Lisääkö loma onnellisuutta?

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei se tavallaan lisää onnellisuutta, vaikka lomalla olenkin onnellinen niin kyllä sama onnellisuus monesti pystyy työaikanakin.

Lomalla yleensä ei ole minnekkään kiire, saa vaan rauhoittua olemaan eikä tarvitse kelloa vahdata.
Jätkä ei ole vielä oppinut ottamaan kunnon lomastressiä. Kaikki pitää tehdä ja joka paikkaan keretä lomalla.:frank:

Örfil

Guest
Lomastressi alkoi jo nyt: varasin mökin Lapista viikolle 11, ilmoitin pomolle olevani pois töistä ja en ole saanut mökistä vieläkään vahvistusta! Vähemmästäkin alkaa jo rentoutua! :thumbfh:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Jätkä ei ole vielä oppinut ottamaan kunnon lomastressiä. Kaikki pitää tehdä ja joka paikkaan keretä lomalla.:frank:
Turha sitä lomalla on itseään stressata.

Mielummin ottaa loman rennosti.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pohdi kuule YKSINÄS VAAN!

PS. MULLA ALKAA LOMAN TOINEN OSA (2 VIIKKOA) PERJANTAINA!!!!11

YEAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!! HAAA! qwdw

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
LISÄKSI KÄYN JUOMASSA TUOPPOSEN SUNNUNTAINA KUVANKAUNIIN SUOMUSSALMELAISNAISEN KANSSA!!!! <33<33<3<3<3<<<<

PRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ensi viikko vielä niin alkaa loma!!! Kyllä tässä itsellä ainakin kyrpä otsassa paahtaa sisähommissa,kun ei ole ilmastointia ja 35 astetta lämmistä.

SamiJ

Well-known member
Jos onnellisuus lisääntyy vain ennen loman alkua, niin lomapäiväthän voitais valita satunnaisesti arpomalla siten, että joka päivä olisi mahdollisuus lomapäivään. Eli, saattaa olla, että huomenna on lomaa ja saattaa olla, että ei ole. Tuolloin olisi onnellinen työssä joka päivä -> WIN-WIN situation!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
On tuossa perää.. Jotenkin diggasin viime vuonna siitä että oli loma pilkottu kahteen osaan..

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
On tuossa perää.. Jotenkin diggasin viime vuonna siitä että oli loma pilkottu kahteen osaan..
Itsehän tein juuri niin, ja hyvältä tuntuu.

Kaksi viikkoakin tuntuu välillä liian pitkältä. Ei vaan oo tarpeeksi ittellä tekemistä. Mutta ei sitä sinne töihinkään tietty haluaisi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lomastressi odottaa viikon päässä. Olis jo elokuun 13. että pääsis töihin ja ennenkaikkea kakarat menis kouluun.:ahem:

jjv

Arschloch
Mä pyrin kanssa aina samaan lomani kahteen osaan (3+1 viikkoa). Olen ainoa työporukasta, joka vapaaehtoisesti pilkkoo lomansa. Joinakin vuosina olen ollut ensimmäinen, joka aloittaa lomailun ja viimeinen, joka lopettaa. Joten mulla on sitä kesäloman odotusta kestänyt toukokuun alusta elokuun loppuun.

Viime vuonna oli pakko pitää koko 4 viikkoa kesäkuussa. Ihan liian pitkä aika keksiä tekemistä ja kyllä vitutti mennä heinäkuun alussa töihin, kun laski, että seuraava ylimääräinen vapaapäivä on jouluaatto. Senpä takia olinkin riemuissani, kun syyskuun alussa lomautettiin pariksi viikoksi ja koko loppuvuosi oli keskimäärin nelipäiväistä työviikkoa.

Jotkut työkaverit on hyppiny seinille, kun joutuneet pilkkomaan lomansa. Menee kuulemma 2 viikkoa ennen kuin pääsee kunnolla irti töistä. Ja viikko ennen loman loppua alkaa jo töihin palaamisen odotus. Eli yksi viikko on ilmeisesti sitten sitä onnellista aikaa heillä :eek:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moon yleensä piklkonut 2+2 tai 1+3...nyt on jälkimäinen. Ehkä kuitenkin aavistuksen parempi on tämä 1+3. Ja olen pitänyt lomat enämpi elokuun puolella. Tähän on vaikuttanut sekin, njotta lomakausi enkuissa on elokuu.

Tosin, jos ei oltaisi ulkoistettu 2001 olisi kesälomaa 5 viikkoa eli just tuli vuodet täyteen "siellä". :thumbfh:

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Mieki tykkään pitää kahdessa osassa. Tänään ois vika työpäivä ennen ensimmäistä osaa. Lomastressiä ei kyllä tosiaankaan ole, ei oo kauhiasti pakollisia hommia hoidettavana. :)

Otsikon kysymykseen sen verran, etten aattele loman lisäävän onnellisuutta. Jaksamista kylläkin. Tarpeeseen tulee. Töissä käyvällä opiskelijalla(kaan) harvemmin tuntuu liikaa lomaa olevan.