Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄkausi 2012

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26886
Tuommosia suuren kokemansa vääryyden kanssa iltapäivälehteen tulijoita saa mun mielestä hiukan nälviäkin. Ärsyttävä marttyyriasenne kuuluttaa kaikille "katsokaa minua kohdeltiin kaltoin, pahoitin mieleni ja yritän nyt pilata firman maineen ja saada hyvitystä".
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tonne tänään! :ahem: :ahem: :ahem:

Bändejä = Räkänokkien yhtyeitä, josta ei olla koskaan kuultu mitään eikä tulla koskaan kuulemaan mitään

Kylmiä juotavia = Jatkettua kananmunapierun makuista olutta vitummoisella ylihinnalla

Kuumaa seuraa = Korkeintaan tapahtuman jälkeisessä nakkijonossa

Paljasta pintaa = Saattaa persposki ja sivutissi vilahtaa, saa hyvät muistot kotikammarirunkulle

Rento meininki = Poket kyylää koko ajan
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Vitut oo.. Vituttaa vaa jos siellä on enemmistö miehiä jota pelkään....
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Bändejä = Räkänokkien yhtyeitä, josta ei olla koskaan kuultu mitään eikä tulla koskaan kuulemaan mitään

Kylmiä juotavia = Jatkettua kananmunapierun makuista olutta vitummoisella ylihinnalla

Kuumaa seuraa = Korkeintaan tapahtuman jälkeisessä nakkijonossa

Paljasta pintaa = Saattaa persposki ja sivutissi vilahtaa, saa hyvät muistot kotikammarirunkulle

Rento meininki = Poket kyylää koko ajan
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Yksi vankilassa ollut tuttu myös sanoi, että "Sekä joka ottaa perseeseen on homo, mutta ei se joka vetää".
Tuo mun edellinen postaus oli suora laina erään kotimaisen bändin fanituotevalikoimasta. Ei siis oma mielipiteeni.

Tai no, suora laina? En välttämättä muista sitä sanasta sanaan oikein? Mutta viesti oli just tuo.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Mitä sä sitä murehdit? Kyllä se on ton toisen omalla vastuulla tehdä asia selväksi?
Niinpä! Mennää itsevarmana "cool and straight" man:ina vaan paikalle kunnon posella nii vittu ne vittuile enää! :alppu: :cool:
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Joni on sen verran kovan luokan tyyli-ikoni, että miehetkin kiinnostuu. Tai oikeastaan pääasiassa miehet.
 
Ylös