Albert Oil
Hippi ja juntti
En ole tiennyt Tarotilla olevan muitakin laulajia kuin Marco.
Se on tuo Emmanuel Macron (39) naimisissa lukion ranskanmaikkansa Brigitten (64) kanssa. Kai se käy noinkin päin.
ISVeikkauksen mukaan porukka säilytti arvoltaan 87 miljoonan euron tositetta keittiön astiakaapissa. Sille oli varattu vahtivuorot niin, että asunto ei ollut hetkeäkään tyhjillään. Osa voittajista kävi normaalisti töissä vielä tiistaina. He aikovatkin jatkaa töissä vielä voiton jälkeenkin.
Tiedotteessa kerrotaan, että kolmikko harkitsee voittopotin käyttöä vielä pitkään, mutta ainakin asuntosijoittaminen on käynyt mielessä. Ulkomaanmatkakin on suunnitteilla, mutta uutta autoa ei kukaan ole hankkimassa.
-Tampereella ei oikein sovi leveillä. Sellaista ei katsota hyvällä, yksi voittajista kertoo Veikkaukselle.
Ei sovi, ei. Muiden mukana vaan päivitellään, että kukakohan voitti:En kerro, olenko yksi tuon kolmikon jäsenistä, sillä Tampereella ei sovi leveillä.
Voittajat ovat seuranneet sivusta hämmentyneinä ja huvittuneina, kuinka Tampereella kohistaan mahdollisesta voittajasta.
–Monet ovat pohtineet, että voittikohan joku tuttu. Olen vain myötäillyt puheita, yksi voittajista kertoo.
Määrittele 'tuttu'.Olen pohtinut että voittikohan joku tuttu?
Tallinnasta halpaa viinaa hakemaan :ahem:ainakin asuntosijoittaminen on käynyt mielessä. Ulkomaanmatkakin on suunnitteilla
Toi muakin jonkun lottomiljonäärin puheissa hämäsi - että rahnuli pitää laittaa poikimaan.sais kivasti lisätuloa kuukaudessa!
Tuollaisia rahasummia ei pitäiskään maksaa voittajalle vaan pitää Veikkauksen tilillä ja antaa voittajalle tilin pankkikortti. Käteistä sillä ei sais nostaa ja kaikki voittorahoista mitä ei ehdi elämänsä aikana kuluttamaan jäisi Veikkaukselle.Toi muakin jonkun lottomiljonäärin puheissa hämäsi - että rahnuli pitää laittaa poikimaan.
Mä en varmaan saisi noitakaan rahoja kulumaan jäljellä olevina 60:nä elinvuotenani.
Viissenttisiä sais tuplamäärän. Sit niitä vois antaa kerjäläisille.Mä nostaisin koko summan kymmenen sentin kolikkoina ja heittelisin niillä köyhiä.
Jos kolikko painaa 30 grammaa, koko summa käteisellä painaisi 2,6 miljoonaa kiloa. Veikkaanpa että Golfin kuraläpät viistäisivät maata sillä kuormalla.Mä nostaisin koko summan kymmenen sentin kolikkoina ja heittelisin niillä köyhiä.