Sulla on Verka Zerdutska ihan törkeen hyvä avatar.Sehän on Jeesus!
Ateistit 0, kristityt 1. \o/
Sulla on Verka Zerdutska ihan törkeen hyvä avatar.Sehän on Jeesus!
Ateistit 0, kristityt 1. \o/
Ooh, peräreikä.
Jumalainen.Sulla on Verka Zerdutska ihan törkeen hyvä avatar.
Aaaaah...anus.
Ei ole.Postonin Pommimieheksi epäilty on pidätetty. Turvakameratallenteet johtivat jäljille.
CNN harvemmin uutisoi noin mönkään. Tällä kerralla teki niin ja uutisankka levisi hetkeksi koko maailmaan.Ei ole.
Boston Police Dept. Boston Police Dept. @Boston_Police 16m
Despite reports to the contrary there has not been an arrest in the Marathon attack
https://twitter.com/Boston_Police
Ihan vinkkinä, että lopeta CNN:n seuraaminen. Samaa paskaa Fox Newsin kanssa. Nation of fear.CNN harvemmin uutisoi noin mönkään. Tällä kerralla teki niin ja uutisankka levisi hetkeksi koko maailmaan.
Nyt uusimmat uutiset kertovat, että siellä oikeutalolla onkin Code Red ja pommiuhka. Joidenkin lähteiden mukaan pommikin olisi löydetty.
Niis on se suuri ero, että esim. Kanadassa Fox ei saa nimittää itseään uutiskanavaksi, koska keksivät omankin ilmoituksensa mukaan itse uutisia ja värittävät niitäIhan vinkkinä, että lopeta CNN:n seuraaminen. Samaa paskaa Fox Newsin kanssa. Nation of fear.
Kyllä CNN enemmän totuutta jutuissaan esittää, mutta itseä vituttaa tapa tuoda niitä uutisia esiin. Noh eri kulttuuri ja silleen.Niis on se suuri ero, että esim. Kanadassa Fox ei saa nimittää itseään uutiskanavaksi, koska keksivät omankin ilmoituksensa mukaan itse uutisia ja värittävät niitä
CNN:n väärä uutinen on huomattavasti harvinaisempi, ihan eri planeetalta uutsilähteenä kuin Fox.
Noh, tässä jutussa esim. mun lähde ei ollut CNN vaan monet lähteet jotka vetosivat siihen. Esim. Hesari, WCVB jne. jne. Se uutinen vaan levisi kaikkiin muihinkin lähteisiin hetkeksi totuutena, mutta CNN sen takana silti oli.Kyllä CNN enemmän totuutta jutuissaan esittää, mutta itseä vituttaa tapa tuoda niitä uutisia esiin. Noh eri kulttuuri ja silleen.
Se on tää nykyajan "heti! heti! heti!" uutisonti joka napsahti nyt omaan nilkkaan. Ei ollut ainoa media jolle näin tapahtui.Noh, tässä jutussa esim. mun lähde ei ollut CNN vaan monet lähteet jotka vetosivat siihen. Esim. Hesari, WCVB jne. jne. Se uutinen vaan levisi kaikkiin muihinkin lähteisiin hetkeksi totuutena, mutta CNN sen takana silti oli.
Eilisessä Newsroom pätkässä oli juuri hieno esimerkki tuostaSe on tää nykyajan "heti! heti! heti!" uutisonti joka napsahti nyt omaan nilkkaan. Ei ollut ainoa media jolle näin tapahtui.
Ulkomaat 18.4.2013 klo 6:15 | päivitetty 18.4.2013 klo 8:33 YLE
Lannoitetehtaalla tuhoisa räjähdys Texasissa
Iltalehdessä oli varmaan parin kilometrin päästä kuvattu video. Silti tuli liekit ihan kuvaajan silmille.On muuten aikasmoinen jysähdys ollut tuo kyllä![]()