Lisää Hankintoja! vaan

Örfil

Guest
Ei, Squier kelpaa hyvin.

Mulla on yksi aito Fender, American Strato ja vaikka hyvä keppi onkin, en ole koskaan karsastanut ns. kakkosmerkkejä.

Telineessä on Fenderin lisäksi Washburn, Squier basso, ESP, Tokai ja kiinalainen akustinen "Fender" ja 12 kielinen Ibanez.

Örfil

Guest
Kakkoskaappina on Fender 212 ja "keikkapelinä" Peavey VK 100 putkinuppi ja 4 x 12" kaappi.

Olis muuten myynnissä Peaveyn putkicombo 112, johon on vaihdettu Celestionin 12" ämyri. Lojuu vaatehuoneessa täysin käyttämättömänä.
Myyn halvalla jos menee hyvää kotiin.

Örfil

Guest
Saattais kiinnostaa.
Taustaa: ostin tuon aikanaan koska 4 x 12" VK100 oli ns. soittohuoneen puolella ja Fender transukombo oli pojalla Espoossa.

Sitten asiat muuttuivat ja annoin pojalle mun 15W Marshallin ja sain takaisin tuon Fenkun ja lisäksi soittohuone muuttui varastoksi, koska toinen poika vei rummut Vantaalle ja niillä on siellä nyt bänditilat.

TransuFenkku on helppo pukata päälle kun soitonhimo iskee, putkia pitää aina lämmitellä ja nuukana miehenä suosin siis transua.

Tuo Peavey on parempi kuin uusi, koska siinä on tuo Celestion ja ihan vittuuksissani saa kaupan päälle sen vanhan Peaveyn ämyrin.

Minen paskaa myy.

-30% uuden hinnasta ja vuoden takuu?

Tuolla on soitettu n. 20-30 tuntia.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kaappi menee nyt koesoittoon. Paitsi jos joku maksaa siitä miljuuna rupiaa!

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Pääsiäisen eväshankinnat tehty. Oikeasti tuolla ruokamäärällä tämä perhe eläisi pikkuisen nipistämällä juhannukseen saakka. Melkoinen pyörre kävi lompuusissa. Varsinkin kauppahalli on pirun keksintö :eek:

jjv

Arschloch
Maanantaina saattaa joutua menemään R-kioskille ruokaostoksille, jos ei ehdi yöllä lentokentällä käydä kaupassa. Aika onneton on ärrän ruokavalikoima...etenkin muutaman pyhäpäivän jälkeen. Eipähän tule valinnanvaikeutta!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mulla olis Squier Telecaster. Musta (yllätys yllätys) pääväriltään, ja soitettu yhteensä alle tunti. Mut mä en myy sitä. Lisäks mulla on Fenderin Jazzmaster vuodelta kuuskytjotain, enkä myy sitäkään. Sitten on Charvel, eikä sekään ole kaupan, vaan mun, eikä ole kaupan. Sitten on jonkun itse tekemä kitara, joka ei ole kaupan, ja sit yks ihan paska kitara, jonka runkoa olen mm. itse paksuntanut. En viitti sitäkään myydä. Sitten on kaks teräskielistä akustista kitaraa, joista toinen on elektro-akustinen. Nekään ei oo kaupan. Sitten mulla on yks nailonkielinen kitara, mutta se on ollut muualla lainassa jo useamman vuoden. En silti viitsi myydä sitä. Kai se joskus kotiutuu. Vahvarina kotona on tollanen reppuun mahtuva Fenderi ja kaks jotain vastaavan kokoista toosaa, joiden merkkejä en muista. Mikään niistäkään ei ole kaupan.

burb

.
Tarjoan tolelle noista kamoista sata miljardia euroa. Mut ethän sä myy.