Näyttää nopeelta!Onhan tämä ollut odotettavissa, mutta nyt sen sitten tein:
Tuollainen kera polkimien on nyt parvekkeella! :ahem: :ahem: :ahem:
Mun mielestä se näyttää kyllä ihan polkupyörältä.Näyttää nopeelta!
Tollahan jää aina kakkoseksi. Sehän lukee jo rungossa :thumbup:Onhan tämä ollut odotettavissa, mutta nyt sen sitten tein:
Tuollainen kera polkimien on nyt parvekkeella! :ahem: :ahem: :ahem:
Mutta Jacquecsen mielestä kakkonen on ykkönen.Tollahan jää aina kakkoseksi. Sehän lukee jo rungossa :thumbup:
No ei nyt ihan näytä 'polkupyörältä'. Aika-ajopyörältä enämpikin.:ahem:Mun mielestä se näyttää kyllä ihan polkupyörältä.
Ei oo olemassa vääriä tai turhia reikiä.:frank:Mutta Jacquecsen mielestä kakkonen on ykkönen.
Kun Kaanaaseen pakolla änkeät niin luulisin että fillarilla ajaa nopeammin kuin sinä autolla kierroksen!Mun mielestä se näyttää kyllä ihan polkupyörältä.
Toi on muuten totta. Tuo on myös sivutuulella vakaampi kuin se sinun TT:si.Kun Kaanaaseen pakolla änkeät niin luulisin että fillarilla ajaa nopeammin kuin sinä autolla kierroksen!
Paitsi jos sen TT:n laittaa selkäreppuun.Toi on muuten totta. Tuo on myös sivutuulella vakaampi kuin se sinun TT:si.
Tai käsilaukkuun. Tosin siellä se saattaa mennä sekaisin sellasen puuterirasian kanssa.Paitsi jos sen TT:n laittaa selkäreppuun.
Käsilaukun tärkeimmät tavarat: aurinkopuuteri, tampax, huulikiilto, Savett intiimi ja Audi Tt.Tai käsilaukkuun. Tosin siellä se saattaa mennä sekaisin sellasen puuterirasian kanssa.
Käsilaukun tärkeimmät tavarat: aurinkopuuteri, tampax, huulikiilto, Savett intiimi ja Audi Tt.
Täh? Eikun Timo Toikista oli kyse.Tarkoitatte varmaan TT:llä timetrialia?
Homot naureskelee toistensa jutuille - varma tieto :ahem:
...ja puutarhatontut jättää osallistumatta.Homot naureskelee toistensa jutuille - varma tieto :ahem:
Miehimykset sekunnin muita hitaampia!
Sä naureskelet sun omille Skoda-jutuillesi.Homot naureskelee toistensa jutuille - varma tieto :ahem:
Miehimykset sekunnin muita hitaampia!
*Naiset, olen mr Tampax*Just nuo mulla puuttuu käsilaukusta.
Tai on mulla tampax.