Lisää Hankintoja! vaan

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ai niin, pleikalle F1 2013-peli. En oo ihan hirveästi lämmennyt noille f1-peleille, koska olen täysin paska kuski ja saman ringin kiertäminen on perkeleen tylsää. Lisäks pelikaverit on turhan usein ollut sellasia, mitkä runkkaa auton säätöjen kanssa kauemmin ku mitä itse kisa kestää. Hermot menee odotellessa ja tetris alkaa vaikuttamaan ihan kivalta vaihtoehdolta.
Yksinpelissä taasen on kaks vaihtoehtoa: ylivoimainen voitto tai samalla marginaalilla turpaan toisiks viimeiseltä.
Lisäks mä en hallitse noita ohjaimen tatteja kunnolla, vaan se on sellasta ääriasennosta toiseen murjomista.

Että semmosta. Voi jäädä pelitunnit aika vähiin, mutta katotaan nyt, josko tuosta innostuis.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ehdin jo hetken ajatella PyryFfffn paluuta Eestimaahan.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Vaikea uskoa, että missään muussa maassa kuin Suomessa oltaisiin niin tyhmiä, että Pyryf otettaisiin takaisin jos siitä on kertaalleen päästy eroon.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Juu seuraavassa hankintaerässä on tuota Hendrick's-giniä sitten :ahem:.
Suosittelen ehdottomasti.

Tuosta Gin Tonic, mutta sekaan pikkuriikkinen ripaus hienoksi jauhettua mustaapippuria sekä muutama ohut suikale kurkkua. Sopii sinne sekaan sitruunakin, mutta ei ole pakollinen, kurkku sen sijaan on. Taivaallisen hyvää :ahem::ahem::ahem:

 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24222
Sijainti
lappeen Ranta
Suosittelen ehdottomasti.

Tuosta Gin Tonic, mutta sekaan pikkuriikkinen ripaus hienoksi jauhettua mustaapippuria sekä muutama ohut suikale kurkkua. Sopii sinne sekaan sitruunakin, mutta ei ole pakollinen, kurkku sen sijaan on. Taivaallisen hyvää :ahem::ahem::ahem:
Saako tuon viestisi kopioida joskus perustamaani GT-toikkiin? Niinku varmaan talteen ja sitä rataa.
 
Ylös