Lisää Hankintoja! vaan

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jännät paikat täälläkin siinä mielessä, että duunikaveri lentää torstaiaamuna kymmeneks päiväks jenkkeihin. On ensin viikon verran Microsoftilla Redmondissa ja lentää sieltä isoäitinsä luokse Miamiin, jonne tuon palikan tilasin. Amazonilla on tällä hetkellä toimitusaikaa tuolle vempaimelle 7-10 päivää, joten on aikalailla nippanappa, että onko perillä ennenkuin kundi lentää Miamista takaisin tänne. No hätä ei oo siinä mielessä kauheen suuri, että kaveri tekee saman lenkin marraskuussa, joten tuo ton sitten viimeistään silloin mukanaan.
Jaahas, tulikin Amazon.comilta mailia pyytämättä ja yllättäen, että saankin ton palikan oletettua aiemmin, uusi oletettu toimitusaika syyskuun 20. tai 21. :) Kaverin tosin palaa Wieniin vasta 3.10., joten siihen asti joudun jokatapauksessa venailemaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jaahas, tulikin Amazon.comilta mailia pyytämättä ja yllättäen, että saankin ton palikan oletettua aiemmin, uusi oletettu toimitusaika syyskuun 20. tai 21. :) Kaverin tosin palaa Wieniin vasta 3.10., joten siihen asti joudun jokatapauksessa venailemaan.
Delivered
Delivered on: Friday, September 20, 2013
Thanks for shopping at Amazon.
:)

burb

.
Jos mua kiinnostaisi tippaakaan OoPeen seksuaalinen suuntautuminen niin mä luultavasti huolestuisin siitä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eilen hain postista: The Complete Calvin and Hobbes Hardcover – Box set
Tommoset on hienoja settejä. Varsinkin Calvin & Hobbes on silkkaa täydellisyyttä, ainakin mitä tuon formaatin sanomalehti-strippeihin tulee. Itse kyllä aion pärjätä jatkossakin pehmeäkantisilla albumeilla, jotka on hankittu lähes parikymmentä vuotta sitten.

Sakemannien humistelua seitsemän levyn verran ostettu:

Loota pitää sisällään:
ylärivi: Sheffield, City Hall 29th October 1974 ja London, Royal Albert Hall 2nd April 1974, Parts 1, 2 & 3
keskirivi: Croydon, Fairfield Halls 23rd October 1975, Parts 1, 2 & 3 ja Bilbao, Pabellón de Deportes La Casilla 31st January 1979 Part 1, 2 & 3
alarivi: Berlin, Berlin Philharmonic 27th June 1976 ja infovihko

Örfil

Guest
Ostin joskus -80 luvulla Tampereelta Tangerine Dreamin LP:n.

Se oli toki sellainen kolmiosainen ja siinä oli sellainen ihme naamari kannessa.

Myin pois joskus -90 luvun lopussa rahapulassa koko LP -kokelmani 900 markalla. Vituttaa vieläkin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei tule kuin Thief mieleen sellaisista Tangerine Dreamin levyistä, jossa olisi naama. Muitakin on ihan varmaan kun yhtye on tehnyt järjettömän määrän levyjä. Kun kiinnostaa enemmän yhtyeen vanhempi tuotanto niin mulla ei ole kuin murto-osa julkaisuista ja silti niitä on kertynyt hyllyyn 30 kpl, jos boksit lasketaan yhdeksi levyksi. Jos ei, niin sitten laskuri pysähtyy lukemaan 40.