Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KESÄKAUSI 2017

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Tajusin tässä juuri semmoisen pikkuseikan et ensiviikon perjantaina kaikki jotka on naitattaneet itsensä avioliiton satamaan 7.7.2007, saavat juhlia 10v-bailuja.

E: Heinäkuun eka viesti?
Meillä juhlitaan silloin ensitapaamisen 10- vuotispäivää. Varmaan kävästään jossakin syömässä. Crecianissa kenties?

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
En enää ihan tarkalleen muista miksi muutamat hahmot alkoivat yht'äkkiä yhdistämään mut tuohon Kallen mätitahnaan. Siis joo, muistan toki sen, että joskus kerroin ostaneeni sitä tai muuta mätistä jne. mutta silti.
Vaan liekö asialla niin väliä, onpahan vaan joillakin hauskaa. Hauskahan on aina mukavampi juttu kuin vaikka ne jutut jotka eivät ole niin hauskoja.
Sitä paitsi mulla on eno. En tiedä onko hällä venettä. Kerroin tuosta veneestä siksi, kun sitä olis kuiteskin kohta kysytty.
Onko enosi pudonnut veneestään?

Örfil

Guest
Albert oli taannoin Hakka-Karja nimisen bajamajojen putsausfirman toimitusjohtaja.

Nimi muistutti liikaa Nokian Hakka -tuotemerkkiä, joten firma meni konkkaan. Se oli ainakin virallinen selitys.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Albert oli taannoin Hakka-Karja nimisen bajamajojen putsausfirman toimitusjohtaja.

Nimi muistutti liikaa Nokian Hakka -tuotemerkkiä, joten firma meni konkkaan. Se oli ainakin virallinen selitys.
Luulin että Nokian upotti kakkaan ahneet insinöörit.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Saarinen ei nauti Suomessa läheskään sellaista kunnioitusta mitä ansaitsisi.
Patsas on upea juttu.

Örfil

Guest
Saarinen ei nauti Suomessa läheskään sellaista kunnioitusta mitä ansaitsisi.
Patsas on upea juttu.
Silloin kun minä olin nuori Jarno S oli suurista suurin. Kun ajettiin kerrostaloa ympäri (polkupyörillä) moottoripyöräkisaa, lähtöviivalla oli aina tusina jarnosaarista ja pari kiakomoakostinia.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Luin ensin tuosta kuvasta nimen "Arno", mutta taitaa siinä olla J-kirjain myös.