Törni
Well-known member
Niinsiis mikä?Mun mielestä se, että Törni tietää, mikä se on
Niinsiis mikä?Mun mielestä se, että Törni tietää, mikä se on
Siihen aikaan, kun kännykänkuorilla retsotsteltiin, luurin piti aina olla näkyvillä. Ravintolassa ollessa kännykkä pöydällä ja meinasipa yksi herra kerran unohtaa puhelimensa kaupan liukuhihnan päässä olevaan kuittiroskikseen. Taitaa nykyään olla kuorikauppa hiljaisempaa.Nii ja rikkaampi voi käyttää erilaisia kännyköitä asusteena. Esim. tyylikkäästi vyöllä
Äly ja äly, tartte pahemmin älyä ton käyttämiseen ja muutenkin ihan normikännykkä.Erikoista minusta sen sijaan on se, että Kurski ostaa älypuhelimen
Oletko jo pongannut helmiä androidmarketista?Äly ja äly, tartte pahemmin älyä ton käyttämiseen ja muutenkin ihan normikännykkä.
Huomenna vasta aion kännykän tutkia läpikohtaisesti. Antaa nyt olla latauksessa.Oletko jo pongannut helmiä androidmarketista?
Ok. Tarkoitin vain sitä, että älykapulasta saa pirun paljon enemmän irti kun hankkii siihen juuri itselleen tarpeellisia softia.Huomenna vasta aion kännykän tutkia läpikohtaisesti. Antaa nyt olla latauksessa.
Ymmärsin mitä tarkoitit, mut kakkoskänny on kakkoskänny kattoo nyt mitä ihmeellisyyksiä sillä tekis.Ok. Tarkoitin vain sitä, että älykapulasta saa pirun paljon enemmän irti kun hankkii siihen juuri itselleen tarpeellisia softia.
Eli päivittäisessä käytössä.Itsellänikin känniluurina:alppu:
Minä olen Lexialla katsellut kumpaistakin omaa autoa.Tilasin just Ebaysta tollasen halpisversion. Ei sille mitään käyttöä ole mutta ihan piruuttaan. Tökkään sen rouvan autoon ja katson kuinka sekaisin sen saa softailtua. Omaan en uskalla
Miksi kukaan ostais 24 tyhjää oluttölkkiä? Oli sitten pahviin käärittynä tai ei.Tuollasia 24 kappaletta, pahviin käärittynä:
+ pottu kossua.
Soittotreenit tänään. Keski-ikäiset ukkelit siis käyttävät punkrockin soittamista tekosyynä känniperseilylle.
Jotenkin vaan sellainen fiilis että tänään keskittyis vaan tohon keskivetelään. Kossupottu sitten backuppina, jos haluaakin humaltua.
Ja vielä ylihintaan. Markkina-arvo kuitenkin kaiketi vain 3,60Tasan sama. 26 egua.
Kossupottu löytyy kotoa, enkä hankkinut toista. 0 egua.
Ehkä näin on Toisessa Maailmassa?Ja vielä ylihintaan. Markkina-arvo kuitenkin kaiketi vain 3,60
Mä ostin tyttärelle marraskussa synttärilahjaksi Amazonista Collection Boxin (kuulemma yksinoikeudella Amazonille valmistettu). Samat filkat tietty, mutta päheessä pakkauksessa ja mukana fotoalbumi.Harry Shitter -luureiboksi
49,95€