Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSkausi '09

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Juu, jos tulee sivistuksen lähelle ja erehtyy tonkimaan ihmisten roskalaatikoita, niin kuula kalloon (viitaten taannoisiin karhumurhiin).

:rolleyes:
Tuohan olisi vähintäänkin kohtuullista ja oikeudenmukaista. Tai no, kun se jo on niin tehnyt, ja jäänyt kiinni, eikä sitä silloin ammuttu, niin ehkä on humaanimpaa pitää sitä loppuikänsä vangittuna. Jos se haluaa luontoon, niin opetelkoon puhumaan, mokoma. Tai voishan sen vapauttaa vaikka eläintarhaan noin niinkuin kompromissina.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kaikkea sitä:

Raapimisjälkiä, hiustuppoja, rikkoutuneita sukkahousuja...

Kissatappelu!

Viisi naista tappeli sunnuntaina aamuyöllä Ilmajoen keskustassa.

Tapahtumat saivat alkunsa kolmen aikoihin yöllä, kun kolme nuorta naista tuli ulos ravintolasta ja samaan aikaan ohi kävelleet keski-ikäiset naiset alkoivat huudella heille törkeyksiä.

Tilanne eteni nopeasti täysveriseen sanaharkkaan, jossa poliisin mukaan "oli huoriteltu ja lehmitelty puolin ja toisin".

Lopulta ohi kulkeneet keski-ikäiset naiset kävivät nuorempiinsa käsiksi ja "pyörittelivät näitä ojanpohjassa hiuksista repimällä".

Kun nujakka loppui, oli siihen osallistuneilla poliisin havaintojen mukaan "raapimisjälkiä, turvonneita huulia, irronneita hiuksia ja rikkoontuneita sukkahousuja."

72

Well-known member
Olin näkevinäni iltapäivälehtien kannessa otsikon "Marita Nordberg on poissa", mutta en löydä netistä uutista mistään. Tekikö mun silmät vaan mulle tepposet?

azly

Well-known member
Olin näkevinäni iltapäivälehtien kannessa otsikon "Marita Nordberg on poissa", mutta en löydä netistä uutista mistään. Tekikö mun silmät vaan mulle tepposet?
http://www.voice.fi/index.php?mw=vesamatti_loiri+marita_nordberg+uuno_turhapuro&option=com_sbsarticle&cat=26&tmpl=blog&cid=9073

Siinäpä linkkiä. Joku oli heittänyt Wikipediaankin poliittisesti korrektin tekstin:
Wikipedia sanoi:
Marita potkas tyhjää tossa viime perjantaina. lähde:

Enrique

Well-known member
Kyllä se siinä oli. Itekin samasta syystä epäilin näkimieni tehneen hassuja, mutta jos kerran toinenkin havainto on, niin kai se täytyy olla :D

edit. onpas sitä hituri...

Viimeksi muokattu:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
talakem sanoi:
Kasvain Ron Denis kehuu jo Alonsoa ja Montoyaa. Taitaa
olla niin että kun ei ole varmuutta että kuljettaja pysyy
niin ei kannata liikoja julkisesti kehua... nostaa myös
sopimuksen hintaa...

Ja ihme kumma Schumacherkin alko kehua Alonsoa...

Taitaa olla niin että mahdollinen kakkoskuskin virka ja
uran lopettaminen lähenee lujaa...

(antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin)
Eivät antaneet, vaikka kuinka toivoi talakem ja Kimi.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
UFFaffaa!

UFF ei ole hyväntekeväisyysjärjestö, vaan ahne, omia etujaan ajava viimeisen päälle viritetty huijariorganisaatio.
Saatanas, itselleen rakentelevat paratiisikohteita eteläameriikkaan kun me tavikset kyöräämme hyväuskoisina vaatteitamme "vähempiosaisten" tukemiseksi keräyslaatikoihin.
Se loppu nyt.

http://www.tvindalert.com/

Aikamoinen vedätys, sääliksi käy asialle aidosti omistautuneita - valtavan työpanoksensa elämänsä aikana asialle antaneita. Heitä on vedätetty rankemman kautta ja edunnauttijat pakoilevat maailmalla oikeutta, kenties siellä Meksikoon rakennetuissa luksuskohteissa?

"Silminnäkijän toimittaja Timo Seppänen selvitti, että UFF on osa maailmanlaajuista, erikoista bisnesimperiumia, jota hallitsee salaperäinen opettajaryhmä. Sen huippujohto valvoo länsimaissa varoja kerääviä kierrätysyhdistyksiä janmyös kehitysmaissa varat vastaanottavia järjestöjä. Opettajaryhmän eliitti on tuomittu talousrikoksista, muun muassa kehitysyhteistyövarojen kavalluksista."

http://atuubi.yle.fi/node/5107

http://areena.yle.fi/video/525559

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Vähän menny maku koko keräystouhusta. Toiset hyvää hyvyyttään tekee ilmaistyötä kerääkseen rahaa, ja toiset loisii sillä ties missä. Jos jotain hyvää haluaa tehdä se on parempi tehdä itse, kuin epämääräisten välikäsien kautta.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
UFF ei ole hyväntekeväisyysjärjestö, vaan ahne, omia etujaan ajava viimeisen päälle viritetty huijariorganisaatio.
Saatanas, itselleen rakentelevat paratiisikohteita eteläameriikkaan kun me tavikset kyöräämme hyväuskoisina vaatteitamme "vähempiosaisten" tukemiseksi keräyslaatikoihin.
Se loppu nyt.
Tuliko toi nyt oikeesti muka yllätyksenä? Asiastahan oli juttua jo 1990-luvulla. Silminnäkijä tainnu vain kaivella vanhoja arkistoja tällä kertaa.

SOKO

Well-known member
Tuliko toi nyt oikeesti muka yllätyksenä? Asiastahan oli juttua jo 1990-luvulla. Silminnäkijä tainnu vain kaivella vanhoja arkistoja tällä kertaa.
Yllätyksenä tuli se, että tämä UFF on jopa Tanskassa päässyt takaisin julkisen tuen piiriin. Vaikka petos on tullut ilmi rahaa virtaa järjestöön entiseen tahtiin. :thumbfh:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.