Makkonen
Guest
Heikkona hetkenä ostin eilen taas VIP:in.
Komp.Tein perjantaina saman :thumbup:
*huoh*
Tä?
Heikkona hetkenä ostin eilen taas VIP:in.
Komp.Tein perjantaina saman :thumbup:
Varmaan kaljana on sitä liiton laittomana pitämä Romulaisten olutta, sinisen väristä.Luulin kyseessä olevan Star Trek -kaljalaatikon. Ois voinu kokeilla.
Itse tein tarkalleen saman päätelmän reilu vuosi sitten jossain Hämeenkadun varrella sijaitsevassa ravitsemusliikkeessä. Huikee mode.Tein loogisen päätelmän: Pyryfillä on kaksi päätä.
Kakspäinen mode. Tarujen hirviö.
Näyttää Kamuilta!:frank:Shoei XR1100 värityksellä nouseva aurinko.
Ovh. lienee jossain 600€ paikkeilla josta maksoin n. 1/4.
Oli jo niin houkuttavan halpa, että piti ostaa vaikka kolmannelle kypärälle ei käyttöä ole. Onpahan varalla.
Itsekin varailin 3 yöksi.Varasin ehkä hotellihuoneen. Tai sitten en?
On jotenkin railakkaan pirtsakka biletunnelma tuossa kannessa kyllä :ahem:.Laitoin tilaten iloa ja elämänmyönteisyyttä pursuavaa hippamusiikkia:
Mistä liikkeestä/liikkeistä ostit levyt?Tukholman reissun antia, formaatti LP
Genesis, Billy Joel ja Jam Alley Stuffista. Gabriel, TH ja DM Vintage Roomista.Mistä liikkeestä/liikkeistä ostit levyt?
Psychedelic Fursin Talk talk talk -levyn ostin viime joulukuussa tuolta Alley Stuffista, oli aika hiljattain avattu liike silloin. Vintage Room on mulle tuntematon paikka. Skivhögen tässä näin on ihan hyvä paikka, vaikka parilla viimeisimmällä kerralla ei mitään ostettavaa ole kyllä löytynyt.Genesis, Billy Joel ja Jam Alley Stuffista. Gabriel, TH ja DM Vintage Roomista.
Vintage Room on viereisellä poikkikadulla Alley Stuffiin nähden. Etuhuoneessa cd:itä ja iso takahuone vinyyliä täynnä. Ok hinnat, tosin Gabrielin Passion hyvässä kunnossa (siis oikeasti, ei Record Collectorin asteikolla) 99 kruunulla oli Löytö.Psychedelic Fursin Talk talk talk -levyn ostin viime joulukuussa tuolta Alley Stuffista, oli aika hiljattain avattu liike silloin. Vintage Room on mulle tuntematon paikka. Skivhögen tässä näin on ihan hyvä paikka, vaikka parilla viimeisimmällä kerralla ei mitään ostettavaa ole kyllä löytynyt.