Uisge beatha.Mehe skotlantilaisissa vesissä. [B sanoi:Elämän vesissä.[/B]
Uiskin kirous mua hirvittää, sitä kun ei oikein voi selittää.Il Tempo Gigante sanoi:Uisge beatha.
Joo ne olikin sirkusnorsuja :frank: Olipas typera kommentti. Ihan joskus itsekkin yllatyn mihinka pystyn... :nope:butterfly sanoi:Mutta ei mulle ole vielakaan selvinnyt etta asuuko siella norsuja? Mun mielesta niita harvemmin euroopassa nakee noin niinkuin ihan villeina.... :eek!:
Epäilen kuitenkin vahvasti väittämää, että 500-luvulta lähtien (josta alkaen havaintoja Nessiestä on) olisi sirkuselefantteja Loch Nessin kieppeillä ollut. Noh, jospa siellä sitten on ollut sirkus 1500 vuotta.butterfly sanoi:Joo ne olikin sirkusnorsuja :frank: Olipas typera kommentti. Ihan joskus itsekkin yllatyn mihinka pystyn... :nope:
Niin perkele, kait se ihan itse pitaisi menna katsomaan onko se elukka siella vai ei :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Epäilen kuitenkin vahvasti väittämää, että 500-luvulta lähtien (josta alkaen havaintoja Nessiestä on) olisi sirkuselefantteja Loch Nessin kieppeillä ollut. Noh, jospa siellä sitten on ollut sirkus 1500 vuotta.
Mistä yhteyksistä on tuttu Loch Lomond-niminen whisky ?AJ sanoi:Loch = järvi.
Seuraava kysymys.
Tintistä :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Mistä yhteyksistä on tuttu Loch Lomond-niminen whisky ?
Kylläpä kyllä.OoPee sanoi:Tintistä :ahem:
Kapteeni Haddockin lempiviskiä.
Eikä kameroitakaan ollut tiettävästi 500-luvulla.Runar ja Kyllikki sanoi:Epäilen kuitenkin vahvasti väittämää, että 500-luvulta lähtien (josta alkaen havaintoja Nessiestä on) olisi sirkuselefantteja Loch Nessin kieppeillä ollut. Noh, jospa siellä sitten on ollut sirkus 1500 vuotta.
Joo siis onhan tässä voinnu käydä ihan niin, että toi hirviö on semmonen tyypillinen kansan suussa syntyny urbaani legenda, jota on kerrottu sukupolvelta toiselle ja sitten kun tää sirkushemmo oli uittamassa ronsujaan ja joku näki sen otuksen siellä järvessä, niin taru sai uutta potkua allensa.Formulanomi sanoi:Eikä kameroitakaan ollut tiettävästi 500-luvulla.
500-luvulta lähtien saattoi kenties olla aaltoja ja tukkeja. Huhut jostain kummallisesta syntyivät tuolloin, ja tämä sirkushemmo vai käytti tilaisuutta hyväkseen norsuineen. Eikös tuo kuva (mahdollisesta norsun kärsästä?) ole tunnetuin ja tähän mennessä vaille kunnollista selitystä jäänyt "todiste".
Eiks noita selittämättömiä Nessie-todisteita oo satoja filmiklippejä myöden?Formulanomi sanoi:Eikä kameroitakaan ollut tiettävästi 500-luvulla.
500-luvulta lähtien saattoi kenties olla aaltoja ja tukkeja. Huhut jostain kummallisesta syntyivät tuolloin, ja tämä sirkushemmo vai käytti tilaisuutta hyväkseen norsuineen. Eikös tuo kuva (mahdollisesta norsun kärsästä?) ole tunnetuin ja tähän mennessä vaille kunnollista selitystä jäänyt "todiste".
Taitavat vaan oilla kaikki ihan sattumalta niin pirun huonolaatuisia ja rakeisia, ettei niistä erota just yhtään mitäänRunar ja Kyllikki sanoi:Eiks noita selittämättömiä Nessie-todisteita oo satoja filmiklippejä myöden?
"Siellä se meni, usko vaan!"OoPee sanoi:Taitavat vaan oilla kaikki ihan sattumalta niin pirun huonolaatuisia ja rakeisia, ettei niistä erota just yhtään mitään
Nii, oiskoon just sen taki mysteeri kun ei ole kuin suttuisia kuvia, häh?OoPee sanoi:Taitavat vaan oilla kaikki ihan sattumalta niin pirun huonolaatuisia ja rakeisia, ettei niistä erota just yhtään mitään
Nimenomaan ja mä melkeinpä luulen, ettei Loch Nessin ympäristön asukkailla, etenkään hotelli- ja ravintola-alan ihmisillä, oo kauheesti sitä vastaan, että niillä kuvaajilla sattuu aina niin gauheen huono tuuri, että menee filkat snadisti vituiks, kun hirviö ilmestyy näkösälle :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Nii, oiskoon just sen taki mysteeri kun ei ole kuin suttuisia kuvia, häh?