markoj
Custom User
Selvennyksen vuoksi voisin todeta, että olen juuri hankkimassa humalaa, joten...Ai niinku jps forumilla joka lauantai ja joskus jo perjantaista?
Selvennyksen vuoksi voisin todeta, että olen juuri hankkimassa humalaa, joten...Ai niinku jps forumilla joka lauantai ja joskus jo perjantaista?
Ootsä jonkunlainen hortonomi?Selvennyksen vuoksi voisin todeta, että olen juuri hankkimassa humalaa, joten...
Hei! HEI! Hei, markoj! Hei....HAISTA VITTU!Selvennyksen vuoksi voisin todeta, että olen juuri hankkimassa humalaa, joten...
Eiku kotikokki.Ootsä jonkunlainen hortonomi?
Päätit sitten valita kotikasviksi humalan etkä hamppua :thumbup:Ootsä jonkunlainen hortonomi?
*hali*Hei! HEI! Hei, markoj! Hei....HAISTA VITTU!
Humala on jotenkin kotoisampi :frank:Päätit sitten valita kotikasviksi humalan etkä hamppua :thumbup:
Kyllä mä nään ton toisinpäin. Humalaa nimenomaan kasvatetaan kodin ulkopuolella, mutta hamppua sitten taas hyvinkin tiukasti juuri kotonaHumala on jotenkin kotoisampi :frank:
No mä muotoilen ton toisin: humala on tutumpi ja turvallisempi kun taas nuo hamppujutut on semmosta eksoottisempaa virittelyä :alppu:Kyllä mä nään ton toisinpäin. Humalaa nimenomaan kasvatetaan kodin ulkopuolella, mutta hamppua sitten taas hyvinkin tiukasti juuri kotona
Riippuu vähän paikasta ja tilanteesta. Tässä tapauksessa henkilölle annettiin useampi mahdollisuus siirtää auto asialliselle paikalle. Vielä oikein osoitettiin että on vapaa parkkipaikka. Jos huomauttajana olisi ollut poliisi niin tuskin olisi alkanut tekemään kiusaa.Mielestäni pysäköintiin suhtaudutaan liian tiukkapipoisesti suomessa periaatteella 'säännöt on sääntöjä' eikä käytetä järkeä. Säännöt on sitä varten että ihmisillä olis helpompaa, eikä toisin päin.
No opponoidaan vähän lisää: kyllä sen hampun tie tuotantotavaraksi kotikonstein on paljon helpompaa kuin humalan vastaava prosessi.No mä muotoilen ton toisin: humala on tutumpi ja turvallisempi kun taas nuo hamppujutut on semmosta eksoottisempaa virittelyä :alppu:
Kundi kuvittelee ihan oikeesti, että mä tarkotin humalalla jotain fucking kasvia :doubtful::doubtful::doubtful:No opponoidaan vähän lisää: kyllä sen hampun tie tuotantotavaraksi kotikonstein on paljon helpompaa kuin humalan vastaava prosessi.
Ei minulla toki itselläni ole kokemusta, mutta olen lukenut netistä :frank:
Mitä tuohon turvallisuuteen tulee, niin se on toinen juttu
No ei tun sun postaama kuva Dominiciltakaan näyttänytKundi kuvittelee ihan oikeesti, että mä tarkotin humalalla jotain fucking kasvia :doubtful::doubtful::doubtful:
Sä koitat nyt kovasti istuttaa sellaiseen ei-hedelmälliseen maaperään.Kundi kuvittelee ihan oikeesti, että mä tarkotin humalalla jotain fucking kasvia :doubtful::doubtful::doubtful:
Kannattaa lukea se alkuperäinen haastis.Tokihan Kaurismäki on aina levittänyt maailmalle hieman "erilaista" kuvaa Suomesta ja suomalaisista, mutta tätä nyt ei olis ihan välttämättä tarvittu vaikka epäilemättä olikin lähinnä humalaisen provosointia :dunno:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012040515419977_vi.shtml
Et kai sä vain epäile Iltalehden referaatin totuuspohjaisuutta? :eek!::eek!::eek!:Kannattaa lukea se alkuperäinen haastis.
En, mutta siinä alkuperäisessä on varmaan juttuja, mitä ei iltalehdessä ollut. Ihan mielenkiintoinen haastattelu.Et kai sä vain epäile Iltalehden referaatin totuuspohjaisuutta? :eek!::eek!::eek!:
Oli erittäin hyvä haastattelu. Oopeen linkkaama IL:n versio haastiksesta oli ilmiselvää trollausta Kaurismäeltä.En, mutta siinä alkuperäisessä on varmaan juttuja, mitä ei iltalehdessä ollut. Ihan mielenkiintoinen haastattelu.