Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄKAUSI 2013

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Eikun se on se reikä siinä tiskialtaan keskellä, viemäriaukko niinku.

Haluaisitko itse asua sellaisen päällä?
Riippuu hiukan siitä, millainen kartano siihen tiskialtaan päälle olisi rakennettu :doubtful:.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Eikun se on se reikä siinä tiskialtaan keskellä, viemäriaukko niinku.

Haluaisitko itse asua sellaisen päällä?
Amerikkalaiseen tapaan siinä sinkkireiän vieressä olisi myös toinen reikä, joka johtaa MURSKAIMEEN! Olispa siinä kiva asua sitten, nii.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Osa tämän säikeen viesteistä saa aikaan oksennusreaktion. Kaiken maailman ziisustelijat itkevät asioista mistä eivät ymmärrä mitään. Tai omaa kokemusta laisinkaan. Mutta hei..kun on niin kiva ottaa kantaa :thumbup:
Mutta et viitsi tuon kummemmin asiaa tarkentaa? Varmaan miehekkäästi valotat, että mitkä asiat, keiden ja miten ne pitäisi sitten ymmärtää?
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Mutta et viitsi tuon kummemmin asiaa tarkentaa? Varmaan miehekkäästi valotat, että mitkä asiat, keiden ja miten ne pitäisi sitten ymmärtää?
Ei ole tarvetta tarkentaa. Laittaapa vaan vatsan pohjan muljahtelemaan, kun epäkohtien ronkkijat ronkkivat niitä epäkohtia. Ilman, että olisivat koskaan (millään tavalla) törmänneet epäkohtaan. Tai ihmiseen, joka tässä epäkohdassa näyttelee pääosan roolia. Mutta sitähän ei pidä ymmärtää pahalla - antaa epäkohtien ronkkijoiden ronkkia niitä epäkohtia vain. Vaikka eivät siis tiedä mainituista epäkohdista lain. Mutta hei...on kiva ottaa kantaa. Kun voi vaan ottaa kantaa. Toimimatta.

Se on sillä lailla, että jos omaa/elää jonkin omakohtaisen kokemuksen äärellä, ei jaksa kaiken maailman mielensäpahoittaja-kukkahattutätien maailmaa syleilevistä fakseista innostua.

Auttoiko?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ei ole tarvetta tarkentaa. Laittaapa vaan vatsan pohjan muljahtelemaan, kun epäkohtien ronkkijat ronkkivat niitä epäkohtia. Ilman, että olisivat koskaan (millään tavalla) törmänneet epäkohtaan. Tai ihmiseen, joka tässä epäkohdassa näyttelee pääosan roolia. Mutta sitähän ei pidä ymmärtää pahalla - antaa epäkohtien ronkkijoiden ronkkia niitä epäkohtia vain. Vaikka eivät siis tiedä mainituista epäkohdista lain. Mutta hei...on kiva ottaa kantaa. Kun voi vaan ottaa kantaa. Toimimatta.

Se on sillä lailla, että jos omaa/elää jonkin omakohtaisen kokemuksen äärellä, ei jaksa kaiken maailman mielensäpahoittaja-kukkahattutätien maailmaa syleilevistä fakseista innostua.

Auttoiko?
Ei oikein auttanut kun tossa en näe tossa päätä enkä häntää vaikka kuin yritän. Mutta ilmeisesti saat siitä jotain kun heittelet kommentteja siitä, että mitä mieltä ja ketkä saavat olla sen kummemmin perustelematta. Tai kertomatta omaa kantaasi. Puhumattakaan siitä, että epämääräisesti jatkat tyyliin, että miten ronkkijoilla ei ole koskaan ollut omakohtaista kokemusta ikään kuin vain sinä voisit sen tietää toistenkin puolesta ja elämästä.

Aika väsynyttä sun heitot ja selittelyt nyt taas on. Sorry vaan, en osta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Laukaus Baanalla: Poliisi ampui konepistoolilla, miehellä nippusiteillä kätkettyjä aseita

Sunnuntai 9.6.2013 klo 18.22

Poliisi on kertonut lisätietoja tapauksesta, jossa poliisimies ampui aseistautunutta miestä jalkaan.


Ohikulkija kuuli poliisin laukauksen - "Miehellä oli pari isoa puukkoa"

Poliisin luoti osui miestä jalkaan

Poliisi ampui aseen kanssa heilunutta miestä Helsingin keskustassa

Poliisin tiedotteen mukaan hätäkeskukseen ilmoitettiin sunnuntaina kello 10.53 miehestä, joka käveli mustiin pukeutuneena Baanaksi kutsutta pyörätietä pitkin kädessään puukko ja ampuma-ase.

Mannerheimintien ja Ruoholahden suunnasta tuli tapahtuma-aikaan ihmisiä Baanaa pitkin.

Poliisi lähestyi asemiestä ja käski tätä pudottamaan aseet. Poliisimies oli Baanalta Eteläiselle Rautatiekadulle johtavien portaiden yläpäässä. Mies ei luopunut aseista, vaan eteni kohti poliisipartiota.

Poliisi ampui miestä MP5-konepistoolilla yhden laukauksen vasempaan sääreen. Mies kaatui, ja poliisi otti hänet kiinni. Miehelle annettiin ensiapua, ja hänet toimitettiin sairaalaan.

Sairaalatietojen mukaan luoti ei osunut luuhun.

Miehen hallusta löydettiin starttipistooli ja puukko. Lisäksi hänellä oli käsivarteen nippusiteellä kiinnitetty pamppu ja oikeaan sääreen niin ikään nippusiteillä kiinnitetty metsästysveitsi.

Iltalehden haastattelema silminnäkijä kertoi nähneensä, että poliisi löysi miehen hallusta "kaksi isoa puukkoa".

Poliisirikossyyttäjä päättää maanantaina, epäilläänkö poliisia rikoksesta tapauksessa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013060917130457_uu.shtml

Toivottavasti eivät epäile.

Nykymaailma on kyllä ihan vitusta. Jotain käskyä tottelematonta aseistettua piripäätä kun sattuu rojauttamaan tussarilla, heti on itse kusessa (vaikka olisi poliisi).
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013060917130457_uu.shtml

Toivottavasti eivät epäile.

Nykymaailma on kyllä ihan vitusta. Jotain käskyä tottelematonta aseistettua piripäätä kun sattuu rojauttamaan tussarilla, heti on itse kusessa (vaikka olisi poliisi).
Eiköhän toi tutkinta ole melkolailla perusproseduuri aina, kun poliisi joutuu tuliaseeseen turvautumaan. Mielestäni parempi noin että ollaan tarkkana aseen käytössä, kuin että mentäisiin trigger-happy -meiningillä.

Uutisen perusteella tilanne hoidettiin oikein mallikkaasti.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Itse asiassa tulit juurikin ostaneeksi. Seuraavaa - ei mielensäpahoittajaraporttia - raporttia odotellessa. Vähemmän sanoja, enemmän...
Lopetappa jo tollanen lapsellinen paskan nakkelu ja kerro kantasi. Tai ole hiljaa. Toki voit kertoa oman kantasi tai sen, että mikä minun ja muutaman muun kannassa ärsyttää? Sen tähän väliin sanon, että mulla on ihan vitun paljon enemmän kokemusta tuosta kyseisestä asiasta kuin sulla tietoa ja kokemusta mun elämästä ja näistä kokemuksista. Että anna sen olla.

Mutta lienee turha toivo sitä odottaa? Taaskaan.

Noin yleisesti kun olen sitä mieltä ja miten tälläkin palstalla on monella suulla toistettu, että niistä yhteisistä asioista, jotka sattuu loukkaamaan yksityistä ja yleistä oikeudentajua tai muuten tuntuvat vääriltä kehityskuluilta pitää pitää ääntä ja mekkalaa. Niin tämä keskustelupalsta, kansanradio, demokratia ja avoin yhteiskunta vaan toimii. Se mekkala on se signaali ja paine tehdä asiat paremmin. Vaihtoehto, että ollaan kusena sukassa ettei ärsytä ketään ja virkamiehet tai joku hoitaa homman oikein on nähty toisaalla ja historiassa monesti. Liian monesti.

Toki on aina paskanjauhajia ja tyhjännaurajia, jotka auliisti jakavat jeesus- ja kukkahattutätikorttia. Erityisesti ihmetyttää, että tämä ilmiö taas aktualisoitui asian tiimoilta, jossa idioottimaisuuteen asti menevä itsekkyys ja typeryys on noinkin selvä. Mutta iso seula näemmä osalla. Eikä siinä mitään, saa ollakin. Kukin tavallaan.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Lopetappa jo tollanen lapsellinen paskan nakkelu ja kerro kantasi. Tai ole hiljaa. Toki voit kertoa oman kantasi tai sen, että mikä minun ja muutaman muun kannassa ärsyttää? Sen tähän väliin sanon, että mulla on ihan vitun paljon enemmän kokemusta tuosta kyseisestä asiasta kuin sulla tietoa ja kokemusta mun elämästä ja näistä kokemuksista. Että anna sen olla.
a) kantani mihin?
b) moon melko varma, että pärjäät keskenäsi ilman "muutamaa muuta". Kai?
c) absurdi väittämä - täysin vailla realiteettia (en kirjoittaisi näin jos ei olisi näin)

Oot varmaan hyvä tyyppi? Mutta jätä toi kukkahattusälä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös