Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄKAUSI 2013

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Joillekin todellisuutta jo tänään (itse kuulun tähän ryhmään), mutta heh, massoille vasta tulevaisuutta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mahtaakohan se olla sama porukka joka aina kohujen aikana nostaa kytkintä? Muutaman viikon päästä hissukseen liittyvät takaisin ja odottavat uutta kohua.
Itse itseäni lainaten:

Eikös se kerro jotain ihmisen heikkoudesta, jos omaan kirkkoon kuuluminen on kiinni jostain hönöpää-ministeristä?

Tämä ei ole kannanotto kirkon puolesta tai vastaan, vaan siitä, miten pinnallisista asioista ihmiset tekee päätöksiä noin yleensäkin.

Vähän sama, kun vituttais Alonso, niin sen takia ei menis käymään Espanjassa.
:eek:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mua vituttaa Schumi ja Heidfeld ja PELKÄSTÄÄN SIKSI en oo koskaan käyny Saksassa!! Tosin Timo Glockin takia siellä vois käydä. Ja Sutilin. Että sinänsä tasapeli.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei tarvitse olla kauhean tiheä kampa, kun miljuunia tulee ovista ja ikkunoista!

 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Iltalehden uutiskirjeestä:
RÄSÄSESTÄ NETTIRAIVO
Ministeri Päivi Räsänen sai uusimmilla kommenteillaan tuhannet allekirjoittamaan häntä vastustavan adressin. Myös kirkosta eroamisessa nähtiin piikki, vaikka arkkipiiska sanoutui Räsäsen näkemyksistä irti.
Ei anna kuitenkaan Räsäselle piiskaa!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Onko tämä reilua?
Halutaan vuokralaiseksi nuori nainen


Silloin tällöin vuokrailmoituksissa näkyy puhtaaksikirjoitettuna toive, että asunto halutaan antaa nuorelle naiselle. Miksi?

Suomen Vuokranantajat ry:n toiminnanjohtaja Mia Koro-Kanerva sanoo, että vuokranantaja etsii ensisijaisesti henkilöä, joka maksaa vuokran ajallaan ja pitää asunnon siistissä kunnossa.

- Suomalaiseen yhteiskuntaan on pureutunut käsitys, että nuori nainen täyttää juuri nämä kriteerit parhaiten, hän tietää.
Jaa ovvai? Jotenkin mä olisin ajatellut, että tuo ryhmä todennäköisimmin jättää vuokran maksamatta (tai on ainakin pers'aukisinta). Jos nyt rahalla maksamista tarkoitetaan. Mistähän tuollainen yhteiskuntaan pureutunut käsitys on syntynyt? Vai onko tämä Koro-Kanerva käsittänyt hiukan väärin?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kyllä minä, jos asunnon omistaisin, siihen vuokralaiseksi haluaisin ennemmin simpsakan neitosen kuin jonkun esim. Troyn näköisen karvaperseen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos miehen ottaa vuokralaiseksi, niin pitää olla ehdottomasti vähintään evpaliväbä-tason intti käytynä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kyllä minä, jos asunnon omistaisin, siihen vuokralaiseksi haluaisin ennemmin simpsakan neitosen kuin jonkun esim. Troyn näköisen karvaperseen.
Aikanaan kun omaa asunoani vuokralle pistin, hieroin käsiäni innosta kun asumuksen tahtoi vuokrata kolme simpsakkaa, urheilualaa opiskelevaa naarasta.

Jäin odottamaan ja toivomaan maksurästejä.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Jaa ovvai? Jotenkin mä olisin ajatellut, että tuo ryhmä todennäköisimmin jättää vuokran maksamatta (tai on ainakin pers'aukisinta). Jos nyt rahalla maksamista tarkoitetaan. Mistähän tuollainen yhteiskuntaan pureutunut käsitys on syntynyt?
Siinähän sen suluissa mainitsit miten vuokra maksetaan ajallaan kun pikavippi on vinkunut.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös