[23:57] <SamiJ> Pietari: loppupeleissä tuo on juurikin oikea asenne; miksi valittaa asioista mille ei mitään voi?
[23:58] <Pietari> totta
[23:58] <SamiJ> Pietari: tämmönen tissiposki kuten minä ei vaan moiseen pysty
[23:59] <Pyryf> mä luulin vallan pietsku, että veljelläs on samanlainen liikkumismahdollisuus kun sulla. luulin siis väärin.
[00:00] <Tsuhna> varmaan vaikuttaa se, missä vaiheessa elämäänsä kyseiseen elämään oppii
[00:01] <Tsuhna> itse tässä vaiheessa, kun elo on fyysistä ja liikkuvaista, niin aika vaikea kuvitella itseään tuijottamassa kattoa vuosikaupalla
[00:02] <SamiJ> totta
[00:02] *** Jacques quit (Ping timeout)
[00:02] <SamiJ> mutta varmaan elämänarvot muuttuu tilanteen mukaan
[00:02] <Bobbis> se osuus mitä en tajua on, että miksi pitää ylläpitä sellaista elämä joka on ihmiselle itselleen täyttä kärsimystä
[00:03] <Pietari> itelläkin helpottaa paljon suhtautumista asiohin se että en tiiä mitä on olla "normaali"
[00:04] <Pyryf> se ja se
[00:04] <Bobbis> tai et millä tapaa erilainen valinta olisi järjissä ollessaan päättää, että ei pitkitetä kurjuutta jos pää pehmenee vrt. että eloa pidennetään "keinotekoisesti" lääketieteen avulla
[00:04] <Kurski_> luulisin että ilman isäpuolta, en olisi koskaan ollut kiinostunut rekoista tai edes ajanut niillä.