Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄkausi 2012

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Kansa raivostui Espanja tukipaketista ja hups! Vihervassari media kirjoittaa parin päivän päästä pelkästään Halla-Ahosta. Onko meidän miljardit jo päätetty viedä Espanjaan tässä sumuverhon aikana?
Tuo vihervasuri-juttu alkaa oikeasti olla aika väsynyttä.

ps. en raivostunut, joten jokseenkin harhaanjohtava termi taas :frank:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kansa raivostui Espanja tukipaketista ja hups! Vihervassari media kirjoittaa parin päivän päästä pelkästään Halla-Ahosta. Onko meidän miljardit jo päätetty viedä Espanjaan tässä sumuverhon aikana?
No koskas Halla-aho tämän KKO kommenttinsa esitti, häh?

Ja se oli nimenomana Hallis, ei vihervasuri tai joku muu....
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Onko miljardit jo annettu? Halla-Aho ei mua kiinnosta, vaan meidän rahat.
No miks sie sitten puhut siitä täällä niin pitkään?? :rolleyes:


-edit-
Viherpiiperokommunistien kakkoskotipesässä eli Ylellä Espanjan tukipaketti ykkösuutinen, H-a kakkonen.
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26886
Ja Soinin munattomuus ja takinkääntö asiassa on miehen tähän asti suurin poliittinen virhe. Sanoisinpa, että poliittisen itsemurhan alku. Se on hieman sääli.
Samaa mieltä. Tämän myötä hän antaa halla-aholaisille vapaat kädet tehdä puolueessa mitä huvittaa, kuten Erkki Perälä toteaa "renki voi käyttää isännän ääntä".

Olen edelleen samaa mieltä kuin vuosi sitten, että halla-aholaisten pitäminen puolueessa laskee persujen suosiota (ajaa porsaita kotiin). Kuten tuosta linkistä selviää, halla-aholaisten äänimäärä viime vaaleissa oli kuitenkin vain 12,3% Perussuomalaisten äänimäärästä. Viimeistään seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä Soinin kannattaisi potkia tuo porukka ulos puolueesta, sillä se ei välttämättä vähennä puolueen äänimäärää lainkaan.

En oikein jaksa uskoa tuohon Perälän arveluun, että halla-aholaisten määrä olisi puolueessa lisääntynyt, ainakaan merkittävästi, vuoden aikana.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Halla-Aho liittyy miljardeihin mun mielestä. Mut hei lopetetaan tää nyt ja annetaan mun elää näitten salaliittoteorioiden kanssa. Toivon olevani väärässä ja jos jollekkin on jäänyt kuva, että ihannoin tai muuten fanitan Halla-Ahoa, niin kuva on väärä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mielestäni on perin ikävää ettei Halla-ahon hedelmöittymishetkellä paikalta löytynyt käytettyä kortsua. :(:thumbfh:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Samaa mieltä. Tämän myötä hän antaa halla-aholaisille vapaat kädet tehdä puolueessa mitä huvittaa, kuten Erkki Perälä toteaa "renki voi käyttää isännän ääntä".

Olen edelleen samaa mieltä kuin vuosi sitten, että halla-aholaisten pitäminen puolueessa laskee persujen suosiota (ajaa porsaita kotiin). Kuten tuosta linkistä selviää, halla-aholaisten äänimäärä viime vaaleissa oli kuitenkin vain 12,3% Perussuomalaisten äänimäärästä. Viimeistään seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä Soinin kannattaisi potkia tuo porukka ulos puolueesta, sillä se ei välttämättä vähennä puolueen äänimäärää lainkaan.

En oikein jaksa uskoa tuohon Perälän arveluun, että halla-aholaisten määrä olisi puolueessa lisääntynyt, ainakaan merkittävästi, vuoden aikana.
On niitä enämpi, ku Halla-Ahon listalaiset. Ehkä kolmannes on täysin valistumaton veikkaukseni. Perustan arvioni syvälliseen Kärsämäen persujen tuntemukseen.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Olisikin kyse älyn tai järjen puutteesta. Mutta kyse on siitä, että Halla-aholla ja opetuslapsillaan on vääristynyt käsitys ihmisestä ja oikeusvaltiosta. Ja se on tekee tämän tapauksen vaaralliseksi.
On hiukan sellaista meininkiä kyllä, että kuvitellaan yhteiskunnan ja kaiken semmosen olevan ikäänkuin nettikeskustelu. Että jos pystyy (ainakin omasta mielestä) näppärähköillä sanakäänteillä vääntämään asian johonkin haluamaansa suuntaan ja jaksaa tarpeeksi kauan vääntää, niin on ikäänkuin "voittanut" keskustelun.

Vastaavaan on varmaan yhdellä jos toisellakin taholla syyllistytty, mutta oon pannut merkille, että Perussuomalaisilla "eri siivet" tuppaa heittelemään aika vastakohtaisia juttuja ilmoille. Jossain vaiheessa joku puolueessa otti esille persu -nimityksen ja valitti, että se on halventava yms. tms. Ja sitten taas joku muu käyttää mitä sattuu nimityksiä milloin mistäkin ja valittaa kun asiasta mainitaan kun siihen pitäisi olla oikeus tai jotain. Että mun mielestäni puolueen (ja muidenkin puolueiden) pitäisi ottaa joku linja asioiden (aika pienienkin) suhteen ja pysyä siinä, eikä heitellä mitä sattuu, mihin sattuu ja milloin sattuu. Paitsi tietysti jos haluaa joksikin yleisoppositiotrolliporukaksi.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
On niitä enämpi, ku Halla-Ahon listalaiset. Ehkä kolmannes on täysin valistumaton veikkaukseni. Perustan arvioni syvälliseen Kärsämäen persujen tuntemukseen.
Tossa reilu viikko sitten ajelin taas Haapaveden-Kärsämäen kautta nelostielle ja stadiin kun se aina niin sydämessä hivelee kun teiniajan pussauskaverin kotipaikan ohi karauttaa. Oi nuoruus, oi Kärsämäki.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jossain vaiheessa joku puolueessa otti esille persu -nimityksen ja valitti, että se on halventava yms. tms. Ja sitten taas joku muu käyttää mitä sattuu nimityksiä milloin mistäkin ja valittaa kun asiasta mainitaan kun siihen pitäisi olla oikeus tai jotain.
Sehän oli toki James Hirvisaari. Siis se Hirvisaari, jonka avustaja teki satiiria hihamerkkivertauksin, joista suivaantuneita Hirvisaari kutsui ammattiloukkantujiksi. Jollaisia persu-nimen käytöstä loukkantuneet eivät tietenkään ole. Tai jotain.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Mielestäni on perin ikävää ettei Halla-ahon hedelmöittymishetkellä paikalta löytynyt käytettyä kortsua. :(:thumbfh:
On muuten aika mielenkiintoista miten nisäkkäiden (ainakin, joidenkin muidenkin lajien vissiin kanssa) hedelmöityminen ratkaistaan uimakilpailulla, vaikka kuljetaan pääasiassa maan päällä kävellen. Sen sijaan esim. sammakot ja kalat, jotka taas enimmäkseen vedessä oleilevat (kalat ainakin) hedelmöityvät kutemalla (jolloin ei kai mitään siittiöiden uintimestaruuskisoja varsinaisesti tapahdu :confused:).

Niin että eikös se olisi tarkoituksenmukaisempaa jos tilanne olisi päinvastainen eli esim. ihmiset lisääntyisivät siten, että naiset vääntäisivät kudut vaikkapa kaupan eteiseen ja miehet kävisivät tumputtamassa siihen päälle. Sitten sopivan kypsymisajan jälkeen paikalta lähtisi ryömimään lauma vauvoja neuvolaan punnittavaksi.

Tai jotain. Tulipahan mieleen :eek:.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24276
Sijainti
lappeen Ranta
Sehän oli toki James Hirvisaari. Siis se Hirvisaari, jonka avustaja teki satiiria hihamerkkivertauksin, joista suivaantuneita Hirvisaari kutsui ammattiloukkantujiksi. Jollaisia persu-nimen käytöstä loukkantuneet eivät tietenkään ole. Tai jotain.
Just. Ei kovin uskottavaa (tai oikeastaan mistään mitään tajuavaa) kuvaa anna moinen. Itse ainakin vältän kohdistamasta muihin sellaista toimintaa joka itseeni kohdistettuna ärsyttäisi tai aiheuttaisi mielen pahoittamista.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Halla-Aho liittyy miljardeihin mun mielestä. Mut hei lopetetaan tää nyt ja annetaan mun elää näitten salaliittoteorioiden kanssa.
Kerro millaista se on? Olen nimittäin monesti miettinyt -siis oikeesti.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Anders Behring Breivik sai varoituksen tämänpäiväisessä oikeudenkäynnissä kommentoidessaan syyttäjien ulkonäköä.
Paljollako tuomio pitenee, vai menettääkö iltapalan?
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mun ymmärtääkseni Halla-ahon alkuperäinen nettikolumni piikitteli jonkun sanomalehden pääkirjoitustoimittajan harrastamaa yleistystä suomalaisista. En nyt välttämättä ihmettele, miksi kaikki oikeusasteet ovat päättäneet olla näkemättä metsää puilta ja sivuuttaa kolumnin tosiasiallisen sisällön, mutta vähän kafkamaiset fiilikset tästä episodista on syntynyt.

Halla-ahon kolumnit kiihottavat monia ja synnyttävät toisissa ahdistusta, siitä olen varma. Mutta en nyt kuitenkaan ironian harrastamisesta ketään itse tuomitsisi (etenkään kun se kohdistuu median tai valtiovallan edustajiin).
 
Viimeksi muokattu:
Ylös