Nikonin D1 runko maksaa yli 1600 € ja objektiivi noin 300 €/kpl, eikä siinä ole kuin 6 megpikseliä.Jr- sanoi:Itse kun joskus aion digikameran ostaa niin sen on oltava ehdottomasti digijärkkäri.
Nikonin D1 runko maksaa yli 1600 € ja objektiivi noin 300 €/kpl, eikä siinä ole kuin 6 megpikseliä.Jr- sanoi:Itse kun joskus aion digikameran ostaa niin sen on oltava ehdottomasti digijärkkäri.
Tose sanoi:Nikonin D1 runko maksaa yli 1600 € ja objektiivi noin 300 €/kpl, eikä siinä ole kuin 6 megpikseliä.
anon PowerShot Pro-1 - 8 megapikselin digitaalikamera.
Tässä PowerShotin Pro1 huippumallissa on valovoimainen (F2.4-F3.5) 7x optinen (28-200mm) L-linssi ja 2/3" 8 megapikselin CCD -kenno. Fucus toimii Canonin omalla USM ultraäänimoottorilla, joka tarkentaa nopeasti ja lähes äänettömästi. Isosta 2" -näytöstä on helppo tarkistaa otoksia.
2/3" 8.0 megapikselin CCD-kenno. 7x optinen ja 3.2x digitaalinen zoomi. Max 3264 x 2448 resoluutio. Suljinaika 15 - 1/4000s. Video-ulostulo. USB -liitäntä. Makro 10cm:stä. ISO 50-400. Yhdellä latauksella noin 420 kuvaa. Koko 117,5 x 72 x 90,3mm ja paino 545g.
Tukee CF ja CFII -muistikorttia. Mukana tulee kamera, linssisuoja, akku laturi, filtteri adapteri, BP-511A akku, 64MB CF-kortti, kauko-ohjain, USB-kaapeli, AV-kaapeli, rannehihna, ohjelmisto CD ja saksan tai englanninkielinen ohjekirja.
Tekniikan Maailma 6/2004 viisi tähteä!
1189.90 € (sis alv.)
Mutta nyt ois kysyttävää. Pitäis nimittäin Digikamera hankkia. Budjetti ois ~300 EUR.Dominic sanoi:Mulla ei ole kysyttävää.
SD ja CF on eri muisteja!Dominic sanoi:Mutta nyt ois kysyttävää. Pitäis nimittäin Digikamera hankkia. Budjetti ois ~300 EUR.
Alustavasti olen kattellut HP PhotoSmart 935 (128MB CD) -kameraa.
299 olis moisella hintaa jos kävis Mustapörssistä hakemassa.
Tossa ois 5MPIX, 3x optinen zoomi... vastaa hyvin paljon tota wanhaa canon a40:ntä joka meni särki...toki isommalla pikselimäärällä.
Kokemuksia / muita varteenotettavia vaihtoehtoja?
KYLLÄ MÄ SEN TIIÄN; PÖLIJÄ!!!111jaska sanoi:SD ja CF on eri muisteja!
Mutta älä HP:n kameroita osta - en suosittele!
Ett silleen!!!!!!!!!!
Oisin voinut, jos oisit tivannut. Toki en ois kertonut, että tuo näyttää samalta kameralta kuin mulla, paitsi sulla on 2 mpixeliä enemmän.Dominic sanoi:Jaska perusteli mielipiteensä tosi hyvin.![]()