Lisää Hankintoja! vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oisin voinu tuoda meidän duunista Pöhkikselle poisheitettäviä tuoleja vitosella. Ei oo samaa paria eikä hienoja mutta täyttävät funktionsa -> istumistarpeen.

Mä oisin voinu tuoda meidän duunista Pöhkikselle poisheitettäviä tuoleja vitosella. Ei oo samaa paria eikä hienoja mutta täyttävät funktionsa -> istumistarpeen.

Saatana kun tuo vaimo ei tee kalustehankintoja tarveperusteisesti.
Tai tekeehän tuo, esteettiset tarpeet edellä.
Mulle saattaisi kelvata ihan hyvin peruskalutkin, tosin multahan ei kysytä kun on tilanne päällä.

No sehän on halpa. n 417€ kappaleelta mun mielestäni varsin huikea hinta.
Tollaset sais halvemmalla jo ovh:na

316-384-sparco_evo.jpeg

http://verkkokauppa.harline.com/fi/Kilpavarusteet/Penkit/10/Sparco+EVO/316?offset=15

Johonkin mustaan vaneripömpeliin vaan pulttaa kiinni niin vot. Varmasti jämäkät istua.

Tokihan mä tiesin että se 417e oli kappalehinta, kunhan huumorimaisesti provoilin ja ehkä hieman "piilo"vittuilinkin.
Joten Fyryp jää ilman palkintoa.

Jumantsuikkellsöni! Sparcon kupeissa kun vetäs keittiössä soppaa ni sivuttaistuki pitäs tukevasti jakkarassa vielä puolitajuttoman moderaattorin kolmen sikspäkin jälkeenkin.

Jumantsuikkellsöni! Sparcon kupeissa kun vetäs keittiössä soppaa ni sivuttaistuki pitäs tukevasti jakkarassa vielä puolitajuttoman moderaattorin kolmen sikspäkin jälkeenkin.

HANSsi vielä päähän, niin voi kattoa vaikka formuloita. Tai forumia.

Must tuntuu että burb toki tiesi että se 417e oli kappalehinta, kunhan huumorimaisesti provoili ja ehkä hieman "piilo"vittuilikin.

Runari perkele... :mad::mad_old:

Tosin kostoks tilasin ton uudemman version:

Logitech G19s
71w0US2hl3L._SX342_.jpg

Ja lisäksi hiiri:

Logitech G700s
5139Gl5E4GL._SX342_.jpg

Miltähän toi G700S tuntuu peräsuolen mutkassa. Onko langaton, vai pystyykö sen tamppoonimaisesti ulos lupsauttamaan?

Mitä muuten maksoit näppiksestä? Jimmsillä just näin hyllyssä noita uudempia malleja hintaan 239...aika rapea hinta :eek!: