Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄKAUSI 2017

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Itse asiassa huijasin, enkä ole kukaan noista. Vaan valtio olen minä.

burb

.
Ei kannattais haukkua tai et saa turvapaikkaa sitten kun Suomi vajoaa anarkiaan.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Minä en edes haluaisi tuollaiseen maahan, joka ei ole voittanut Euroviisujakaan ainakaan kovin monesti, tuskin fykkösten maailmanmestaruuttakaan.

burb

.
No... niin... mut... Pysykin sitten poissa! Tai muuten!

burb

.
Elän turismista, joten voitkin jättää kaikki rahasi minulle tähän kouraan, hyvvä päivää soomipoikka kimi raikone tervetulu perkele.

burb

.
Special price only for you. WC vain asiakkaille. Henkilökunta ei vastaa naulakkoon jätetyistä vaatteista.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mitähän kaverille on oikein tehty?
Huonosti kävi Lämminkaljalle.:(

P-Koreasta vapautettu opiskelija kuoli

Amerikkalaisopiskelija Otto Warmbier
kuoli kotikaupungissaan Cincinnatissa
Ohiossa vain viikko sen jälkeen, kun
hänet oli vapautettu.

Warmbierin kuoleman vahvisti hänen
perheensä tiedotteella. 22-vuotias
Warmbier jouduttiin kuljettamaan
kotimaahan lääkärilennolla, koska hän
oli koomassa. Warmbier kärsi laajasta
aivovauriosta.

Warmbier tuomittiin toissa keväänä 15
vuodeksi pakkotyöhön, kun hän yritti
varastaa propadankyltin.

Hänen vapauttamisensa tuli kaikille
yllätyksenä.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Heh. Olikohan aivan hiessä ja riisui kaikki vaatteensa. Karju, tee minut onnelliseksi!

Tuntia myöhemmin poliisi sai miehen kiinni noin neljänkymmenen kilometrin päässä sikalasta, jossa hän oli ajanut autolla humalassa ojaan.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201706192200218516_u0.shtml
Tartun taas oleelliseen, mutta luin ensin tuon niin, että mies oli ajanut 40km päähän toiseen sikalaan ja oli siinä toisessa sikalassa ajanut autolla humalassa ojaan.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ihan aavistuksen omahyväisen oloinen jantteri tämä herra Loog. Ja luonut Raumanmeren Juhannuksen ollessaan 13-vuotias? No ei kai siinä.
Se on vähän sama kuin jos vaikka Alko lakkaisi myymästä viinaa ja sitten muutaman vuoden päästä joku jantteri perustaisi alkoholiliikkeen ja kertoisi keksineensä tämmösen päihdyttävän juoman, jota aikoo nyt myydä.

Sähän voisitkin muuten perustaa kilpailevan kesäfestarin nimeltä Oilin Juhannus.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ihan aavistuksen omahyväisen oloinen jantteri tämä herra Loog. Ja luonut Raumanmeren Juhannuksen ollessaan 13-vuotias? No ei kai siinä.
Hauska ajatus, että festarit olisivat 10 vuotta sitten olleet ö-luokan tapahtumia. Olen käynyt niissä 15 vuotta eikä mikään muu ole muuttunut, kuin esiintyjien taso laskenut.