Zetor
Traktormiäs
Tuosta ei jää kyllä mikään epäselväksi.OoPee sanoi:
:ahem: :ahem: :ahem:
Tuosta ei jää kyllä mikään epäselväksi.OoPee sanoi:
Ei oo edes hirveen rakeinen saatikka muuten huonolaatuinenZetor sanoi:Tuosta ei jää kyllä mikään epäselväksi.
Mun mielestä tuo keltainen ympyrä näyttää ihan siltä, kuin se olisi lisätty kuvaan jälkikäteen :thumbdownOoPee sanoi:Ei oo edes hirveen rakeinen saatikka muuten huonolaatuinen
Tossa kuvassa on hv.OoPee sanoi:
Vain peloittavan näköinen. Tuollaista hirviötä on aivan mahdotonta sekoittaa esmerkiksi vaikka verkonmerkkiin yms. kelluvaan sälään. :ahem:OoPee sanoi:Ei oo edes hirveen rakeinen saatikka muuten huonolaatuinen
Se on puhekupla. OoPee lisäs sen paintilla, mutta teksti vain lipsahti vähän sivuun.haju sanoi:Mun mielestä tuo keltainen ympyrä näyttää ihan siltä, kuin se olisi lisätty kuvaan jälkikäteen :thumbdown
Tyhmempi saattais jopa veikata, että tossa joku yrittäis tehdä uutta vesikuperkeikkaenkkaa :eek!:Zetor sanoi:Vain peloittavan näköinen. Tuollaista hirviötä on aivan mahdotonta sekoittaa esmerkiksi vaikka verkonmerkkiin yms. kelluvaan sälään. :ahem:
Joo, meni vähän sivuun, mutta niinku huomaatte, se on tyhjä puhekupla, koska Nessie sai katsojan sanattomaksi :eek!:Zetor sanoi:Se on puhekupla. OoPee lisäs sen paintilla, mutta teksti vain lipsahti vähän sivuun.
Kyllähän skotit rahantulon päälle ymmärtää.OoPee sanoi:Nimenomaan ja mä melkeinpä luulen, ettei Loch Nessin ympäristön asukkailla, etenkään hotelli- ja ravintola-alan ihmisillä, oo kauheesti sitä vastaan, että niillä kuvaajilla sattuu aina niin gauheen huono tuuri, että menee filkat snadisti vituiks, kun hirviö ilmestyy näkösälle :ahem:
OoPee sanoi:Tos on se hirviö ilman puhekuplaa:
Hirviöllä ja saukolla näyttäis muuten olevan suhtkoht samankaltaiset päät.
Ja taitaa olla toi kroppakin vähän kulmikas, kun ei oo oikein pää ja perse samalla linjalla :frown:
Eiku siinä on elefantti jahtaamassa pakoon uivaa saukkoa. On just imasemassa sen kärsällään sisäänsä :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Et saa selittämällä kyllä tota elefanttia saukoks.
OoPee sanoi:Tos on se hirviö ilman puhekuplaa:
Hirviöllä ja saukolla näyttäis muuten olevan suhtkoht samankaltaiset päät.
Ja taitaa olla toi kroppakin vähän kulmikas, kun ei oo oikein pää ja perse samalla linjalla :frown:
EI toi oo saukko, toi on Suomusjärven hirviö!Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla on kuvallista evidenssiä, että se on elefantti, eikä saukko.
Tässä kuvassa on saukko, se ei ole YHTÄÄN samannäköinen kuin OoPeen kuvassa oleva elefantti:
OoPee sanoi:
:eek!: :eek!: :eek!: