Piti ihan tarkistaa, että kyse on wiki-, eikä hikipediasta.Lieneekö kyse tästä lajista?
Piti ihan tarkistaa, että kyse on wiki-, eikä hikipediasta.Lieneekö kyse tästä lajista?
Kompo. Ihan huikeeta.Piti ihan tarkistaa, että kyse on wiki-, eikä hikipediasta.
Miksen minä usko? Vai pyörinkö minä vain työttömyyden mekoissa ja huonoissa piireissä, joissa valmistutaan kortistoon, jos edes valmistutaan?Päivi Ahola-Anttonen huomauttaa, että kyse on hyvin pienestä osasta nuoria. Valtaosa nuorista etenee peruskoulusta jatko-opintojen kautta työelämään.
15–24-vuotiaita nuoria oli kesäkuussa yhteensä 652 000. Heistä työllisiä oli 354 000 ja työttömiä 92 000. Nuorten työvoima (työlliset ja työttömät) oli näin ollen 446 000.
Tähän ei varmaan edes tarvitse vastata?Tuloton nuori ei tiedä paikkaansa yhteiskunnassa
Miksen minä usko? Vai pyörinkö minä vain työttömyyden mekoissa ja huonoissa piireissä, joissa valmistutaan kortistoon, jos edes valmistutaan?
Tilastokeskus
88.01 metriä."Ruuskaselle komeat mestaruusbonukset - näin paljon hän tienasi voitollaan" otsikoi Ilta-Sanomat. No paljonko se tienasi? 15 000 euroa. Ei tuolla rahalla kauaa keihästä heitellä...
http://www.demari.fi/politiikka/uutiset/23117-yksinasuva-on-vaarassa-tippua-koyhyyteen
Lottovoitto asua Suomessa yksin.
Mun kanssa samaan kimppakämppään kaikki ponunkeittäjät niin saa halvemmat juomatkin.Eiks hyvä ratkaisu tohon ongelmaan ole kimppakämppä, kun kustannukset jakautuu asujien kesken. Ja lisäksi ei pääse syrjäytymään, kun on muita ihmisiä seurana.
Dinizillä se taisi mennä liiallisuuksiin, kun piti ylimääräiset ravistaa puntista ulos?Ei tarvise olla edes sitä, vaan voimakas endorfiinin eritys riittää.
Otetaan samalla kaikki tartunnan saaneet tänne Suomeen hoitoon kun valmiudet ovat kerran niin hyvät ja onhan meillä varaa. Aivan järjetöntä toimintaa ottaa Ebola-maista yhtään ketään tänne yhtään mistään syystä. Kyllä me pärjätään ilmankin riskiä saada Ebola-virus tänne Suomeen. THL ei tainnut olla aikoinaan yhtään huolissaan myöskään siitä sikainfluenssastakaan.Suomeen satoja opiskelijoita Ebola-maista - THL: "Ei huolta"
Ja porukkaa jäi taisteluissa 5 kipaletta ilmeisesti kentällekkin. :thumbfh:Shakin olympialaisissa Norjan Tromsöössä jo toinen kuolonuhri.
En ole vissiin päivittänyt tietojani shakin pelimetodeista riittävän usein.
Ulkomaat 19.8.2014 klo 13:09 | päivitetty 19.8.2014 klo 14:26
Kaksi kuoli ja viisi katosi Tromssan shakkiolympialaisissa
Tromssassa Pohjois-Norjassa pidetyt shakkiolympialaiset saivat järkyttävän lopun, kun kaksi pelaajaa kuoli ja viisi katosi.
Yksi pelaaja kuoli pelipöydälle, toinen löytyi seuraavana päivänä hotellihuoneesta kuolleena. Molempien kuolinsyyksi paljastui sydänkohtaus, kertoo Lapin Radion kirjeenvaihtaja Riitta Leinonen Norjasta Yykeänperältä (norjaksi Skibotn).
Lisäksi shakkiolympialaisiin osallistuneista pelaajista viisi katosi. Kadoneet edustivat Burundia. Kadonneita ei ole löydetty. Ilmeisesti pelaajat loikkasivat Schengen-viisumeittensa avulla Eurooppaan.
Kaksi viikkoa kestäneisiin olympialaisiin osallistui noin 1 800 pelaajaa eri puolilta maailmaa.
Onko tässä yksi vuoden huterimmista tietokirjoista?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288726973393.html
Käytin ensimmäisen kesäloman jälkeisen työpäiväni Esko Seppäsen uutuuskirjan lukemiseen. Ei olisi kannattanut: Seppäsen tänään julkistettava ”Suomen Rikkaat, kuka kukin on” (Minerva) kilpailee vahvasti vuoden huterimman tietokirjan tittelistä, politiikan toimituksen esimies Mika Koskinen kirjoittaa.
No minähän se olen.”Suomen Rikkaat, kuka kukin on”