Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / KEVÄTKAUSI 2013

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Miten voit olla pitkälti samaa mieltä kolumnistin kanssa kun samalla olet kolumnistin ajatuksista ja taustoista tietämätön?
Kyllä kuka tahansa varmaan voi joskus olla oikeassakin, taustoistaan ja mielipiteistään riippumatta :doubtful:. En kyllä yhtään tiedä mitä tuossa kolumnissa on kun mulla on viiden artikkelin määrä täys hesarin sivuilla, mutta sen nimenomaisen kolumnin suhteen ITG vissiin oli samalla kannalla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kolumnisti Salmen kirjoitus on hyvin pääkaupunkikeskeinen. Homous Helsingissä on in, cool ja pop, homous pikkupaikkakunnalla tabu, salaista ja hävettävää.

Örfil

Guest
Täyttää elokuussa 16 ja on jo 187 cm pitkä.:thumbfh:
Oletko käynyt Jaquesin valtuuttamassa isyystutkimuksessa? Saattaa olla nimittäin niin että JAQUES on lapsesi isä! Pituus kielii että ei ole sun tekosia. Jaqueshan on 206 cm pitkä.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Miten tunnistaa tussukapinan jäsenet Suomessa? Helppoa kuin mikä. Ne ovat ne kaksi ainoata ihmistä Suomessa jotka ovat huppu päässä :p
Tuo vaatisi kyllä erityslain pikaisesti. Kaikkien täysikäisten naisten on pyydettäessä esiteltävä tussunsa, jotta noi varmistua onko vaarana sekaantua venäjäntussuselkkaukseen. Sitten pitäis vielä tietää miten tunnistaa kapinallisen tuuheron ???

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oletko käynyt Jaquesin valtuuttamassa isyystutkimuksessa? Saattaa olla nimittäin niin että JAQUES on lapsesi isä!
Jaqqu on polkenut niin paljon fillaria, että on jo impotentti kuten minäkin.:thumbfh:

Mutta -96 en polkenut vielä fillaria.;)

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Miten voit olla pitkälti samaa mieltä kolumnistin kanssa kun samalla olet kolumnistin ajatuksista ja taustoista tietämätön?
Olin ja olen edelleen samaa mieltä juurikin tuosta kolumnistaan. Hyvä kirjoitus, oikein hyvä.

En tunne hänen taustojaan sen kummemmin, enkä muidenkaan Hesariin kirjoittavien kolumnistien tai toimittajien taustoja. Siksi on mulla on helppo kommentoida kirjoituksians', kun ei ole mitään negatiivista tai postiivista ennakkoasetelmaa "taakkana".

Ihan ns. puskasta löysin aamulla tuon Virpi Salmen kirjoituksen. En hänen juttujaan seuraa. Kuten sanoin, niin tämä ko. juttu vaan osui silmään.

Kohdistin tuon yllä olevan kysymykseni kolumneista ja ajatuksista sulle ja arvosteluusi Virpi Salmesta. Et vastannut kysymykseeni vastauksella, vaan uudella kysymyksellä.

Moon tosi ärsyytynyt just siihen, kun kysyn joltain jotain, niin siihen vastataan vastakysymyksellä.

Tämä koskee lähinnä enemmänkin siviilielämääni, eikä sinua, Knoukka. Mutta ärsytti kuitenkin...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa

Kolumnisti Salmen kirjoitus on hyvin pääkaupunkikeskeinen. Homous Helsingissä on in, cool ja pop, homous pikkupaikkakunnalla tabu, salaista ja hävettävää.
Niin se taitaa olla, mutta asiat muuttuvat vähitellen. Homous hyväksytään lähiaikoina varmaan Parkanossa ja Pöytyälläkin, mutta pitääkö sitä omaa suuntautumistaan kaduilla kiljuen julistaa?

Kunkin henkilön panosuuntaus olkoon mun puolesta ihan mitä panohenkilö tahtoo, mutta sen suuntauksensa tiimoilta julkinen vouhkaaminen voisi olla hillitympää. Eivät juntitkaan provosoituisi, eikä tulisi turhaa kalabaliikkia.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Niin se taitaa olla, mutta asiat muuttuvat vähitellen. Homous hyväksytään lähiaikoina varmaan Parkanossa ja Pöytyälläkin, mutta pitääkö sitä omaa suuntautumistaan kaduilla kiljuen julistaa?

Kunkin henkilön panosuuntaus olkoon mun puolesta ihan mitä panohenkilö tahtoo, mutta sen suuntauksensa tiimoilta julkinen vouhkaaminen voisi olla hillitympää. Eivät juntitkaan provosoituisi, eikä tulisi turhaa kalabaliikkia.
Miten vaikuttaa sun päivittäiseen elämään kyseinen asia? Oletko kenties hieman hämmentynyt omasta seksuaalisuudestasi vai mikä mättää?

Knoukka

Well-known member
Olin ja olen edelleen samaa mieltä juurikin tuosta kolumnistaan. Hyvä kirjoitus, oikein hyvä.

En tunne hänen taustojaan sen kummemmin, enkä muidenkaan Hesariin kirjoittavien kolumnistien tai toimittajien taustoja.
Tarkoitin siis kolumnin ajatusta, teemaa. En Virpi Salmen.

Kohdistin tuon yllä olevan kysymykseni kolumneista ja ajatuksista sulle ja arvosteluusi Virpi Salmesta. Et vastannut kysymykseeni vastauksella, vaan uudella kysymyksellä.
Juu. Mun mielestä kolumnisti rakentaa olkinuken, jota sitten huolimattomasti sohii. Tässä se oli liberaali kaupunkikulttuurilainen. Ja jotka käyvät homoista niin kuumina, että. Tyypillistä virpisalmea tämä. Olkinukkemainen yleistys, jossa itse asia jää täysin pimentoon.

Urheilumaailman homovastaisuus on ongelma. Tämän asennevamman korjaantumisen toivominen ja siitä puhuminen on erittäin tärkeä asia eikä todellakaan mikään hullunkurinen homokorttisarja, kuten kolumnisti virittelee. Tässä Virpi Salmi on todellisuudesta erkaantunut jos koskaan ollut siitä tietoinen. Väitän, että tunnen urheilumaailman moninverroin paremmin kuin kolumnisti. Myös tämän puolen siitä. Ja moni muu asiasta huolestunut. Urheilumaailma laahaa valitettavasti tässä asiassa kymmeniä vuosia muuta yhteiskuntaa jäljessä.

Elämme aikaa, jolloin jokaisen olisi ukset levällään julistettava seksuaalisuuttaan. Paitsi jos olet hetero.
Virpi Salmelta voisikin kysyä yo kommenttiin vedoten, että miksi heteroseksuaalisuusen kulttuurin yltiömäinen pakkosyöttö ei ärsytä? Ei tarvitse kuin katsoa päivän tv-ohjelma, viikon elokuvat, populaarimusiikin tekstejä, hyllyllinen kirjaston kirjoja jne tajutakseen, että liki jokaisessa niistä teemana on heteroseksuaalisuus ja heterosuhde.

Väitänkin, että heteroseksuaalisuutta tuodaan julki mediassa suhteessa homojen vs hereroiden määrään yhä vieläkin enemmän kuin homoseksuaalisuutta.

Puhumattakaan siitä, että homoseksuaalisuus on seksuaalisena identiteettinä yhä hankala tai erittäin hankala asia monissa yhteisöissä. Mulla ei ainakaan ole pokkaa mennä sanomaan homoseksuaalille, että voisitko pysyä siellä kaapissa tai ainakin tulla sieltä pienemmällä metelillä ulos kun mua nyt vähän ärsyttää tuo homobuumi. Nähdyksi tuleminen sellaisena kuin on kyseiselle ihmiselle äärimmäisen tärkeää. Lapsuuden ja teini-iän kaapissa olleelle vieläkin tärkeämpää. Mun mielestä vaatii aikamoista kusipäisyyttä ja itsekeskeisyyttä toivota tai jopa vaatia tämän julkitulon, nähdyksi tulemisen, ja identiteetin löytämisen jättämistä väliin tai siitä syyllistämistä.

Joo. Siinä mun pikaiset perustelut, että miksi VMP.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa

Miten vaikuttaa sun päivittäiseen elämään kyseinen asia? Oletko kenties hieman hämmentynyt omasta seksuaalisuudestasi vai mikä mättää?
Ei juurikaan vaikuta. Kunhan pisti silmään tuo Virpi Salmen mielestäni asiallinen kolumni. Ja olen oman seksuaalisuuteni kanssa sujut.

Se mikä vähän mättää, että joidenkin pitää näkyvästi julki tuoda, korostaa ja julistaa omaa seksuaalista suuntautumistaan. Olisivat vaan ja sillä hyvä. Ei tulisi pönttöpäidenkään tiimoilta heille kyynelkaasua silmille.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Väitänkin, että heteroseksuaalisuutta tuodaan julki mediassa suhteessa homojen vs hereroiden määrään yhä vieläkin enemmän kuin homoseksuaalisuutta.
Tuotakin olennaisempaa lienee se, että homoseksuaalisuus ei todellakaan ole kulttuurisessa keskustelussa normalisoitunut. Brokeback Mountain on julkisuudessa ennen kaikkea homoelokuva, ei rakkaustarina. Kaapista tuleva urheilija on "se homourhelijia". Jani Toivola on double whammy eli se musta homo jne.

Eli omana itsenään elävä seksuaalisen vähemmistön jäsen ei todellakaan katoa massaan tai voi elää ilman, että asiaan muiden toimesta huomiota kiinnitetään.

Ja tuosta olen samaa mieltä, että en mitenkään kehtaisi kenellekään vihjata, että "koitas nyt olla hiukan vähemmän homosti kun nää ei kaikki suvaitse."

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ei juurikaan vaikuta. Kunhan pisti silmään tuo Virpi Salmen mielestäni asiallinen kolumni. Ja olen oman seksuaalisuuteni kanssa sujut.

Se mikä vähän mättää, että joidenkin pitää näkyvästi julki tuoda, korostaa ja julistaa omaa seksuaalista suuntautumistaan. Olisivat vaan ja sillä hyvä. Ei tulisi pönttöpäidenkään tiimoilta heille kyynelkaasua silmille.
Tarkoitat ilmeisesti näitä homomarsseja? Vapaa maa ja jos idiootit hyökkää kimppuun, niin ei se noiden marssijoiden vika ole. Harvinaisen idioottimainen kommentti sieltä suunnasta. Mietis vähän mitä aikaa eletään.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No just siksi, että asia on hyvin pop ja in pääkaupunkiseudulla.

Vähän sama, kun ollaksesi spesiaali ja erikoinen laulukilpailuun osallistuja, sulla pitää olla lävistys ja tatulointi. Ja kun jokainen kilpailija on joku Rapala naamassa ja naurettava tribaali haukkarissa tai joku muu suttu ihossa, niin millä tavalla olet sitten erikoinen ja muista erottuva? Niin, olemalla puhdasihoinen ja ilman turhia reikiä.

PS. jos vielä kiinnittää huomiota asiaan, niin se kolttu on valittu niin, että se tatulointi varmasti näkyy. :) Aika söpöä. :eek:

Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
Suvaitsevaisuus vaan vaatii isoja kirjaimia ja näyttävää ulostuloa. Homojen työntäminen takaisin kaappeihinsa olisi suvaitsevaitikoille suunnilleen sama kun vedettäsiin valkoiset huput päähän ja alettaisiin jahdata neeke... anteeksi vähemmistön edustajia.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa

Tarkoitat ilmeisesti näitä homomarsseja? Vapaa maa ja jos idiootit hyökkää kimppuun, niin ei se noiden marssijoiden vika ole. Harvinaisen idioottimainen kommentti sieltä suunnasta. Mietis vähän mitä aikaa eletään.
Tiedän kyllä mitä aikaa eletään.

Ja noita sateenkaarimarsseja juurikin tarkoitin. Ne kun provosoivat valitettavasti tiettyä junttikansanosaa kaasunsumutuksiin ja muuhunkin typeryyteen. Kyllä ne marssijat ovat juuri ne, jotka saavat idiootit hyökkäämään kimppuunsa. Jotkut ovat vaan niin jumissa asenteidensa kanssa, että se purkautuu väkivaltana erilaisuutta kohtaan. Jos sitä erilaisuutta ei tulisi niin kovin korostettua, niin ehkei sitten tulisi kusipäätkään silmille? Tiedä häntä?

En näe itseäni idioottina, vaikka mielestäni sateenkaarimarssit yms. voisivat olla vähemmän pönttöpäitä provosoivia. Tapaa provosoinnin vähentämiseksi en osaa sanoa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa

Suvaitsevaisuus vaan vaatii isoja kirjaimia ja näyttävää ulostuloa. Homojen työntäminen takaisin kaappeihinsa olisi suvaitsevaitikoille suunnilleen sama kun vedettäsiin valkoiset huput päähän ja alettaisiin jahdata neeke... anteeksi vähemmistön edustajia.
Tämä se taas kärjistää asian äärimmilleen valkoisine huppuineen ja kaappiin takaisin työntämisineen.

Knoukka

Well-known member
Joo ja mustat vois olla valkoisempia, että rasistit ei provosoituis. Jee.