markoj
Custom User
Perusta oma sarja forumin karttiringin rinnalle.En usko löytäväni tästä valtakunnasta tarpeeksi huonotasoista kisaa, ettäkö siihen ilkeiäisin osallistua.
Perusta oma sarja forumin karttiringin rinnalle.En usko löytäväni tästä valtakunnasta tarpeeksi huonotasoista kisaa, ettäkö siihen ilkeiäisin osallistua.
Se laskettaneen tappioksi, että moista edes yrittää.Voitat sä Dompparin skootterin siinä, ehkä.
No, sittenhän meitä on kaksi.En usko löytäväni tästä valtakunnasta tarpeeksi huonotasoista kisaa, ettäkö siihen ilkeiäisin osallistua.
Mä kyllä tiedän, että on kommari. Biisien paskuus taas onkin mielipidéasia. Minä tykkään kyllä, jos se ei vielä ole tullut selväksi, Peitsamon ja joidenkin muiden kaltaistensa minimalistien töistä. Supistaminen, tiivistäminen ja olennaisen tekeminen on musiikissa paljon vaikeampaa, ku mahtipontisten ja monisyisten eeposten. Ja mitä sanoituksiin tulee, niin simppelin asian kertominen simppelisti ja toimivasti on monesti paljon hienompaa, ku yksinkertaisen asian laventaminen metaforien ja muiden vastaavien kikkojen avulla liian hienoksi hevonpaskaksi. Pienillä asioilla kikkailussa Peitsamo on mestari. Mies ja kitara-tuotantoa on mukava kuunnella, kun kaikki ylimääräinen on jätetty pois. On vain kitara ja sanat.Kari Peitsamo on muuten kommunisti (SKP:n jäsen!) ja tekee ihan paskoja biisejä. Nyt kyllä heität rahat ihan kankkulan kaivoon.
Lukumäärä biiseisssä ei kyllä nyt voita laatua.
Sanan "mestari" suomalaisessa musiikkituotannossa säilyttäisin ihan eri heppujen hartoille.
Joo joo joo, mutta se on kommunisti.Mä kyllä tiedän, että on kommari. Biisien paskuus taas onkin mielipidéasia. Minä tykkään kyllä, jos se ei vielä ole tullut selväksi, Peitsamon ja joidenkin muiden kaltaistensa minimalistien töistä. Supistaminen, tiivistäminen ja olennaisen tekeminen on musiikissa paljon vaikeampaa, ku mahtipontisten ja monisyisten eeposten. Ja mitä sanoituksiin tulee, niin simppelin asian kertominen simppelisti ja toimivasti on monesti paljon hienompaa, ku yksinkertaisen asian laventaminen metaforien ja muiden vastaavien kikkojen avulla liian hienoksi hevonpaskaksi. Pienillä asioilla kikkailussa Peitsamo on mestari. Mies ja kitara-tuotantoa on mukava kuunnella, kun kaikki ylimääräinen on jätetty pois. On vain kitara ja sanat.
Toki monimuotoisella ja tekemällä tehdyllä musiikillakin on aikansa, ei siinä mitään, ja kuuntelen paljon sellaista itsekin. Siksipä oivaa vaihtelua on Peitsamo moiselle.
Ai niin se. Ja on orastava kaljukin vielä, saatana.Joo joo joo, mutta se on kommunisti.
Kop.Mä kyllä tiedän, että on kommari. Biisien paskuus taas onkin mielipidéasia. Minä tykkään kyllä, jos se ei vielä ole tullut selväksi, Peitsamon ja joidenkin muiden kaltaistensa minimalistien töistä. Supistaminen, tiivistäminen ja olennaisen tekeminen on musiikissa paljon vaikeampaa, ku mahtipontisten ja monisyisten eeposten. Ja mitä sanoituksiin tulee, niin simppelin asian kertominen simppelisti ja toimivasti on monesti paljon hienompaa, ku yksinkertaisen asian laventaminen metaforien ja muiden vastaavien kikkojen avulla liian hienoksi hevonpaskaksi. Pienillä asioilla kikkailussa Peitsamo on mestari. Mies ja kitara-tuotantoa on mukava kuunnella, kun kaikki ylimääräinen on jätetty pois. On vain kitara ja sanat.
Toki monimuotoisella ja tekemällä tehdyllä musiikillakin on aikansa, ei siinä mitään, ja kuuntelen paljon sellaista itsekin. Siksipä oivaa vaihtelua on Peitsamo moiselle.
Muistelen, että Peitsamo olis työskennellyt jossain vaiheessa uraansa myös haudankaivajana.On hienoa varmaan sanoa että mies, jolla on otsapanta (orastava kalju), SKP:n jäsen ja horisee joutavia Pispalan Pulterissa kännipäissään että se on taidetta sen kolmen soinnun rimputus johon kykenee 12 v lapsikin.
Mies, joka on muka tyäväen edustaja ja joka ei ole itse koskaan tehnyt päivääkään oikeita töitä tai maksanut mihinkään liittoon maksuja. Semmoisia ne on ne älykkösosialistit.
Heh, niinku nyt kommunisti vois toimia siunatun maan kuopijana. Ehkä eläinten hautausmaalla.Muistelen, että Peitsamo olis työskennellyt jossain vaiheessa uraansa myös haudankaivajana.
Wikipedia sanoi:2000-luvun alussa Peitsamo työskenteli jonkin aikaa haudankaivajana, koska hänellä ei ollut motivaatiota ja inspiraatiota musiikin tekoon
Kerro enemmän. Ikä, ajokilometrit, hinta? Ja onko ollut homoseksuellin omistuksessa?Avensis. Ostakaas joku toi golffi poies.