Melinda
Sponsored by Sam
Heh.Pimppi on niin tehokas vallankäyttöväline että siinä jää kikki kakkoseksi.
Heh.Pimppi on niin tehokas vallankäyttöväline että siinä jää kikki kakkoseksi.
Tai sitten se on Alppu.Mun oletukseni on, että olkoon kyseessä mies tai nainen niin todennäköisimmin se on kännissä.
Jos joku lämpimänä kesäpäivänä kulkee kadulla kikkelisillään tahi römpsäsillään niin antaisin kyllä kulkea ihan rauhassa, ei siitä pitäis kellekään vahinkoa olla enkä näe siinä mitään tuomittavaa.
Niin jos olet kehittänyt pimppiriippuvuuden eikä toisin päin. Mutta kyllähän kikkeliä halvemmalla saa jos mieli tekee.Pimppi on niin tehokas vallankäyttöväline että siinä jää kikki kakkoseksi.
Turun telakka sai uudet omistajat: Suomen valtio lähtee mukaan vähemmistöomistajaksi
Työ- ja elinkeinoministeriö kertoi telakan ostosuunnitelmista ensi kertaa viime toukokuussa. Nyt telakan ostavat saksalaistelakka ja Suomen valtio. Kauppahintaa ei julkistettu. Lisäksi telakka saa kaksi uutta tilausta.
Onneksi yksityisyyttä suojellaanMatkakulujen lisäksi EUObserver vaati komissiolta tarkkaa yksilöityä selvitystä komissaarien edustus- ja muista kuluista, jotka komissio on maksanut. Komission pääsihteeri Carherine Dayn mukaan tietoja ei voitu kuitenkaan luovuttaa, koska niiden hankkiminen olisi ollut liian työlästä. Day ilmaisi lisäksi huolensa komissaarien yksityisyyden suojelemisesta.
It-alalla ei hurraata huudella edelleenkään.Oli kyllä hyvä uutinen.
Vähissä olleet viime vuosina.
Onkohan tavallisella pulliaisella "yksityisyyden suojelua" kun puhutaan esim. verotusasioista.EU-komissaarien hurjat matkakulut julki
Onneksi yksityisyyttä suojellaan
Nuo kaksi ensimmäistä TUI-laivaa olivat aluksi tulossa käsittääkseni Rauman STX-telakalle valmistettavaksi. Mutta sitten vissiin rahan mahti puhui, ja Turku sai koplattua itselleen TUI-ristelijöiden kaupan ja Rauman telakka suljettiin STX:n osalta. Niin se on sellaista.2 laivaa TUIlle ja kahdesta optio. 10000 miestyövuotta hommia napsahti.
Vai olisiko vain niin, että STX omistajana määräsi ja keskitti tilausten kustessa toiminnan Turkuun.Nuo kaksi ensimmäistä TUI-laivaa olivat aluksi tulossa käsittääkseni Rauman STX-telakalle valmistettavaksi. Mutta sitten vissiin rahan mahti puhui, ja Turku sai koplattua itselleen TUI-ristelijöiden kaupan ja Rauman telakka suljettiin STX:n osalta. Niin se on sellaista.
Ne tais olla Scandlinesin autolauttatilaukset jotka tuli ensin Raumalle, mut lopulta STX menetti ne kokonaan, kun ei valtiokaan lähtenyt rahoittamaan.Nuo kaksi ensimmäistä TUI-laivaa olivat aluksi tulossa käsittääkseni Rauman STX-telakalle valmistettavaksi. Mutta sitten vissiin rahan mahti puhui, ja Turku sai koplattua itselleen TUI-ristelijöiden kaupan ja Rauman telakka suljettiin STX:n osalta. Niin se on sellaista.
Todennäköisesti näin.Ne tais olla Scandlinesin autolauttatilaukset jotka tuli ensin Raumalle, mut lopulta STX menetti ne kokonaan, kun ei valtiokaan lähtenyt rahoittamaan.
Autolauttojahan ne lähinnä on tehneet. Ja jotain erikoisaluksia. Scandlinesin kahden lautan rakentaminen olisi työllistänyt ainoastaan 1000 henkilötyövuotta, kun näitten TUIn risteilijöiden tilaus työllistää 12000 henkilötyövuotta. Eli ihan erikokoisista purkeista kyse. Nythän suunnittelevat, että Rauman telakalla alettais rakentaa samantyylisiä erikoisaluksia (kuten maantielauttoja) kuin Uudenkaupungin telakalla.Eihän Raumalla käsittääkseni ole koskaan tehty todella suuria risteilyaluksia. Lähinnä maksimissaan niitä ~200m ruotsin ja tallinnanlaivoja.