toleranssisiipi
Langennut enkeli
Mä veikkaan ihan samaa.Veikkaan, että noi on melkeen kaikki kuolleita.
Mä veikkaan ihan samaa.Veikkaan, että noi on melkeen kaikki kuolleita.
Jaa, mutta, hupimotskarointi taitaa olla.Onko muuta yhtä vaarallista harrastusta?
Viinan juonti eli krebailu voittaa tuonkin.Jaa, mutta, hupimotskarointi taitaa olla.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080318537593_uu.shtmlIL sanoi:Nuorukainen esitteli naisille elintään - sai turpaansa
Sunnuntai 3.8.2014 klo 13.50
Nuori mies esitteli veitikkaansa naisille pilkun aikaan Vantaalla.
24-vuotias mies esitteli sukupuolielintään naisille ja vaati näiltä seksuaalista kontaktia Tikkuraitilla Vantaalla puoli neljän aikaan sunnuntain vastaisena yönä.
Hän ehti heilutella veitikkaansa kahdelle naiselle ennen kuin sai huomata, mitä tällaisesta käytöksestä voi seurata. Kun mies ei toisen naisen kehotuksesta huolimatta suostunut piilottamaan penistään housujensa suojaan, nainen iski häntä kasvoihin.
- Miehen alahuuli oli lievästi turvoksissa ja hänen nenästään oli tullut verta, poliisi kertoo tiedotteessaan.
Poliisin mukaan naiset olivat kokeneet tilanteen hyvin ahdistavana. Tapaus kirjattiin lievänä pahoinpitelynä ja sukupuolisiveellisyyden julkisena loukkaamisena.
Ihan aiheesta sai akoilta turpiin.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080318537593_uu.shtml
Liekö taas yksi BOSS-tason perfect age man?
Korjaan, naisilta.Ihan aiheesta sai akoilta turpiin.
Jos 24 vuotias nainen esittelee julkisesti römpsäänsä kenelle hyvänsä, on erittäin todennäköistä että on mielisairaalapotilas.Jos 24-vuotias neitokainen esittelisi mulle römpsäänsä kesäisellä kylänraitilla niin ei tulis kyllä mieleen turpaan tirvauttaa.
Mun oletukseni on, että olkoon kyseessä mies tai nainen niin todennäköisimmin se on kännissä.Jos 24 vuotias nainen esittelee julkisesti römpsäänsä kenelle hyvänsä, on erittäin todennäköistä että on mielisairaalapotilas.
Tiedättekö, sellainen ylimeikattu pubiruusu. Huulipunat korviin asti. Huutelee huoraa pitkin katuja.
Mutta totta. Turpaan tuskin vetäisin, mutta saattaisin soittaa valkotakkiset hakemaan.
Jostain syystä, kun mies tekee näin, hänkin onkin vain vähän hassu veitikka.
Römpsällä on hankalempi tehdä väkivaltaa kuin veitikalla. Pyytämättä ja yllätyksenä tuleva veitikka, varsinkin jos se on vieras, on pelottava. Saattaa olla että itsekin humauttaisin. Tai ehkä monottaisin.Jostain syystä, kun mies tekee näin, hänkin onkin vain vähän hassu veitikka.
Tunnetaan myös nimellä raiskaus. On siitä muutama leffa tehty.Pahonpitely kyrvällä. Ton mä haluaisin nähdä. Syfy kanava vois tehdä leffan. :ahem:
Rationaalisesti ajatellen ei varmaan ollakaan. Tilanteena ei vain valitettavasti ole sellainen että houkuttelee ajattelemaan rationaalisesti.En mä tiedä ollaanko siinä juuri lähempänä raiskausta, jos veitikka on näkösällä kuin jos se housuissa lymyilisi.