Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KEVÄTkausi 2012

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kyllä mä nään ton toisinpäin. Humalaa nimenomaan kasvatetaan kodin ulkopuolella, mutta hamppua sitten taas hyvinkin tiukasti juuri kotona :D
No mä muotoilen ton toisin: humala on tutumpi ja turvallisempi kun taas nuo hamppujutut on semmosta eksoottisempaa virittelyä :alppu:

oldez

Well-known member
Mielestäni pysäköintiin suhtaudutaan liian tiukkapipoisesti suomessa periaatteella 'säännöt on sääntöjä' eikä käytetä järkeä. Säännöt on sitä varten että ihmisillä olis helpompaa, eikä toisin päin.
Riippuu vähän paikasta ja tilanteesta. Tässä tapauksessa henkilölle annettiin useampi mahdollisuus siirtää auto asialliselle paikalle. Vielä oikein osoitettiin että on vapaa parkkipaikka. Jos huomauttajana olisi ollut poliisi niin tuskin olisi alkanut tekemään kiusaa.

Törni

Well-known member
No mä muotoilen ton toisin: humala on tutumpi ja turvallisempi kun taas nuo hamppujutut on semmosta eksoottisempaa virittelyä :alppu:
No opponoidaan vähän lisää: kyllä sen hampun tie tuotantotavaraksi kotikonstein on paljon helpompaa kuin humalan vastaava prosessi.

Ei minulla toki itselläni ole kokemusta, mutta olen lukenut netistä :frank:

Mitä tuohon turvallisuuteen tulee, niin se on toinen juttu :p

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No opponoidaan vähän lisää: kyllä sen hampun tie tuotantotavaraksi kotikonstein on paljon helpompaa kuin humalan vastaava prosessi.

Ei minulla toki itselläni ole kokemusta, mutta olen lukenut netistä :frank:

Mitä tuohon turvallisuuteen tulee, niin se on toinen juttu :p
Kundi kuvittelee ihan oikeesti, että mä tarkotin humalalla jotain fucking kasvia :doubtful::doubtful::doubtful:

Törni

Well-known member
Kundi kuvittelee ihan oikeesti, että mä tarkotin humalalla jotain fucking kasvia :doubtful::doubtful::doubtful:
No ei tun sun postaama kuva Dominiciltakaan näyttänyt :D

Tai odotas hetki, hmmmm, katson uudelleen.......

Status
Ei avoinna uusille viesteille.