Eikä maitua ilman elämää.Ilman maitua ei ole elämää.
Ilman maitua ei ole elämää.
Sodastream-gate sai arvoisensa loppulauselmat. Näihin tunnelmiin Postitalolta.Eikä maitua ilman elämää.
http://www.youtube.com/watch?v=L80s_9kqdtsAina kun mä maituu juon, muistan sut ja hetket nuo, ...
Itse juon lähinnä mikserinä satunnaisesti tai reissussa ollessani. Kotona en juurikaan.Kyllä mä limpparia juon, mutten ihan joka viikko. Pari kertaa kuussa. Sama kuin alkoholin kanssa, emmä sitäkään kehtaa itse tehdä, vaan käyn kaupasta ostamassa.
Hyi saatana.Lempparilimu: Pepsi Max
http://www.youtube.com/watch?v=kzldLJcorboAina kun mä maituu juon, muistan sut ja hetket nuo, ...
Laita levyt pois päältä ennen kuin sammut.Tulevaisuuden kokkailujani ajatellen keittiössä nyt sammutuspeitto.
Sammutuspeitteiden pitäisi olla pakollisia joka taloudessa. Kumma ettei Suomessa ole sellaisesta päätetty.Tulevaisuuden kokkailujani ajatellen keittiössä nyt sammutuspeitto.
Sammutuspeite hankittiin tähän taloon heti kun muutettiin. Palotarkastaja vaati pannuhuoneen edustalle vaahtosammutinta. Toki sen hommasin, muttei ole tullut käytettyä vuosittain leimalla.Sammutuspeitteiden pitäisi olla pakollisia joka taloudessa. Kumma ettei Suomessa ole sellaisesta päätetty.
Kuuluu varmaan modeosastolle tämä.80 pulloa kaljaa. Pitäis huomenna käydä Postista hakemassa. Olivatteen tänään käyneet (jos siis ovat käyneet) ovella koputtelemassa juuri silloin, kun satuin olemaan sen reilun tunnin pätkän koululla. :doubtful:
Mitä järkeä on katsoa sama vilimi useampaan kertaan, kun noin uuden vilimin kyseessä ollessa kuitenkin muistaa mitä siinä tapahtuu?Katottiin kanssa täällä Skyfall. Itselle toinen kerta ja pojalle jo kolmas.
Hyvä vilimi.
Niinhän sitä VOIS kuvitella.Kuuluu varmaan modeosastolle tämä.
Meikäläisellähän on yksiössä kaksi sammutuspeitettä (toinen kokoa 180cx120cm ja toinen 100cmx100cm) ja kuuden kilon vaahtosammutin. Palovaroitin on kyllä vieläkin kirjahyllyn päällä...Sammutuspeitteiden pitäisi olla pakollisia joka taloudessa. Kumma ettei Suomessa ole sellaisesta päätetty.
Ilman, kun kerran kuplaveden mainitsin.Maltaalla maustettuna vai ilman?
Tässä se veli Mehe kirjoittaa asiata. Taas. Samoin ajatuksin etenen.Ei Sodastreamissa tai veden hapottamisessa mitään vikaa ole. Siitä vaan. Ja voi sen veden maustaa ihan millä haluaa. Sodastreamin omissa mauissa on joitain ihan ok ja joitain paskoja.
Ei ne oikeat limut kummoisia ole nekään. Tottumiskysymys. Oikeesti virvoitusjuomat on kaikki paskaa.
Sodastreamilla sulla on kuitenkin mahdollisuus säätää itse. Vaikka vähemmän makua tai vähemmän kuplia. Eikä se suomalainen kraanavesi ole mikään huono lähtökohta juomalle.
En mä niistä ss:n toniceista itselleni keeteetä vääntäis kuin pakon edessä. Mutta joku jack and coke menee jopa ennemmin kuin baarin postarista valutettuun oikeaan kokikseen.