http://www.hs.fi/kotimaa/Facebookissa+yliajajaansa+etsinyt+Harley-Davidson-kuski+otettu+kiinni/a1305597133409HS sanoi:Poliisi epäilee murhan yritystä julkisuudessa olleessa tapauksessa, jossa Harley-Davidson-moottoripyörään törmäsi auto. Epäiltyä tekijää poliisilla ei vielä ole.
Päinvastoin kuin uhri ilmoitti, ei tapaukseen liittyvä auto poliisin mukaan ole BMW.
Iltapäivälehdet kertoivat elokuussa vantaalaismiehen Facebook-sivustosta, jossa hän etsi yliajajaansa. Mies lupasi ratkaisevista tiedoista kymmenentuhannen euron palkkion.
Yliajo tapahtui Sipoossa 26. heinäkuuta.
"Tapaukseen liittyy muitakin rikoksia", kertoo tutkinnanjohtaja rikoskomisario Kimmo Hyvärinen Itä-Uudenmaan poliisista.
Helsingin Sanomien tietojen mukaan kyse on perinnästä ja uhkailusta sekä varkauksista. Itä-Uudenmaan poliisi on ottanut kiinni rikosvyyhteen liittyviä epäiltyjä.
Kiinni otettujen joukossa on myös yliajon uhri. Hänellä ei ole yhteyksiä moottoripyöräjengeihin.
"Yliajopaikalta löytyneet todisteet sekä uhrin vammat viittaavat kuitenkin siihen, että tällainen törmäys on todella tapahtunut", Hyvärinen sanoo.
Aina noi ulkomaalaiset on jotenkin sekaantunu noihin ampumatapauksiin :nope:Eilisen Aikatalon ampujan kiinniottanut irakilaismies oli just maikkarin uutisissa. Oli kaverilla vaikea ja sotaisa menneisyys Irakissa, josta muistona ampumahaava kädessä. Silti ja/tai siksi pysäytti ampujan. Vaikka tuollaisesta omatoimisuudesta ja uhkarohkeudesta voi olla montaakin mieltä niin syvä rispekt kundille. Harvalla riittää kanttia toimia noin.
Niin tekevät. Rautoihin ja Irakiin koko tyyppi täältä häiritsemästä suomalaisten perheriitoja.Aina noi ulkomaalaiset on jotenkin sekaantunu noihin ampumatapauksiin :nope:
Luin just samasta, ja ajattelisin niin että juuri menneisyytensä sotaisuus auttoi häntä toimimaan noin kylmän viileästi. Jätkä on varmaan nähnyt enämpi kuolemaa kuin tässä maassa kukaan, veteraanisukupolvi pois lukien tietysti. Yksi ammuskelu tuskin tuntuu sillä kokemuskartalla yhtä järkyttävältä kuin ikänsä rauhassa eläneestä suomalaisesta, ja kun mieli ei järky niin kykenee edelleen ajattelemaan ja tekemään viileitä -ja sankarillisia- ratkaisuja.Eilisen Aikatalon ampujan kiinniottanut irakilaismies oli just maikkarin uutisissa. Oli kaverilla vaikea ja sotaisa menneisyys Irakissa, josta muistona ampumahaava kädessä. Silti ja/tai siksi pysäytti ampujan. Vaikka tuollaisesta omatoimisuudesta ja uhkarohkeudesta voi olla montaakin mieltä niin syvä rispekt kundille. Harvalla riittää kanttia toimia noin.
Tänne pitäisi perustaa joku positiiviset uutiset-toikki. Tää lööpitystä-toikki täyttyy lähinnä vaan kaikenlaisista hirveyksistä ja darwin-awards kamasta. Pystyisin ihan hyvin elää ilman sitä tietoa mitä se yksi hirviö-isä teki naisystävänsä kanssa tyttärelleen.Niin tekevät. Rautoihin ja Irakiin koko tyyppi täältä häiritsemästä suomalaisten perheriitoja.
Juurikin noin, varmasti vaikutti viileään toimintaa, mutta seuraukset voikin olla hankalampia jos purkautuu koko menneisyys silmille.Luin just samasta, ja ajattelisin niin että juuri menneisyytensä sotaisuus auttoi häntä toimimaan noin kylmän viileästi. Jätkä on varmaan nähnyt enämpi kuolemaa kuin tässä maassa kukaan, veteraanisukupolvi pois lukien tietysti. Yksi ammuskelu tuskin tuntuu sillä kokemuskartalla yhtä järkyttävältä kuin ikänsä rauhassa eläneestä suomalaisesta, ja kun mieli ei järky niin kykenee edelleen ajattelemaan ja tekemään viileitä -ja sankarillisia- ratkaisuja.
Muttei kuitenkaan poliisin mukaan ole näitä liivijengiläisiä, kuten itse veikkailin ja yliajokin on ilmeisesti oikeasti tapahtunut. "Missä sun bemaris on?" kyselyt antoivat syytä epäillä kaikkea tässä jutussa.http://www.hs.fi/kotimaa/Facebookissa+yliajajaansa+etsinyt+Harley-Davidson-kuski+otettu+kiinni/a1305597133409
Että tällaiseksi meni tämä juttu. Tyyppi olikin melkoisen renegade jutuissaan medialle yliajajaansa etsiessään. Nyt näyttäisi siltä että valttämättä ihan pulmunen ei ole itsekään. Perintää, uhkailua ja varkauksia näköjään epäillään. Stereotyypillinen HD-raideri.
Liikkuva raataa tykimmin - ero 30%
Liikunnallisesti aktiivisten työntekijöiden keho kestää stressiä huomattavasti paremmin kuin vähän liikkuvien. Aktiivisten liikkujien päivissä on 30 prosenttia enemmän palautumista kuin passiivisten, Firstbeat Technologiesin analyysi kertoo.
Liikunnallisesti aktiiviset pystyvät palautumaan passiivisia paremmin työpäivän taukojen ja helppojen työtehtävien aikana, mikä säästää heidän voimavarojaan. Heillä palautuminen alkaa nopeammin työviikon jälkeen ja pysyy korkealla tasolla koko alkuviikon. Vähemmän liikkuvilla kehon resurssit alkavat kulua voimakkaasti heti viikon alussa.
Ilmiö tunnetaan ihmisen fysiologian tasolla. Firstbeat Technologies Oy:n laaja aineisto todistaa sen käytännössä suomalaisilla työpaikoilla. Firstbeatin sykevälianalyysiin perustuvien työhyvinvointipalveluiden yhteydessä kerätty aineisto kattaa noin 27 000 mittausta lähes 10 000 suomalaiselta työntekijältä. Liikunnallisesti aktiivisiin kuuluvat aineistossa henkilöt, jotka liikkuivat hengästyen yli kolme tuntia viikossa.
Tuhansia suomalaisia työntekijöitä ja urheilijoita Vierumäen urallaan testannut valmentaja Matti Heikkilä toteaa havainneensa ilmiön työssään.
"Tulos on looginen. Liikkuvalla ihmisellä on enemmän kapasiteettia viedä päivänsä läpi hyvällä hyötysuhteella. Liikunta on myös luonnollisin tapa hoitaa itseä", Heikkilä sanoo.
Itse en kyllä pidä suuria kauppakeskuksia kovinkaan positiivisena asiana. Vielä vähempi prisma-alko-silmä-asemakomplekseja.No pistetään positiivistakin välillä:
Nyt on tulevaisuudenusko kova. Imatralle pykätään Suomen neljänneksi suurinta kauppakeskusta, johon tulee yli 100 liikettä.
Paljonkohan tuossa kompleksissa aikanaan kuulee suomen kieltä asiakkaiden keskuudessa ja paljonko ei? Veikkaan että vaarinhousut. дедушка брюки.Nyt on tulevaisuudenusko kova. Imatralle pykätään Suomen neljänneksi suurinta kauppakeskusta, johon tulee yli 100 liikettä.
Tännekin on pykätty semmoinen kolossi, Veturi nimeltäns'. Maltillisempi tosin neliöiltään, mutta vissiin lähemmä sataa puotia sinne olisi tulossa.No pistetään positiivistakin välillä:
Nyt on tulevaisuudenusko kova. Imatralle pykätään Suomen neljänneksi suurinta kauppakeskusta, johon tulee yli 100 liikettä.
Korvenkannan kauppakeskuksesta tulossa neljänneksi suurin
(Ja samasta aiheesta on tuolla jo puolen tusinaa muutakin uutista.)
Itse en kyllä pidä suuria kauppakeskuksia kovinkaan positiivisena asiana.
Kaikki, siis IHAN KAIKKI, aina sanoo, että ei pidä isoista ostoskeskuksista ja kyllä joo itse ostan kaikki tarpeeni kyläkaupan Signeltä mutta niin vaan kivijalkakaupat delaa yks kerrallaan ja Sukarit porskuttaa! KUKA NIISSÄ SITTEN KÄY?Itse en juurikaan välitä isoista ostoskeskuksista.
Positiivisuus tulee työpaikkojen ja paikkakunnalle virtaavan rahan muodossa.Itse en kyllä pidä suuria kauppakeskuksia kovinkaan positiivisena asiana.
Se tulee sijoittumaan kahden isoimman venäläismajoituskeskuksen (Saimaa Gardens ja Imatran Kylpylän alue) puoliväliin, joten on selvää kenelle se on ensisijaisesti suunnattukin. Monet imatralaiset varmaan tervehtisivät ilolla, jos turistit kävisivät vain tuolla ja jättäisivät keskustan kaupat imatralaisille.Paljonkohan tuossa kompleksissa aikanaan kuulee suomen kieltä asiakkaiden keskuudessa ja paljonko ei? Veikkaan että vaarinhousut. дедушка брюки.
Jep, Veturissa on noin puolet tämän tulevan keskuksen neliöistä. Etelä-Saimaan mukaan 48000 neliötä ja 90 kauppaa.Tännekin on pykätty semmoinen kolossi, Veturi nimeltäns'. Maltillisempi tosin neliöiltään, mutta vissiin lähemmä sataa puotia sinne olisi tulossa.
Sen nyt näkee sitten, että tuleeko siitä veturi vai miten käynee. Itse en juurikaan välitä isoista ostoskeskuksista.
En tiedä. Alepan ja Lidlin valikoimat riittää hyvin. Ei jaksa kävellä kilometriä sisätiloissa hakeakseen maitolitran ja jauhelihapaketin.Kaikki, siis IHAN KAIKKI, aina sanoo, että ei pidä isoista ostoskeskuksista ja kyllä joo itse ostan kaikki tarpeeni kyläkaupan Signeltä mutta niin vaan kivijalkakaupat delaa yks kerrallaan ja Sukarit porskuttaa! KUKA NIISSÄ SITTEN KÄY?
Noillako sä elät? Osta hyvä mies välillä jotain muutakin ettei iske puutostila. Vaikka olutta ja sipsejä.En tiedä. Alepan ja Lidlin valikoimat riittää hyvin. Ei jaksa kävellä kilometriä sisätiloissa hakeakseen maitolitran ja jauhelihapaketin.
Itse asiassa minä olen jotenkin viehtynyt tuollaisiin "sisätilakaupunkeihin" tyyliin Forum tai Kamppi tai Kluuvi. En minä niissä ostoksilla kovin usein käy, kun ei näitä täkäläisiä yhden käytävän kokoisia viritelmiä kauppakeskuksiksi voi kehua. Siis ennen kuin tuo jättiläinen tänne rakennetaan. Ilman autoa en kyllä tule käymään sielläkään kuin korkeintaan pällistelemässä.Kaikki, siis IHAN KAIKKI, aina sanoo, että ei pidä isoista ostoskeskuksista ja kyllä joo itse ostan kaikki tarpeeni kyläkaupan Signeltä mutta niin vaan kivijalkakaupat delaa yks kerrallaan ja Sukarit porskuttaa! KUKA NIISSÄ SITTEN KÄY?