Lööpitystä, uutisia, ym. sälää / SYYSKAUSI 2012

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Hesari hehkuttaa tehneensä kävijäennätyksen maksumuurista huolimatta. Oliskohan kuitenkin niin että moni on käyttänyt eri selaimia kiertääkseen muuria...
Helsingin Sanomien uudistunut verkkosivu teki kävijäennätyksen heti aloitusviikolla. Suomalaisten verkkosivujen kävijämääriä mittaavan TNS Metrixin tuoreiden lukujen mukaan HS.fi-verkkosivulla vieraili viime viikolla 2,17 miljoonaa eri selainta ja 1,54 miljoonaa eri kävijää. Kävijäluvut kasvoivat edellisviikosta runsaat yhdeksän prosenttia.

TNS Metrix muutti mittausjärjestelmää viime kesäkuussa. HS.fi:n viime viikon luku on ennätys uuden järjestelmän aikana.

"Olemme hyvin tyytyväisiä siihen, että maksumuurista huolimatta kävijäkehitys oli näin vahvaa. Tämä osoittaa, että olemme oikealla tiellä", HS:n vastaava päätoimittaja Mikael Pentikäinen sanoo.

jjv

Arschloch
HKL:ssä ratkaisivat ongelman niin, että veivät viallisesta laakerista piippaavan koneen toiseen huoneeseen häirihtemästä.
Ne on ihan turhia tommoset vikapiipparit, ennenkään ole tarvittu.

Työharjoittelussa olin joskus simmosella iiisolla koneella. Valvomon nurkasta löysin vapaan tuolin ja siinä edessä oli ihan pieni litteä näyttö. Tiedustelin sen tarkoitusta ja minulle kerrottiin lähes raivokkain äänenpainoin "sen pitäis ilmoittaa häiriöt, muttei se toimi, ihan omiaan näyttää, turha laite". Viikon istuin sen näytön vieressä ja joka kerta kun koneella tuli hässäkkää, ensin tuli selkeä suomenkielinen teksti häiriön syystä sille näytölle ja vähän myöhemmin äijät vasta huomasivat tapahtuneen omin silmin. Viimeisenä päivänä pääsin loistamaan, kun sen näytön tekstin perusteella, epäilin häiriötä ja epäilyni osui oikeaan. Jossain vaiheessa vihjaisin, että "ihan hyvin tää näyttäis noita häiriöitä tunnistavan" ja sain vastauksen "SE ON IHAN PASKA LAITE, se ei tiedä MITÄÄN".

markoj

Custom User
Mulle ainaki tuli spallaatioreaktio ihan puun takaa. En niinku yhtään ollu valmistautunut. Toinen juttu, mikä pääsi tollee yllättämään oli se, että Alexander Stubb on oikea ihminen, eikä sarjakuvahahmo.