oikeastaan loi tuon Hornby-kiinnostuksen itelle.

Mulla se oli High Fidelity, mutta pidän yhä Fever Pitchiä yhtenä historian parhaista urheilukirjoista. Ja varmaan parhaana fanin näkökulmasta kirjoitetuista, jonka olen itse lukenut.

High Fidelity kolisi hyvinkin, mutta muu tuotanto on jättänyt vaisummat jäljet. Jäikö tämä viimeinen jopa kesken... juu en ehtinyt edes aloittaa. Tulee maalla rohmuttua maakuntakirjaston kirjoja kotiin aina valkata asti jos aika sallii.

High Fidelity kolisi hyvinkin, mutta muu tuotanto on jättänyt vaisummat jäljet. Jäikö tämä viimeinen jopa kesken... juu en ehtinyt edes aloittaa. Tulee maalla rohmuttua maakuntakirjaston kirjoja kotiin aina valkata asti jos aika sallii.

Mulla jäi The Long Way Down aikanaan kesken. Vuoden-puoltoista kerkesi hyllyssä pölyttyä, ennen kuin tartuin uudelleen, jolloin se sitten tulikin luettua pariin päivään läpi.

Mulle itselle varmaan suurimmat Horby-suosikit noiden FP:n ja HF:n jälkeen onkin non-fiction osastoa olevat Polysyllabic Spree ja 31 Songs. Mutta ylipäänsä tykkään Hornbyn tavasta kirjoittaa, jolloin lukeminen on ihan mukavaa, vaikka tarina hiukan tökkisikin (How to be Good).

Nick Cave & The Bad Seeds: No More Shall We Part, Grinderman: Grinderman ja Grinderman: Grinderman 2
edit_preview.php