Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄKAUSI 2017

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Hauska ajatus, että festarit olisivat 10 vuotta sitten olleet ö-luokan tapahtumia. Olen käynyt niissä 15 vuotta eikä mikään muu ole muuttunut, kuin esiintyjien taso laskenut.
Weekendhän on saattanut nostaa dance/edm/konemusiikkikarkeloiden tasoja, mutta tekee myös sitä et joka Provinssissa ja Ruisrockissa on esiintymässä kaikenmaailman Roopesalmisia, sanneja ja haloohelsinkejä.

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
..mutta tekee myös sitä et joka Provinssissa ja Ruisrockissa on esiintymässä kaikenmaailman Roopesalmisia, sanneja ja haloohelsinkejä.
Oliko viime, vaiko toissa vuonna, Provinssissa esiintymässä Antti Tuisku.
Se kertoo oleellisesti sen, että Provinssi ON KUOLLUT.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Suomen suosituin poppitähti esiintyy, niin festivaali kuolee? Vai onkstää taas joku 'artistin on pakko olla paska, kun se on suosittu'- tyyppinen käsittämätön ajatuskulku?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Artistista tulee paska tasan siinävaiheessa kun on myynyt platinaa, vaikka biisinsä olisi kuinka hyviä.
Niinhän se monen mielestä menee.
Itsellä on ehkä noiden yötöiden ansiosta hieman erilainen näkökanta. En esim. Tuiskua varsinaisesti diggaile sinällään itsekään, mutta kun näkee sen hurmoksen, jonka biisinsä aiheuttavat, niin jotainhan siinä on oikein tehty.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mulle ei oikein tule mitään artisitia tai musiikkityyliä mieleen jota vihaisin tai inhoaisin. Lähes kaikki musa menee oikeassa tilanteessa ja mielentilassa. Ja varsinkin livenä. Ei sitä aina jaksa esim. Adam Lambertia kuunnella, mutta oikeissa fiiliksissä ei häiritse jos se jossain soi.
-Ja joka yö soitan satumaatangon.
-Sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta.

Captain Howdy

Well-known member
Toni Wirtanen on aikalailla ainoa, jota ei pysty pygee, siisollen Apulanta ei tipahtele.

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Suomen suosituin poppitähti esiintyy, niin festivaali kuolee? Vai onkstää taas joku 'artistin on pakko olla paska, kun se on suosittu'- tyyppinen käsittämätön ajatuskulku?
Ei, vaan juurikin se, että mihin genreen hänen musiikkinsa ei kuulu, tietenkin rock-pudotettiin festivaalin nimestä jo aikaa sitten..
Nostan toki hattua Tuiskun saavutuksille, enkä väheksy menestystään.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olen onnistunut välttämään RMJ:n, Porin jatsit ja Ruisrockin.

Ja luulen ettei tässä elämässä napsahda kohdille lain moiset.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Hauska ajatus, että festarit olisivat 10 vuotta sitten olleet ö-luokan tapahtumia. Olen käynyt niissä 15 vuotta eikä mikään muu ole muuttunut, kuin esiintyjien taso laskenut.
Taitaa minun edellinen festarivierailu olla Yyterin Juhannus vuodelta -94. Leningrad Cowboys veti hyvän shown.

...ja tuli sitä käytyä Muumimamman luonakin visiitillä :)