No aivan rehellisyyden nimessä en tiedä miksi juuri Ruotsi on karsittu, mutta ei minun toiveeni ollut se, itse haluaisin opiskella Ruotsia.Veikkaisin että lähetään siitä, missä on eniten hankaluuksia. Meil oli yläasteella kans yks kaveri joka sai mm. ruottinkielestä vapautuksen, koska Hitler ja holokausti.
Mutta en lähtis veikkaamaan että ruottinkieli karsittaisiin säännönmukaisesti ensimmäisenä.
Sehän nyt on selvää, että haluaisit, kun kerran kannatat ruotsinkielistä kiekkojoukkuettakin.No aivan rehellisyyden nimessä en tiedä miksi juuri Ruotsi on karsittu, mutta ei minun toiveeni ollut se, itse haluaisin opiskella Ruotsia.
Nyt takaisin ja heti.Sehän nyt on selvää, että haluaisit, kun kerran kannatat ruotsinkielistä kiekkojoukkuettakin.
Mikä olla Jarna?Haistan uuden TBK-jarnan.
Forumin sanakirjasta:Mikä olla Jarna?
Kuuluisa jarnoja on muunmuassa Raamattukeskustelu:Jarna - Hyvä jarna on yksinkertaisesti sanottuna hyvä väittely. Jossa vaihdetaan sanan säilällä iskuja asiallisesti puolin ja toisin. Väittely voi olla pitkäkin, joskus jopa loppumaton looppi ilman että päästään mihinkään. Argumentit voivat olla toisinaan ihan silkkaa tuubaa, mutta oleellista on että väittely elää ja voi hyvin.
Hyvässä jarnassa on useita osapuolia ja katalysaattoreita lyömässä jarnaajiin vauhtia. Huono jarna puolestaan on pelkkien henkilökohtaisuuksien jakelua puolelta toiselle varsinaisen jarnattavan asian jäädessä taka-alalle. Jos jokin hahmo jarnaa yksin, on hyvin olennaista pelata "Miten sulla noin muuten menee?"-kortti. Sillä voittaa pelin. Jarna on myös suomalainen naisen nimi, joka on 3.1.2011 mennessä annettu nimeksi 391 naiselle sekä alle kymmenelle miehelle. Sukunimenä se on alle kymmenellä henkilöllä
Raamattu-keskustelu - Forumin mytologiassa Pyhä Jarna, kaikkien jarnojen esi-isä ja -äiti, siis hermafrodiitti. Todisteet tästä myyttisestä kamppailusta hävisivät Suuressa Puhdistuksessa. Pyhän Jarnan perinteitä koetettiin herättää voimiinsa muutaman kerran toikkien muodossa Suuren Puhdistuksen jälkeen, yritykset epäonnistuivat surkeasti. Pyhä Jarna kuitenkin elää perimätietona tänä päivänäkin.
Tota kun jatkaa jeellä, niin saa aajujoojeen. Eli pienten poikien Tarzan-huutoa matkivan räpellyksen. AAJUJOJEE!Aajujoo.
AAJUJOJEE! AAJUJOJEE! HOMOT SYÖ KURAA! AAJUJOJEE! AAJUJOJEE! HOMOT SYÖ KURAA!Tota kun jatkaa jeellä, niin saa aajujoojeen. Eli pienten poikien Tarzan-huutoa matkivan räpellyksen. AAJUJOJEE!
AAJUJOJEE! AAJUJOJEE! HOMOT SYÖ KURAA! AAJUJOJEE! AAJUJOJEE! HOMOT SYÖ KURAA!