Näyttää hitaalta!:frank:
Tuntu nopeelta! Istu jalkaan ku sukka ja sopivan kiire tuli keulalla. Esimerkiksi noilla Nike Freellä ei tuu mitään kiirettä (impulssia eteenpäin) keulalla. Aika helvetin monta urkkaliikettä kiersin ja paria kokeilin Addyista Mizunoihin ja pari aivan uuttakin merkkiä oli. Puma ja Brooksin Pure -sarjan pari erottui lopulta ja istuvuuden sekä keveyden takia valinta taipui Pumaan. Eri väritys mulla kun tossa kuvassa.Näyttää hitaalta!:frank:
Supernova napsuu aika mukavasti reippaalla lenkillä. En sitten tiedä hitaassa laahustelussa, onko hyvä kenkä. Mutta noilla mun 'ylävauhdeille' aika sopiva popo.
:thumbfh: Kannattaa ostaa popo kaverilta joka itse juoksee ja vauhti on vähän kovempaa kuin 'hölkkääjillä'.Voi vittu kun kuuntelee niitä Asicsin jalkaklinikan neuvoja (ei mulle vaan Mikonkadulla oli käymässä ja asiakkaita hyöri siinä ympärillä). Oletusarvohan on siinä neuvonnassa, että se jalka heitetään siihen maahan laiskasti kun märkä rätti ja sillä helvetin raskaalla ja korjaavalla kengällä korjataan sitten tämä tekniikka. Arggh!
Se olikin lähinnä näköjään sykemittari. Tosin vedenpitävä sellainen. Tuskin mitään podeja tulee hankittua, käy ajanotto/rannekellosta ilmankin. GPS:t sitten kännykällä tai Garminilla, tai sen 405:sen voisi oikeastaan myydä pois.Elektroniikka krääsän keräilyvaisto heräs, no kun halvalla sain. Suunto t4d :nope:
Mutta kuinka syvällä veden alla se toimii? Aijai se oli pikkupoikana kova paikka, jos kaverin kellolla voi sukeltaa syvemmälle kuin omalla. "Iskäääää, tartten uuden kellon!" Yks lahjakello piti palauttaa kauppaan, kun siinä ei ollutkaan ajanottoa. Tilalle sainkin kellon, jossa oli ajanotto tuhannesosasekunnin tarkkuudella. Ja autostart! Kellään muulla ollu sellasta! Voi sitä retsottelua. (Ai mihin sitä ajanottoa tarvittiin? No siihen Speden Speleistä tuttuun kisaan, jossa silmät kiinni yritetään pysäyttää ajanotto mahdollisimman lähelle kahta sekuntia)Tosin vedenpitävä sellainen.
Mosse ja geilis ne yhteen soppii. Huomenna pannaan Skodassa.Skoda tuli tilattua leasing autoksi.
Joo, kellolla ei tee kyllä yhtään mitään jos se kädessä ei pysty sukeltamaan vähintään 100m syvyyteen. :thumbdownMutta kuinka syvällä veden alla se toimii? Aijai se oli pikkupoikana kova paikka, jos kaverin kellolla voi sukeltaa syvemmälle kuin omalla. "Iskäääää, tartten uuden kellon!" Yks lahjakello piti palauttaa kauppaan, kun siinä ei ollutkaan ajanottoa. Tilalle sainkin kellon, jossa oli ajanotto tuhannesosasekunnin tarkkuudella. Ja autostart! Kellään muulla ollu sellasta! Voi sitä retsottelua. (Ai mihin sitä ajanottoa tarvittiin? No siihen Speden Speleistä tuttuun kisaan, jossa silmät kiinni yritetään pysäyttää ajanotto mahdollisimman lähelle kahta sekuntia)
tilasitko kera DSG:n?Skoda tuli tilattua leasing autoksi.