OoPee
Nuori ikäisekseen
:thumbup::tongue:3 lippua 24h Nascar-kisaan Daytonaan.
Kiitti OoPee!
:thumbup::tongue:3 lippua 24h Nascar-kisaan Daytonaan.
Kiitti OoPee!
Mahtaako noin suttusilla nimi- ja osoitetiedoilla päästä etes sisälle?3 lippua 24h Nascar-kisaan Daytonaan.
Kiitti OoPee!
Minkäs minä suttuiselle nimelleni mahdan. :frown:Mahtaako noin suttusilla nimi- ja osoitetiedoilla päästä etes sisälle?
Dirty-Harry?:doubtful:Minkäs minä suttuiselle nimelleni mahdan. :frown:
Dirty-Harry?:doubtful:
.But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: "Do I feel lucky?" Well, do ya, punk?
Mun mielestä tossa puhutaan paskaa. Jos ampuu .44 Magnumilla toista (tai vaikka itteäänkin) päähän, niin rohkenen väittää, että loputulos on kaikkea muuta kuin clean :nope:
Hairahduit tuohon sitten, parane pian.:nope::thumbfh:"The new iPad" Wi-Fi + 3G, musta, 64GB.
Heräteostos :thumbfh:
Kiskurihinta. Oisin voinu myydä ehjän teltan 20 eurolla. Siinä voi asua vaikka ympäri vuoden.Majoitus kesäksi 30e.
Kaikki ajallaan, ensin mun pitäis keksiä mihin mä tota ylipäätään "tartten"Hairahduit tuohon sitten, parane pian.:nope::thumbfh:
Et mihinkään. Myy mulle se satasella.Kaikki ajallaan, ensin mun pitäis keksiä mihin mä tota ylipäätään "tartten"
107€ tarjottu.Et mihinkään. Myy mulle se satasella.
Erinomainen valinta. Laatutuote laatuvalmistajalta!
Kevyt kesäkeesi on jo leikattu.
Terv. "Aikuinen"
Ihan hyvä tarjous, mutta ehkä vielä hetken pohdin :frank:107€ tarjottu.
107,01€ tarjottu!Ihan hyvä tarjous, mutta ehkä vielä hetken pohdin :frank: