Lisää Hankintoja! vaan

Thunder

Vihan aiheuttaja
Olen kuullut, että Bonverissä olisi myös muutkin Star Trek TV-sarjat suomenkielisine teksteineen? Gigantissa olen nähnyt Voyagerin ja Enterprisen suomenkieliset tekstit. Mutta en voi varmistaa, sillä vain Y-tunnuksilla voivat sen tarkistaa.

Olisi ollut tarkoitus ostaa ne sarjat pois kuleksimasta mutta joku perhana ehti ostaa ne molemmat.

Citymarketissa löysin samantyylisen paketin:

markoj

Custom User
Luulin kyseessä olevan Star Trek -kaljalaatikon. Ois voinu kokeilla.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Shoei XR1100 värityksellä nouseva aurinko.

Ovh. lienee jossain 600€ paikkeilla josta maksoin n. 1/4.
Oli jo niin houkuttavan halpa, että piti ostaa vaikka kolmannelle kypärälle ei käyttöä ole. Onpahan varalla.

burb

.
Tein loogisen päätelmän: Pyryfillä on kaksi päätä.

Kakspäinen mode. Tarujen hirviö.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Shoei XR1100 värityksellä nouseva aurinko.

Ovh. lienee jossain 600€ paikkeilla josta maksoin n. 1/4.
Oli jo niin houkuttavan halpa, että piti ostaa vaikka kolmannelle kypärälle ei käyttöä ole. Onpahan varalla.
Näyttää Kamuilta!:frank:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Laitoin tilaten iloa ja elämänmyönteisyyttä pursuavaa hippamusiikkia:

Kyseisen levyn saa (ainakin sai aiemmin) toki laillisesti ilmaiseksikin ladattua (kuten aika usein Sun & Moon recordsin julkaisut), mutta pitäähän tuo aarre hyllystäkin löytyä.

Vähän nihkeesti edennyt tää kyseisen levy-yhtiön tuotannon keräily viime aikoina, kun on enemmän ollut tuo punkkirokki pinnalla mun soittimessa ja hankinnoissa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tukholman reissun antia, formaatti LP:

Peter Gabriel - Passion; Genesis - The Lamb Lies Down on the Broadway; Jam - Setting Sons

Talking Heads - Speaking In Tongues; Depeche Mode - Broken Frame; Billy Joel - Turnstiles

Formaatti lasi + neste:

Sauza Gold Tequila

Örfil

Guest
Vaikka FW08 on tuollainen...tuollainen...niin sille voisin kyllä ulkoistaa tuliaisten tuonnit aika vapaasti :ahem:

Aika herkkuja on matkalaukussa!

5/7 mätsäs!

Mukana saatuja satiaisia en laske "tuliaisiksi" :(

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Genesis, Billy Joel ja Jam Alley Stuffista. Gabriel, TH ja DM Vintage Roomista.
Psychedelic Fursin Talk talk talk -levyn ostin viime joulukuussa tuolta Alley Stuffista, oli aika hiljattain avattu liike silloin. Vintage Room on mulle tuntematon paikka. Skivhögen tässä näin on ihan hyvä paikka, vaikka parilla viimeisimmällä kerralla ei mitään ostettavaa ole kyllä löytynyt.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Psychedelic Fursin Talk talk talk -levyn ostin viime joulukuussa tuolta Alley Stuffista, oli aika hiljattain avattu liike silloin. Vintage Room on mulle tuntematon paikka. Skivhögen tässä näin on ihan hyvä paikka, vaikka parilla viimeisimmällä kerralla ei mitään ostettavaa ole kyllä löytynyt.
Vintage Room on viereisellä poikkikadulla Alley Stuffiin nähden. Etuhuoneessa cd:itä ja iso takahuone vinyyliä täynnä. Ok hinnat, tosin Gabrielin Passion hyvässä kunnossa (siis oikeasti, ei Record Collectorin asteikolla) 99 kruunulla oli Löytö.

Alley Stuffissa oli paljon kamaa, monet vaan valitettavan huonossa kunnossa. Toisaalta kaikki levyt olivat -20-50% hintalapun hinnoista. Esim Jam maksoi 40 kr *0,7 =28 kr. Kansi siinä on hieman nuhjuinen, mutta levy soi hyvin.