jjv
Arschloch
- Liittynyt
- 4.5.2005
- Viestit
- 26889
Näin se mullakin menee. Kun on vielä pieni paikallinen kauppa niin tulee vuosien myötä naama tutuksi ja saa vähän epävirallisia kanta-asiakasetujakin. Niin kuin itsellänikin puhelimen lähettivät ilmaiseksi huoltoon (kaksi kertaa) vaikken ollut sitä heiltä ostanutkaan. Heillä on tietokoneillaan asiakastiedot ja sieltä näki, että on tuo joskus jotain ostanutkin. Samaten kun perjantaina kävin läppärin johdon ostamassa niin mulla mitään koneen tietoja ollut, sieltähän sen kaupan tiedoista näki minkä koneen olen heiltä ostanut ja takuutiedotkin on siellä niin ei tartte välttämättä kuittia säilyttää (jos siihen nyt luottaa). Verkkokaupoista en ole ikinä mitään ostanut.mieluusti hakee tuosta parin sadan metrin päästä Teknisiltä jos tarvittavaa vimpainta löytyy. Helpompi takuuhommatkin hoitaa.
Tuon Seppälän markkinointi on samanlaista kuin Keskisen Vesalla. Annetaan lehtijutuissa ymmärtää, että putiikkinsa on halpakauppa, kaiken saa heiltä halvemmalla, valmistajat vaan kiusaa, kun eivät anna tuotteitaan myyntiin. Sitten voidaankin vaivihkaa hilata hintoja ylöspäin, eihän ne asiakkaat kuitenkin hintoja vertaile.