Örfil
Guest
Ettei sittenkin kutipaperimies eli...Ja mailma ois täynnä joneja??
Ettei sittenkin kutipaperimies eli...Ja mailma ois täynnä joneja??
Parempi vaihtoehto tuokin olisi kuin toinen toistaan typerämmistä syistä muita ihmisiä lahtaavat ihmiset.Ja mailma ois täynnä joneja??
Kolmostien moottoritietunnelin katosta on pudonnut laatta tielle Hämeenlinnassa.
Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa eilisiltana, mutta tunneli suljettiin pohjoiseen menevältä liikenteeltä varotoimena, kertoo poliisi.
Liikenne kiertää tunnelin Hämeenlinnan katujen kautta ja Liikenneviraston mukaan liikenne soljuu hyvin.
Onks Renkku insinööri? Olen pahoillani en tiennyt. Voimia.
Lukitsen vaihtoehdot 2:aksi ja 3: olme.Ooksä siellä Saksassa nyt niinku työharjottelussa/vaihdossa/kostoksi/ethän sä edes ole Saksassa?
Pyynikin uimahallirempasta jäi ylimääräisiä laattoja ja urakoitsija päätti muuttaa velat saataviksi.Kuka keleen arkkitehti on suunnitellu moottoritietunnelin sisäkaton päällystettäväksi LAATOILLA! TYHMÄ!
Tunnelin katto olisi ollut valmiiksi kestävää, kiinteää ja yhtenäistä betonia. Jos ulkonäkösyistä katon väriä olisi haluttu muuttaa, olisi se käynyt maalaamalla.
Junalauta mitä idiootteja.
Kyllä minä kahdelta säätiöltä kipurahoja sain. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan jne.Paljonko joutuivat rantaruottalaiset maksamaan vaihdossa väliä, että Renkusta eroon pääsivät? Viisikymmentä hopeasekeliä?
En tiedä? Ikean huonekaluja?Onko Pyynikin hallikin ollut remontissa.
No kuka se on se tyhmä? Kerro heti! Olenko se mä? En kai se mä ole? En se varmaan ole mä? Vai olenko muka?Kyllä minä kahdelta säätiöltä kipurahoja sain. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan jne.
Heh, Hämeenlinna.Kuka keleen arkkitehti on suunnitellu moottoritietunnelin sisäkaton päällystettäväksi LAATOILLA! TYHMÄ!
Tunnelin katto olisi ollut valmiiksi kestävää, kiinteää ja yhtenäistä betonia. Jos ulkonäkösyistä katon väriä olisi haluttu muuttaa, olisi se käynyt maalaamalla.
Ne laatat oli muuten paloeristelevyjä.Kuka keleen arkkitehti on suunnitellu moottoritietunnelin sisäkaton päällystettäväksi LAATOILLA! TYHMÄ!