Lisää Hankintoja! vaan

oldez

Well-known member
Jos sammutuspeitteet olis pakollisia, pitäis koulutus niitten käyttöönkin olla. Nähnyt sellasia "hui se palaa, emmää uskalla mennä lähellä, heitän tän liinan sinne päin" -sammutusyrityksiä.
Tietysti pitäisi järjestää jonkun sortin koulutuskampanja, mutta on se aika hölmöä ettei taloissa ole minkään sortin sammutusvälineitä. Kyllä niitä keittiöitä ja kämppiä palaa vuosittain tulipaloihin, jotka olisivat olleet sammutettavissa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitä järkeä on katsoa sama vilimi useampaan kertaan, kun noin uuden vilimin kyseessä ollessa kuitenkin muistaa mitä siinä tapahtuu?
Mitä järkeä yleensä on katsoa filmejä?:doubtful:

Mielummin hyvä uudestaan, kun huono ekaa kertaa.

Lunssila

Well-known member
Biisejä kuuntelen moneen kertaan, leffoja aika vähän tulee useammin kuin kerran katottua. Juoni on vähän tärkeempi leffoissa kuin musiikissa.

Ja jottei mene ihan aiheesta ohi, niin ilmoitetetaan, että ostin Karl Pilkingtonin matkapäiväkirjan. Tuon näköinen.

Bookplus/CDONilta tuli sähköpostia, jossa oli viiden euron alennuskoodi ja sanottiin että yli 10 euron tilauksesta ei tarvi maksaa postikuluja. No vittu pitihän ne postikulut maksaa kuitenkin, vaikka toi kirja oli yli kympin. Ostin silti vaikka vähän kyllä vitutti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Söin kerran ihan helketin hyvää lohipizzaa. En ikinä enää halua samanlaista.:frank:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mitä järkeä on kuunnella sama biisi useampaan kertaan? :doubtful:
Mulle tuli mieleen tosta yks anekdootti menneisyydestä. Mulla oli sellanen tuttu, joka epätoivoisesti etsi naista itselleen ja oli kerran taas menossa tapamaan tuttua naista ja meinasi että tällä kerralla natsaa. Mä ehdotin kaverille että "Menisit joskus selvinpäin. Vois tehdä aika erilaisen vaikutuksen esim. nyt Miraan kun menisit selvinpäin etkä räkä poskella ja kuset housuissa". Kaveri vastasi, ihan aidosti tuohtuneena "SE ON JO KERRAN NÄHNY MUT SELVINPÄIN!" ja jatkoi dokaamista. Ja meni sinne Miran luokse umpihumalassa, samoin lopputuloksin kuin aina ennenkin.
Samaa tyyppiä ei Tukholmassa katuprostituoitu huolinut asiakkaakseen, kun se roikkui auton ikkunasta räkä kirjaimellisesti poskella ja kyseli hintoja. (Joskus kultaisella 90-luvulla)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mulle tuli mieleen tosta yks anekdootti menneisyydestä. Mulla oli sellanen tuttu, joka epätoivoisesti etsi naista itselleen ja oli kerran taas menossa tapamaan tuttua naista ja meinasi että tällä kerralla natsaa. Mä ehdotin kaverille että "Menisit joskus selvinpäin. Vois tehdä aika erilaisen vaikutuksen esim. nyt Miraan kun menisit selvinpäin etkä räkä poskella ja kuset housuissa". Kaveri vastasi, ihan aidosti tuohtuneena "SE ON JO KERRAN NÄHNY MUT SELVINPÄIN!" ja jatkoi dokaamista. Ja meni sinne Miran luokse umpihumalassa, samoin lopputuloksin kuin aina ennenkin.
Samaa tyyppiä ei Tukholmassa katuprostituoitu huolinut asiakkaakseen, kun se roikkui auton ikkunasta räkä kirjaimellisesti poskella ja kyseli hintoja. (Joskus kultaisella 90-luvulla)
Mun mielestä me kyllä sovittiin, ettei näistä juteltais kylillä eikä julkisilla foorumeilla :frown:

oldez

Well-known member
Kaikki jotka näkevät Sodastreamin laitteen ymmärtävät, mitä on tulevaisuus. Ei siis nykyhetki vaan nimenomaan tulevaisuus. Joillekin tämä on arkea jo tänään. Itse kuulun näihin.

Tulevaisuudessa "vissyä" ei "osteta" "kaupasta" vaan se "tehdään" "itse".
Hyväkin juttu vanhenee kun sitä toistetaan. Tosin tämä ei vielä.

oldez

Well-known member
Edelleenkin huomauttaisin, ettei tuo laite tee suinkaan vissya vaan soodavettä eli hiilihapotettua vesijohtovettä :doubtful:

Se on tietysti sitten eri asia, että kuinka paljon niille lisämineraaleille antaa arvoa ja kyllähän siinä tavallisessa hanavedessäkin mineraaleja on, silti soodavesi ja mineraalivesi (eli Suomessa "vichy") eivät ole toistensa synonyymejä, olkootkin että etenkin Suomessa yleisessä kielenkäytössä nuo käsitteet tuppaavat menemään aina sekaisin.

t: nipo
Ainahan siihen kupla veteen voi lisätä mineraalisuolaa.